Ви Гість.

Пізнай себе і ти пізнаєш світ

Останнє редагування: 2015-03-02

Автор: Вихованець Олександр Юрійович

 

ДЕПАРТАМЕНТ  ОСВІТИ

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

ЗАКЛАД «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №21

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

"ПІЗНАЙ СЕБЕ І ТИ ПІЗНАЄШ СВІТ …"

 

 

 

номінація «Позакласна та виховна робота»

 

 

 

 

Вихованець Олександр Юрійович

педагог-організатор закладу "ЗШ І-ІІІ ступенів № 21 ВМР",

спеціаліст

                                тел. (063)3257351

 

 

 

 

 

м. Вінниця

2015

 

Автор Вихованець Олександр Юрійович, педагог-організатор закладу "ЗШ І-ІІІ ступенів № 21 Вінницької міської ради"

 

 

 

 

Вихованець О.Ю. Пізнай себе і ти пізнаєш світ. Методичний посібник / О.Ю. Вихованець. – Вінниця: ММК, 2015. 42с.

 

 

 

 

 

Рецензенти:

Вовк А.Р.,  заступник директора з навчально-виховної роботи закладу "ЗШ І-ІІІ ступенів № 21 ВМР"

Шаповалюк Л.Ю., заступник директора з виховної роботи закладу "ЗШ І-ІІІ ступенів № 3

ім. М. Коцюбинського ВМР"

 

 

 

Рекомендовано науково – методичною радою

Міського методичного кабінету

Департаменту освіти Вінницької міської ради

(Протокол № 4 від 16.12.2014 р.)

 

 

 

 

 

Посібник містить розробки виховних заходів для школярів різних вікових груп. Мета збірки – допомогти класному керівникові, педагогу-організатору урізноманітнити і збагатити власну педагогічну діяльність, дібрати доцільні методи та форми виховної роботи, спрямовані на розвиток особистості учня та на формування  ціннісного ставлення до себе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст

1.            Виховна година на тему: Ставлення до самого себе

«Шляхи, які ми обираємо»……………………………………………………………1

2.            Сценарій позакласного заходу для початкової школи

«У світі казки»…………………………………………………………………….3

3.            Ігрова програма «Грай місто – місто Чарівників»……………………………...5

4.            Ігрова програма «Як Барвінок і Ромашка українські казки вивчали»………..11

5.            Ігрова програма «Подорож містами-побратимами Вінниці»…………………16

6.            Сценарій виступу агітбригади в рамках виступу команди ЮІР «Маша і Ведмідь»……………………………………………………………………………….24

7.            Сценарій виступу «Молодь обирає здоровий спосіб життя»

агітбригади «Next»……………………………………………………………………28

8.            Сценарій загальношкільного свята «Українські вечорниці»…………………33

9.            Виступ агітбригади вчителів «Презентація школи»…………………………..39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій виховної години на тему: Ставлення до самого себе

«Шляхи, які ми обираємо»

(відео на CDдиску додається)

Специфіка сьогоднішньої бесіди в тому, що це спілкування буде не зовнішнє а внутрішнє: я хотів би викликати у вас діалог з самими собою.

В мене в руках письмові роздуми старшокласників і вже випускників шкіл.

1. Погане часом зливається з нами. Ми думаємо, що прийде час і ми зможемо звільнитися від нього. Але час іде, а воно все глибше і глибше проникає в нас, створюючи серйозні проблеми і перешкоди у житті.

2. Я зрозумів, що роблю у житті щось неправильно: засмучуюсь через дрібниці, не можу стримати емоцій, у мене немає чітких принципів, витрачаю дарма багато часу, я не серйозна людина.

3. Чим більше я прикладаю зусиль, щоб чогось досягти у житті, тим більше розумію наскільки я заржавів і перебуваю у серйозному моральному застої. Я застряг неначе та «Механічна птаха»…

До цих роздумів були б доречними слова однієї пісні: «А куда наш следующий шаг? Страшно если мы шагнем не так!»

То куди ж наступний наш крок?

Варіант №1

Біг на місці або постійне буксування, коли все відкладається на потім. А коли настає «потім», ти оглядаєшся назад і тобі стає гірко від того жалюгідного стану в якому ти себе бачиш. Там позаду все пусто і безтолково, роки пройшли, а життя ще і не починалося – ти увесь час перебував на початку, без продовження, а по суті в застої, який нерідко стає причиною гниття, саморуйнування і розпаду.

Варіант №2 То куди ж наш наступний крок?

Він ще небезпечніший, і як правило, є наслідком першого варіанту.  Ти намагаєшся подолати внутрішню кризу, знайти вихід, але часто та опора, яку ти знаходиш виявляється східцями які ведуть тебе до низу. Замість того щоб піднятись, ти опускаєшся, деградуєш, навіть не усвідомлюючи що своїми власними руками вводиш в себе програму на саморуйнування. Твій внутрішній голос тривожно застерігає: зупинись, отямся, подумай про наслідки, будь сильнішим за свої бажання. Але ти безвольний залишаєш його без відповіді боязливо роблячи ще один крок до низу.

(фрагмент «Доживем до понедельника»)

Коли в цієї чудової акторки була внутрішня криза, знайомий вирішив підтримати її, запропонувавши чарку коньяку. Потім в театрі вона буде «тримати обличчя», а по дорозі додому вона купуватиме спиртне щоб втішити і підбадьорити себе. Одного разу вона спробує декілька днів не торкатись алкоголю і жахнеться віт того, що вже над собою не владна. Незабаром в її гаманці залишатимуться гроші тільки на хліб і корм для собаки. Пройде час і вона обміняє свою московську квартиру на розвалюху в селі, де живе до цього часу – закодована від алкоголю. Вона пише книжку, потрошки кожен день, щоб відтягнути болюче питання: Що далі?

(продовження попереднього фрагменту)

Інколи в твої руки потрапляє інший засіб саморуйнування. Той, який красивим жестом виймається з красивої пачки. Внутрішній голос тривожно застерігає: зупинись, отямся, прислухайся до мене! Подумай про наслідки, будь сильнішим за свої бажання. В тебе в руках небезпечна зброя, яка наносить подвійний удар: по тобі і твоїх майбутніх дітях. Але ти, безвольний, залишаєш його без відповіді, боязливо роблячи ще один черговий крок до низу.

 

Коли особисто мені пропонували цигарку, я собі уявляв терези і зважував: на одну чашу я клав короткочасне задоволення, а на другу – ті проблеми, які вона породжує і рабську залежність. Відмовившись, відчував радість від ще однієї маленької перемоги над собою.

(фрагмент)

 То куди ж наступний наш крок?

Варіант №3 – Прозріння.

Я не так живу, а якщо так продовжуватиму, у мене не буде майбутнього. Моя душа, як та механічна птаха заплуталась у гіллі, припинивши політ. Знову той самий внутрішній голос: не здавайся, борись, візьми свою висоту, від твоєї рішучості залежить твоє майбутнє. Я пересилюю себе і приймаю рішення зупинитись, змінити спосіб життя і спосіб мислення, я відриваюсь від негативного середовища і стаю на шлях самовдосконалення. Мої думки переходять у мої дії.

(фрагмент)

Бажаю, щоб наша розмова продовжувалась в безкінечних фрагментах вашого власного життя! Будьте мудрими, слухайте свій внутрішній голос і пам’ятайте, що запізнитись можна на завжди.

 

Сценарій позакласного заходу для початкової школи

«У світі казки»

(Підмузику «У світі казки» на сцену виходить ведучий)

Ведучий.

Добрий день вам всі малята,

Любі хлопчики й дівчата.

Ви послухайте будь ласка,

Бо сьогодні буде казка.

В день чудовий і прекрасний,

Щоби був чудовий настрій,

Нам покажуть казочки

Ці маленькі діточки.

Ведучий.

Я запрошую на сцену, для початку, 2 – А клас.

Вміють учні ці творити неповторнії дива.

Нагостріть ви свої вуха -

Казка «Муха-цокотуха».

(2 –А показує інсценізацію казки «Муха-цокотуха»)

Ведучий.

Я вам хочу загадати ось яку загадку.

І підказок  теж не буде… Слухайте, малятка.

Тупу-тупу ногами,

Заколю тебе рогами.

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету…

(3 –А демонструє казку «Коза-дереза»)

Ведучий.

Через поле, через гай гуси пролітали,

В неслухняноїОрисі братика забрали.

І понесли його геть з рідної хати,

А сестричка зібралася Іванка шукати.

(2 –Б показує інсценізацію казки «Івасик Телесик»)

Ведучий.

3 –Б веселий клас,

Що ж тут робиться у нас?

Ну а справа тут у тім,

Демонструють вони всім

Цікавеньке таке дійство –

Казочку - «Квіткове королівство».

(3 – Б інсценізує казку «Квіткове королівство»)

Ведучий.

Вам сподобалось, малеча?

Казка про серйозні речі.

Але годі белькотати,

Час на сцену поглядати…

Не про Васю чи Івана,

«Казка про царя Салтана!»

(4 – А інсценізує казку «Казка про царя Салтана»)

Ведучий.

Про Козу пихату чули,

Але раптом вже забули?

Я вам знову нагадаю

І усіх попереджаю!

Не поводьтесь як Коза,

А то трапиться біда!

(4 – Б інсценізує казку «Коза-дереза»)

Ведучий.

Мов димок, повився вгору

Під дубами в Пирогово,

В тиху пору світанкову,

Коли місяць збив підкову.

Наче бджілка волохата,

Забриніла ранком хата,

Над полями, над лісами

Задзвеніла голосами.

А Орися біля печі

Варить кашу для малечі.

На здоров’я їж будь ласка.

Закінчилась й наша казка. 

Нагородження переможців у номінаціях:

«Казка оригінальність»;

«Казка феєричність»;

«Казка загадковість»;

«Казка фантастичність»;

«Казка чарівність»;

«Казка сучасність».

 

Ігрова програма «Грай місто – місто Чарівників»

«Пригоди м’яча на Євро 2012»

Дійові особи:

·               Ведучий.

·               Діти.

·               М'яч. 

·               Самураї:  2 особи.

·               Папуаси:  2 особи.

·               Ескімоси: 2 особи.

·               Танцювальний колектив.

·               Вокальний ансамбль молодших школярів.

При вході до залу дітям роздаються кружечки трьох кольорів: червоний, синій, жовтий.

Ведучий: Добрий день, дорогі друзі! Добрий день!

Правда, чудова ця фраза?

Вона нас зближує з вами одразу.

Сьогодні, гадаєм, якраз буде вчасно,

Щоб був у вас чудовий настрій.

Упоравшись з ділом, хіба не варто

Зустрітись з дотепом, піснею, жартом?

Звучить запис пісні «Україно, вперед!»

На екрані з’являються слайди з різними видами спорту: баскетбол, волейбол, теніс, гандбол, футбол. Діти починають відгадувати, а вже після відгаданого виду спорту на екрані з’являється слайд з відповідною назвою.

Ведучий: Як можна назвати одним словом все те, що ви побачили?

Діти: Спорт.

В.: Що між цими іграми спільного?

Діти: Всі ігри граються м’ячем.

В.: Відгадавши загадку, ви дізнаєтесь про головного героя сьогоднішнього свята.

Він літає і стрибає,

Гарну круглу форму має.

Одні б’ють його ногами

Інші ловлять вже руками.

Діти: М’яч.

В.: Але  наше свято присвячене саме грі у футбол. Ось послухайте, яка пригода сталася з футбольним м’ячем!

Розповідь казки «Пригоди М'яча” супроводжується показами слайдів відповідно до змісту.

У дворі великого будинку жив футбольний м’яч. Він був новий і мріяв про великі стадіони та змагання. А також хотів дізнатися про минуле своїх предків.

 І ось, одного разу, перескочивши через високий паркан, він викотився на вулицю. З цього моменту розпочалися пригоди м’яча про які він собі не уявляв.

Перше місце, куди він потрапив – була бібліотека. У бібліотеці м’яч познайомився з чарівною книгою, яка допомогла йому мандрувати країнами світу і пізнавати історію своїх предків.

На екрані слайд Греції

В Давній Греції  м’яч вважався ідеальним предметом, так як був схожий на сонце і володів його магічною силою. Греки шили їх зі шкіри і набивали цупким  матеріалом, наприклад, мохом або пір’ями птахів

Слайд Єгипту

В Стародавньому Єгипті  м’яч був зшитий зі шкіри і набитий сухою соломою. Такими м’ячами грали діти фараонів. А діти звичайних людей грали м’ячами з кори дерев.

Слайд Риму

В Стародавньому Римі м’ячі також шили зі шкіри, але наповнювали пір’ям, шерстю, зернами плодів інжиру. Також у них були скляні м’ячі для одиноких ігор.

Слайд - Індія

В Індії м’яч був не іграшкою, а священним предметом, який символізував сонце, місяць і землю.

Слайд - Україна

В Україні стародавні м’ячі були зшиті із шкіри, або зроблені з  бересту  чи туго звернутих ганчірок. В деяких регіонах м’ячі виготовляли з овечої шерсті.

