Інформаційна картка учасника конкурсу
Останнє редагування: 2015-03-02
Інформаційна картка учасника конкурсу
«Надія-2015»
Прізвище: Нечипорук
Ім’я: Ірина
По батькові: Олександрівна
Дата народження: 08.06.1985.
Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут педагогіки та психології, 2007р.
Спеціальність за дипломом: «Початкове навчання», кваліфікація: вчитель початкових класів, практичний психолог.
Додаткова професійна освіта:
1. Учасник семінару з підготовки обласних педагогів-тренерів курсу «Я – моє здоров’я – моє життя», що реалізується в рамках Програми «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» щодо здорового способу життя серед молоді України», м.Вінниця, 29.10-02.11.2007р.
2. Тренінг «Базові навички медіатора шкільної служби розв’язання конфліктів», с.Северинівка, Жмеринського району, 3-11.09.2008р.
3. Шкільна програма превентивної освіти «Корисні звички», «Цікаво про корисне» для учнів початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів, м.Вінниця, 19.09.2008р.
4. «Підготовка до впровадження навчального курсу «Сходинки до інформатики» в початковій школі», м.Вінниця, 22.08.2013р
Місце роботи: Заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради"
Посада: Вчитель початкових класів
Професійне кредо: «Найголовніше – прищепити смак і любов до науки. Тоді ми виховаємо справжню особистість – креативну, духовно збагачену, здатну самостійно мислити…»
Тема самоосвіти: «Розвиток образного мислення на уроках математики у початковій школі»
Участь у конкурсах, проектах різного рівня: Одинадцятий всеукраїнський конкурс Microsoft "Вчитель-новатор". (конкурс триває)
Публікації (друковані видання, Інтернет):
1. Лановчук І. «Мозковий штурм» як інноваційний метод інтерактивного навчання // Інноваційні технології в сучасній педагогіці: Збірник наукових статей. – Коломия, 2007. – С.56-59.
2. Ірина Лановчук. Дидактична гра як форма забезпечення диференційованого підходу до навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики //Актуальні проблеми педагогіки початкової освіти в контексті соціальних сподівань: Збірник наукових статей / За ред. Г.С.Тарасенко, Г.Г.Кіт, Л.В.Любчак. – Вип.4. – Вінниця:ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2008. – С.73-84.
3. Лановчук І.О. Дидактична гра як форма забезпечення диференційованого підходу до навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики.: Навч.-метод. посібник. – Вінниця, 2008. – 66с.
4. Природознавство в початковій школі: «Тварини» // https://www.educatornetwork.com/Resources/LearningActivities/Details/2d4584af-0fcb-44ce-bcab-83dcd3c6c139