Пізнавальний
розвиток

            

 

Одним із аспектів готовності дітей до освітнього середовища школи є наявність у старшого дошкільника пізнавального інтересу до навчальної діяльності (учіння) – одного з основних видів діяльності людини, спрямованого на її саморозвиток через опанування способами предметних і   пізнавальних дій, узагальнених за формою теоретичних знань. Адже пізнавальний інтерес значною мірою сприяє ефективному становленню дитини як суб’єкта пізнавальної та навчальної діяльності.

 Пізнавальний розвиток забезпечується розвитком пізнавальних процесів (сприйняття, пам’яті, уваги, уяви, мислення) та розвитком розумових операцій (аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння, класифікації та ін.).

        Завдання охоплюють загальнопізнавальний та логіко-математичний аспекти.

 

  

Зміст