   Перегорнувши останню сторінку книги, наш М’яч побачив афішу «Євро 2012». Він не знав, як туди потрапити на турнір, але вирішив обов’язково дістатись туди.

Слайд - Бразилія

В.: Першою країною, в яку він потрапив, була Бразилія, яка всім відома своїми веселощами і карнавалами.

 «Вибігає» М’яч, а навколо нього розгортається карнавальне  дійство. Танок «Самба» (учні школи) . М’яч  пропонує  дітям пограти в гру «Футбольний танок».

М’яч: Сподобалось? Тоді давайте і ми з вами потанцюємо, але наш танок буде футбольний.

Нам потрібні дві команди. Всі дітки, які отримали при вході до залу червоні кружечки, вийдіть, будь ласка, на сцену.

Гра проходить на сцені  з 8-ма учасниками.  Рухи демонструє  М’яч:

1 рух – «Голкіпер» - стрибок - руки вгору, ноги нарізно.

2 рух – «Аут» - піднявши руки над головою, імітують кидок м’яча.

3 рух – «Удар» - піднімання догори почергово лівої і правої ноги.

4 рух – «Арбітр» - права рука вгору, а ліва підноситься до роту, як свисток.

5 рух – «Захист» - стрибок вгору, ноги зігнуті в колінах .

М’яч: Ну молодці! Та ви справжні футболісти. Дякуємо вам за гру. Ви можете зайняти свої місця.

М’яч «потрапляє» до іншої країни. Слайд Японії.

         З’являються самураї, які б’ються на мечах. В цей час «викочується» М’яч.

М’яч: Доброго дня! Вибачте, ви не підкажете, куди я потрапив?

Самураї: Ти потрапив у Японію – країну сходу сонця. А куди тобі потрібно?

М’яч: Мені потрібна країна, де проходить Євро- 2012.

Самураї: Якщо даси відповіді на наші запитання, тоді ми вкажемо тобі шлях.

М’яч: Дітки! - звертається до залу, - ви мені допоможете? Тоді слухайте запитання:

                  Діти із залу дають відповіді на запитання М’яча.

·                                              Куди забивають м’яч? (у ворота)

·                                              Як називається людина, яка стоїть на воротах? (воротар)

·                                              Що означають рахунок на табло 1:1? (нічия)

·                                              Що робить арбітр, коли закінчується час гри? (свистить)

·                                              Як називається м’яч у воротах? (гол)

·                                              Як називається м’яч за боковими межами стадіону? (аут)

·                                              З якого виду спорту проводиться Євро - 2012? (футбол)

·                                              У якій країні відбудеться фінал Євро - 2012? (Україна)

М’яч: Дякую, вам, любі друзі! Тепер я знаю, в яку країну мені потрібно їхати. Тільки як мені туди дістатись?

Слайд Африки.

М’яч «зникає», грає африканська музика, виходять папуаси і несуть м’яч прив’язаний до палиці.

М’яч: Не їжте мене, я не смачний! Я виготовлений із шкірозамінника.

Абориген: Фу, справді не смачний! Що ж з тобою робити? Може  тебе просто в   багаття кинути, а може списом проколоти?

М’яч: Ні, може не потрібно. Краще відпустіть мене, а я вас за це розважу.

Відбувається гра з залом: «Гол, мимо, штанга». Зал об’єднується в  дві команди. Ведучий по черзі показує то ліву, то праву руку. Діти, в залежності від того, яку руку піднімає ведучий, кричать: права половина – «Гол» (піднята ведучим права рука); ліва половина – «Мимо» (піднята ліва рука). Якщо ведучий піднімає вгору обидві руки, діти кричать – «Штанга».

М’яч: Ну що, ви задоволені? Я побіг?

Аборигени: Ні! Це була гра з залом, а ми?...

М’яч: Тоді пограйте разом з дітьми. Дітки, які отримали жовті кружечки, вийдіть на сцену.

Гра «Попади в ціль»(Гра проходить на сцені з дітьми двох команд по 5 учасників, які отримали при вході жовті кружечки. На сцені стоять коробки, а завдання дітей м’ячиками влучити в ці коробки.)

М’яч: Дякую вам, любі друзі! Ви в майбутньому будете гарними футболістами. Діти спускаються в зал.

Аборигени: Ой, дякуємо тобі,  М’ячику. Щасливої дороги!

М’яч: Ні, ні! Зачекайте! Підкажіть, як потрапити до України на Євро - 2012?

Аборигени: Е-е,  це десь між Африкою та Антарктидою.

М’яч: Ви справді так думаєте? Тоді дякую!

