Ви Гість.

Інформаційна картка

Останнє редагування: -1-11-30

Автор: Станіславчук Інна Михайлівна

Інформаційна картка

учасника першого (міського) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»

у номінації  «Початкова освіта»

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Станіславчук Інна Михайлівна

Місце роботи

Заклад «Загальноосввітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради»

Посада

Учитель початкових класів

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2000р.

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Курси підвищення кваліфікації (дистанційна форма) 2014р.; участь у тренінгах проекту соціального і фінансового виховання молоді «Афлатун» 2012-2013рр., у вебінарах «Інтерактивна школа творчого вчителя» 2016 р.

Педагогічний стаж

23 роки

Кваліфікаційна категорія

Вища

Звання

Немає

Педагогічне кредо

Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину,
будь частиною життя дитини

 

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

       Мій досвід базується на науково-методичному фундаменті, містить передові педагогічні ідеї, власні знахідки й напрацювання. Підвищуючи свій професіоналізм, намагаюся орієнтуватися в широкому спектрі сучасних інноваційних проектів, ідей, напрямків, використовувати найефективніші освітні технології, які гарантують реалізацію творчих здібностей, зв’язного мовлення, розвивають логічне мислення учнів та пізнавальні інтереси школярів.

       Велику перевагу на уроках віддаю інноваційним технологіям. Щоденно застосовую елементи інтерактивних методик, які мають багато переваг: у роботі задіяні всі діти класу, учні вчаться працювати у групі, парі, формується доброзичливе ставлення до опонента, кожна дитина має можливість пропонувати свою думку, створюється «ситуація успіху», за короткий час опановується багато нового матеріалу, формується вміння аргументувати свою думку.

      У навчальний процес упроваджую методичні прийоми критичного мислення, які роблять навчання більш творчим, вчать учнів міркувати, виділяти головне, висловлювати й доводити свої судження. Серед них – прийом критичного читання, керованого читання, читання з передбаченням, метод «прес», порушена послідовність, взаємні питання.

       Знаючи, що провідний вид діяльності  учнів початкових класів – гра, постійно користуюся цим. Саме використанню на уроках цікавих вправ, ігрових ситуацій  приділяю багато уваги у своїй роботі. Вважаю, що вони сприяють підвищенню якості знань, умінь та навичок та зацікавлюють школярів.

      Велику увагу приділяю організації самостійної та творчої роботи, привчаю дітей до самоконтролю і взаємоконтролю, використовую елементи кооперативного навчання, а тому парна і групова форми роботи стали невід’ємною частиною переважної більшості уроків, які дають можливість донести навчальний матеріал до кожного учня.

         Серед активних методів можу виділити метод проектів, який передбачає навчання через відкриття, дослідження, розв’язання проблемних ситуацій. Навчальний проект є одним з методів творчого розвитку особистості.

         Змінити саму технологію надання освітніх послуг, зробити урок більш наочним і цікавим допомагає використання на уроках комп’ютера. Вважаю, що ІКТ – найбільш ефективний і багатофункціональний засіб, що інтегрує в собі могутні освітні ресурси, може забезпечити формування і прояв ключових компетентностей учня.

         Застосування здоров’язберігаючих  технологій сприяє звільненню школярів від емоційної напруги, запобіганню перевтоми, підвищенню продуктивності діяльності.

         Вибір кожної з описаних технологій залежить від певних умов. До них я можу віднести і підбір дітей в класі, і зміст матеріалу, його об’єм, а також вікові та психологічні особливості школярів. Головне, щоб урок став результатом творчості не тільки моєї, а й моїх учнів.

 

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

(у формі есе)

 

      Учитель – це людина, яка за дорученням  суспільства має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства – розуму, думок, почуттів дітей.

      Учитель початкової школи –  це людина безмежно добра до дітей, яка любить дитячу метушню та шум, яка чітко знає, що потрібно дитині, щоб полюбити школу й хотіти вчитися.

       Ще з дитинства я мріяла  стати вчителем початкових класів. Прикладом для мене була моя перша вчителька. Як усі діти в ранньому віці  любила грати в школу, навчала сусідських молодших  хлопчиків та дівчаток. А коли  вперше замислилась  про свою майбутню професію, іншого варіанту, окрім як стати  вчителем, не було.

      Студентські роки пролетіли непомітно. Були і перші розчарування, і перші сльози радості від уроків, перше захоплення від того, що на тебе дивляться милі довірливі оченята дітей, які чекають чогось цікавого і нового.

      І ось вже понад 23 роки я працюю вчителем початкових класів у своїй рідній одинадцятій школі.  Для дітей завжди намагаюся  бути не просто вчителькою, а  другом, порадником, прикладом для наслідування. Діти віддячують  сторицею: вони  відчувають  тепло, доброзичливе ставлення, відкритість та  рівноправність у спілкуванні. Цей  душевний спокій створює комфортні умови навчання та виховання. 

     Готуючись до уроків, заздалегідь вже чекаю повних захоплення очей, емоцій. Намагаюся, щоб мої уроки не були нудними, творчо підходжу до завдань.

    На сьогоднішній день себе відчуваю реалізованою людиною, бо займаюся найулюбленішою справою.  Коли заходжу у клас, а мене оточують діти та наперебій намагаються розповісти  новини, поділитися успіхами, відчуваю себе дуже щасливою.

    Важко уявити  іншу діяльність, від якої так багато залежить у долі кожної людини і всього народу. Саме вчитель є тим фундаментом, на якому зростає суспільство, тому що в кожної людини – від Президента до робітника – був свій учитель. Ніхто  без нього не відбувся  б як особистість.

       Я знаю: учителями не стають, ними народжуються.
Для мене учительство – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям.

 

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

http://inna-stanislawchuk.blogspot.com/

     

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: