Ви Гість.

Графічний редактор. Створення зображень в середовищі графічного редактора

Останнє редагування: 2015-02-27

Автор: Чайка Віктор Віталійович

 

2 клас

Інформатика

 

Тема: Графічний редактор. Створення об’єктів в середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей.

Мета: формувати поняття графічного редактора; ознайомити з інтерфейсом графічного редактора; формувати вміння працювати з елементами інтерфейсу програми; удосконалювати навички самостійної роботи на комп'ютері; формувати вміння міркувати; виховувати відповідальність, самостійність.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка з проектором, комп’ютери.

Програмне забезпечення: графічний редактор Paint

 

Хід уроку

I.  Організаційний етап

Всі зібрались в класі діти?!

Домовляймось не шуміти.

Як питають – то кажіть,

Тільки руку підійміть.

Наш комп’ютер – то машина,

Ну а ти -  лише дитина.

Про безпеку пам’ятай,

Що не знаєш запитай.

 

II. Мотивація навчальної діяльності

1.       Логічна розминка

Гра «Що б сталося, якби»: 

-  влітку замість дощу йшов сніг; 

-  замість риби на гачки ловилася ковбаса; 

-  у школах навчалися звірі;

-  уроки у школі проводили немовлята;


2.   Розшифруй ребуси

01

02

03

04

Відповідь: клавіша, монітор, диск, колонки

 — Молодці, діти, ви добре мислите, багато знаєте.

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

-         Сьогодні на уроці ми з вами продовжимо роботу з графічним редактором, вчитимемося створювати та зберігати зображення.

 

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з елементами бесіди

Інформація для запам'ятовування

Графічний редактор Paint— це програма, яку використовують для створення та редагування рисунків.

Щоб завантажити програму, потрібно знайти на Робочому столі відповідний значок і двічі клацнути на ньому. На екрані з'явиться поле для створення рисунка, інструменти для роботи та палітра кольорів. (Учитель надає початкові відомості про основні можливості графічного редактора.)

— На полі ви будете створювати свої «шедеври», використовуючи різні інструменти для рисування, які нагадують звичайні. Окрім інструментів є готові геометричні фігури, такі як овал, прямокутник, лінія. Інструменти і фігури розташовані на панелі інструментів. Щоб малюнок був яскравим і милував око, ви можете вибрати колір з набору кольорів. Для вибору потрібного інструмента, фігури або кольору використовуйте ліву кнопку миші.

-  Що означає слово «Рaint» у перекладі з англійської?

-  Що таке палітра? Чи чули ви таке слово на уроках малювання?

 

V. Фізкультхвилинка

Всі піднесли руки — раз! 

На носках стоїть весь клас. 

Два — присіли, руки вниз, 

На сусіда подивись. 

Раз! — і вгору, два! — і вниз 

На сусіда не дивись. 

Будемо дружно ми вставати, 

Щоб ногам роботу дати.

 

VІ. Формування вмінь і навичок

1. Робота за комп’ютерами

-  Наш фантазер Компюшко пропонує вам виконати таке завдання - «оживити» геометричні фігури, створивши з них найрізноманітніші речі. Намагайтесь використовувати усі можливості панелі інструментів та палітри графічного редактора у своїй роботі, не забудьте зберегти свій шедевр на комп’ютері.

2. Інструктаж з правил безпечної роботи за комп’ютером.

3. Формування практичних навичок. Робота з комп’ютером.

4. Офтальмологічна пауза

5. Запитання від Компюшка

 - Назви порядок дій, які потрібно виконати для відкриття програми Paint.

 - Назвіть алгоритм збереження малюнка у графічному редакторі Paint.

VII. Підсумок уроку.

Я навчився....

Я створив...

Мені не вдалось...

Активні користувачі за останні 15 хвилин: