Мандрівка в країну «Спортландію»
Останнє редагування: 2015-02-27
Автор: Постемська Лілія Степанівна
Мандрівка в країну «Спортландію»
Зупинка «Оздоровча»
Вчитель проводе співбесіду з учнями про значення гігієнічних процедур, зокрема умивання та обтирання, чищення зубів. Закріплює знання учнів про шляхи зміцнення здоров’я.
|
Всім відомо не даремно, Що здоровим буть приємно, Тільки треба знань, Де здоров’я взять !
|
Ще привчайся до порядку, День у день роби зарядку ! Смійся веселіш – будеш здоровіш !
|
|
Треба, вставши вранці-рано, Умиватися під краном. Лінощі жени ! Підведуть вони !
|
Хто зі спортом щиро дружить, За здоров’ям той не тужить ! І живе сто літ ! От що знати слід !
|
Діти виконують комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики.
Учитель знайомить дітей з правилами здорового способу життя.
Фундаментом міцного здоров’я вважається єдність тілесних і духовних сил, які знаходяться в гармонії з природними факторами, а саме:
- Приймати контрастний душ або обливання. Гаряче купання завершувати холодним.
- Вдихнути через рот повітря кілька разів і подумки побажати собі і всім людям здоров’я.
- Любити навколишню природу
- Вітатися з усіма людьми
- Допомагати людям, чим можеш, особливо бідним, хворим, ображеним, тим, які в цьому потребують. Робити це з радістю. Відгукуватися на нужду душею і серцем.
- Перемагати в собі жадність, лінь, страх, лицемірство, гордість.
- Вірити людям, любити їх, не говорити про них несправедливо.
- Звільнити свою голову від думок про хворобу.
- Думки не відривати від справи.
- Бути скромним.

Що ж, діти, ви готові до подорожі !
Зупинка «Естафетна»
На цій зупинці перевіряємо спритність і швидкість молодших школярів. А ще чи дружний наш екіпаж.
Діти поділяються на команди, які стоять в колонах за лінією старту.
Перша естафета:
«Садіння картоплі» - гравці, що стоять першими, тримають мішечки з картоплинами. За сигналом вони біжать і «садять» ( кладуть ) по одній картоплині в кожне коло. Другі збирають кожну картоплину. Виграє команда, яка швидше закінчила гру.
Друга естафета:
«Біг з естафетною паличкою» - за сигналом перші біжать до фішки, оббігають її, повертаються до своєї команди, передають паличку наступному гравцю.
Третя естафета:
«Ведення м’яча» - за сигналом гравець виконує ведення м’яча змійкою до фішки і назад.
Четверта естафета:
«Стрибки через набивні м’ячі» - гравець перестрибує через перешкоди і передає естафету наступному.
Зупинка «Спортивна веселинка»
Учитель проводе вікторину, діти читають вірші і виконують пісні про спорт.
Орієнтовний зміст:
- Що дає людині фізична зарядка ?
- Навіщо провітрювати приміщення перед зарядкою ?
- З якою метою проводять водні процедури і що до них входить ?
- Назвіть прислів’я чи приказки про здоров’я ?
Після вікторини підводяться підсумки, визначається команда-переможець.
Зупинка «Танцювальна»
Під музичний супровід діти вивчають рухи танців:
- «Полька»
- «Гуцулочка»
- «Гопак»
Учитель:
Відпочили і погрались,
А тепер - тихенько в клас,
Щоб усі вас шанували,
Щоб усі любили вас.


