Ви Гість.

Адаптація та психологічний супровід дітей в умовах травматичної кризи

Останнє редагування: 2016-02-08

Автор: Міщенко Світлана Григорівна

Адаптація та психологічний супровід дітей в умовах травматичної кризи

 

Номінація: «СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА»

 

Автор-укладач  Міщенко Світлана Григорівна,  практичний психолог  закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №36 Вінницької міської ради»

Міщенко С.Г. Адаптація та психологічний супровід дітей в умовах травматичної кризи.  Методичний посібник / С.Г.Міщенко. - Вінниця: ММК, 2016, 131 с.

 

Рецензенти:

Кучма Н.А., заступник директора з навчально-виховної роботи закладу  «Загальноосвітня школа I-III ступенів №36 Вінницької міської ради»

 Воловодівська  Ж.О., методист з практичної психології та соціальної роботи міського методичного кабінету Департаменту освіти Вінницької міської ради

 

Рекомендовано методичною радою

закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів №36 Вінницької міської ради»

(Протокол №3 від 19.01.2016 р.)

 

У запропонованому методичному посібнику представлено досвід роботи  практичного психолога закладу з дітьми, які пережили травмувальні події. Вони спрямовані на вирішення питань, пов’язаних із запобіганням і протидією негативних чинників, які спричиняють або можуть спричинити поглиблення кризового стану, що є особливо актуальним для сучасної ситуації в Україні.

Посібник містить авторські методи роботи з дітьми, розроблені на основі адаптації деяких психотерапевтичних напрямків роботи. А також використані новаторські методи у роботі з дітьми на основі принципів гуманістичної психології та педагогіки.

Розрахований на використання у роботі практичних психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх  закладів, а також як практичний посібник на допомогу спеціалістам, які працюють з дітьми в умовах травматичної кризи.

  

ЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………………......................................……….................. 4

РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ  ДІТЕЙ, ЯКІ ПЕРЕЖИЛИ ТРАВМУВАЛЬНІ  ПОДІЇ

1.1.Проблема психологічного супроводу дітей, які пережили травмувальні події у психолого–педагогічній літературі………….....................................................…….……..6

1.2. Основні переживання вимушених переселенців…….......................………………………14

1.3. Модель психолого-педагогічного супроводу дітей  в умовах травматичної кризи..21

РОЗДІЛ II.  ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ В УМОВАХ ТРАВМАТИЧНОЇ КРИЗИ  В ЗАКЛАДІ «ЗШ №36 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

2.1. Робота практичного психолога з батьками дітей, які пережили травмувальні події.29

2.2.Психологічний супровід дітей в умовах травматичної кризи ……...........................50

2.3. Робота практичного психолога з педагогічним колективом…………...................…… 87

2.4. Результативність реалізації моделі психолого – педагогічного супроводу дітей, які пережили травмувальні події в закладі «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 36 Вінницької міської ради»……………………………………..................................................…..105

ВИСНОВОК…………………………………………………………….......................................….............114

ДОДАТКИ………………………………………………………………….............................................……...116

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………...................................……………..….....128

 скачати роботу


 

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: