Ви Гість.

Інформаційна картка учасника конкурсу

Останнє редагування: 2015-03-02

Автор: Нечипорук Ірина Олександрівна

Інформаційна картка учасника конкурсу

«Надія-2015»

 

       Прізвище: Нечипорук

                     

       Ім’я: Ірина

                        

       По батькові: Олександрівна

                  

       Дата народження: 08.06.1985.

 

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут педагогіки та психології, 2007р.

 

Спеціальність за дипломом: «Початкове навчання», кваліфікація: вчитель початкових класів, практичний психолог.

 

Додаткова професійна освіта:

1.      Учасник семінару з підготовки обласних педагогів-тренерів курсу «Я – моє здоров’я – моє життя», що реалізується в рамках Програми «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» щодо здорового способу життя серед молоді України», м.Вінниця, 29.10-02.11.2007р.

2.      Тренінг «Базові навички медіатора шкільної служби розв’язання конфліктів», с.Северинівка, Жмеринського району, 3-11.09.2008р.

3.      Шкільна програма превентивної освіти «Корисні звички», «Цікаво про корисне» для учнів початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів, м.Вінниця, 19.09.2008р.

4.      «Підготовка до впровадження навчального курсу «Сходинки до інформатики» в початковій школі», м.Вінниця, 22.08.2013р

 

Місце роботи: Заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради"

 

Посада: Вчитель початкових класів

 

Професійне  кредо: «Найголовніше – прищепити смак і любов до науки. Тоді ми виховаємо справжню особистість – креативну, духовно збагачену, здатну самостійно мислити…»

 

Тема самоосвіти: «Розвиток образного мислення на уроках математики у початковій школі»

 

Участь у конкурсах, проектах різного рівня: Одинадцятий всеукраїнський конкурс Microsoft "Вчитель-новатор". (конкурс триває)

 

Публікації (друковані видання, Інтернет):

1.      Лановчук І. «Мозковий штурм» як інноваційний метод інтерактивного навчання // Інноваційні технології в сучасній педагогіці: Збірник наукових статей. – Коломия, 2007. – С.56-59.

2.      Ірина Лановчук. Дидактична гра як форма забезпечення диференційованого підходу до навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики //Актуальні проблеми педагогіки початкової освіти в контексті соціальних сподівань: Збірник наукових статей / За ред. Г.С.Тарасенко, Г.Г.Кіт, Л.В.Любчак. – Вип.4. – Вінниця:ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2008. – С.73-84.

3.      Лановчук І.О. Дидактична гра як форма забезпечення диференційованого підходу до навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики.: Навч.-метод. посібник. – Вінниця, 2008. – 66с. 

4.      Природознавство в початковій школі: «Тварини» // https://www.educatornetwork.com/Resources/LearningActivities/Details/2d4584af-0fcb-44ce-bcab-83dcd3c6c139

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: