Графічний редактор. Створення зображень в середовищі графічного редактора
Останнє редагування: 2015-02-27
Автор: Чайка Віктор Віталійович
2 клас
Інформатика
Тема: Графічний редактор. Створення об’єктів в середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей.
Мета: формувати поняття графічного редактора; ознайомити з інтерфейсом графічного редактора; формувати вміння працювати з елементами інтерфейсу програми; удосконалювати навички самостійної роботи на комп'ютері; формувати вміння міркувати; виховувати відповідальність, самостійність.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка з проектором, комп’ютери.
Програмне забезпечення: графічний редактор Paint
Хід уроку
I. Організаційний етап
Всі зібрались в класі діти?!
Домовляймось не шуміти.
Як питають – то кажіть,
Тільки руку підійміть.
Наш комп’ютер – то машина,
Ну а ти - лише дитина.
Про безпеку пам’ятай,
Що не знаєш запитай.
II. Мотивація навчальної діяльності
1. Логічна розминка
Гра «Що б сталося, якби»:
- влітку замість дощу йшов сніг;
- замість риби на гачки ловилася ковбаса;
- у школах навчалися звірі;
- уроки у школі проводили немовлята;
2. Розшифруй ребуси
Відповідь: клавіша, монітор, диск, колонки
— Молодці, діти, ви добре мислите, багато знаєте.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
- Сьогодні на уроці ми з вами продовжимо роботу з графічним редактором, вчитимемося створювати та зберігати зображення.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя з елементами бесіди
Інформація для запам'ятовування
Графічний редактор Paint— це програма, яку використовують для створення та редагування рисунків.
Щоб завантажити програму, потрібно знайти на Робочому столі відповідний значок і двічі клацнути на ньому. На екрані з'явиться поле для створення рисунка, інструменти для роботи та палітра кольорів. (Учитель надає початкові відомості про основні можливості графічного редактора.)
— На полі ви будете створювати свої «шедеври», використовуючи різні інструменти для рисування, які нагадують звичайні. Окрім інструментів є готові геометричні фігури, такі як овал, прямокутник, лінія. Інструменти і фігури розташовані на панелі інструментів. Щоб малюнок був яскравим і милував око, ви можете вибрати колір з набору кольорів. Для вибору потрібного інструмента, фігури або кольору використовуйте ліву кнопку миші.
- Що означає слово «Рaint» у перекладі з англійської?
- Що таке палітра? Чи чули ви таке слово на уроках малювання?
V. Фізкультхвилинка
Всі піднесли руки — раз!
На носках стоїть весь клас.
Два — присіли, руки вниз,
На сусіда подивись.
Раз! — і вгору, два! — і вниз
На сусіда не дивись.
Будемо дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
VІ. Формування вмінь і навичок
1. Робота за комп’ютерами
- Наш фантазер Комп’юшко пропонує вам виконати таке завдання - «оживити» геометричні фігури, створивши з них найрізноманітніші речі. Намагайтесь використовувати усі можливості панелі інструментів та палітри графічного редактора у своїй роботі, не забудьте зберегти свій шедевр на комп’ютері.
2. Інструктаж з правил безпечної роботи за комп’ютером.
3. Формування практичних навичок. Робота з комп’ютером.
4. Офтальмологічна пауза
5. Запитання від Комп’юшка
- Назви порядок дій, які потрібно виконати для відкриття програми Paint.
- Назвіть алгоритм збереження малюнка у графічному редакторі Paint.
VII. Підсумок уроку.
Я навчився....
Я створив...
Мені не вдалось...