М’яч «потрапляє»  до США - штат Аляска. Слайди з юртами та нартами.

На сцені з’являються ескімоси, які сидять біля багаття.

М’яч: Це випадково не Україна?

Ескімоси: Ні! Це Аляска!

М’яч: А  як же мені потрапити до України?

Ескімоси: Дорогу до України знає лише наш GPS - навігатор.

М’яч: То ви позичите мені  його?

Ескімоси: Е, ні! Спершу зігрій нас.

М’яч: Я знаю таку гру, яка допоможе вам зігрітися! Але для цього мені потрібні дітки, які отримали при вході сині кружечки.

Рухлива гра «Естафета з м’ячем». М’яч «об’єднує» дітей  у дві команди по 5 учасників і проводить гру (м’яч затискається між колінами і потрібно проскакати з ним певну дистанцію та передати партнеру).

М’яч: Дякую! Ви молодці. Спускайтесь в зал та займайте свої місця.

Ескімоси: Дякуємо  тобі, м’ячику, ти нас справді зігрів. Ось тримай GPS - навігатор.

М’яч: Спасибі, вам! До побачення!

Слайд українських краєвидів.

Вокальний колектив  виконує пісню про Україну.

Виходить М’яч і зацікавлено дивиться .

М’яч: Де я?

В.: Ти що, не знаєш? В Україні! І ти якраз потрапив на перший матч Євро - 2012 з футболу.

М’яч: О! Скільки тут вболівальників. А чи знаєте ви, що вболівальники на футбольних матчах пускають «хвилю» підтримки? А давайте і ми з вами спробуємо.

Гра «Хвиля» проводиться із залом: діти почергово, починаючи з першого ряду, встають, а коли піднімається наступний ряд, попередній сідає. Тобто, 1-й ряд встав, потім за ним встає 2-й ряд, а в цей час 1-й ряд сідає і т. д. Тим самим імітується рух хвилі.

Слайд м’яча «Tango 12»

М’яч: Діти, а чи знаєте ви, як виглядатиме м’яч на Євро -2012? Він має вагу 432 грама, йому не страшні ні морози, ні жара, ні сніг, ані дощ. На м’ячі зображений логотип – квітка Євро- 2012. Він білого кольору, з темною смужкою і з символіч-ними зображеннями українського та польського прапорів. Назва його -«Tango 12».

М’яч: Ну все, я залишаюсь тут!!!

Танок групи підтримки.

 

Ігрова програма «Як Барвінок і Ромашка українські казки вивчали»

Казки: 

«Івасик Телесик»;

«Котигорошко»;

«Дівчина-торстинка»;

«Бажання серця»;

«Язиката Хвеська».

 (лунає казкова музика, на сцені з’являється Книгар)

Книгар.

Мов димок, повився в полі
Привітав малечу в школі,
В тиху пору світанкову,
Коли місяць збив підкову.
Наче бджілка волохата,
Забриніла ранком хата.
Над полями, над лісами
Задзвеніла голосами.
Вчителі йшли на роботу
Позабувши про турботу.
Наш директор сів в машину
В цю погожу, теплу днину
А
в столовій біля печі
Вар
ять кашку для малечі.
Запарує швидко кашка,
Розпочнеться й наша казка.

(звучить музика на сцену виходять Барвінок та Ромашкою)

Барвінок.

Хочу я помандрувати

У чарівний світ книжок

І вкінці я буду знати

Українських всіх казок

Ромашка.

Про Кирила Кожум’яка

І Котигорошка,

І про рака-неборака

Прагну знати трошки

Книгар.

В цьому я вам допоможу,

Я найкращий - Супер стар,

Про казки сказати зможу.

Звіть мене Книгар.

(звучить музика на сцену виходить дівчинка-тростинка з танцювальною композицією, з’являються Барвінок, Ромашка та Книгар)

Барвінок. Хто ти дівчино?

Дівчина-тростинка. Я Дівчина-тростинка!

Барвінок. А де ти так навчилась робити?

Ромашка. Це усі спортивні дівчата вміють.

Барвінок. Ой-ой-ой… І ти, типу, вмієш?,

Ромашка. Авжеж!

Барвінок. Ого, я теж так хочу! (пробує виконати, але не виходить)

Ромашка. Дівчина-Тростинка, а чому ти така сумна?

Дівчина-тростинка. Я зачаклована відьмою, а щоб мене врятувати потрібно буде виконати завдання і відгадати загадки.

Ромашка. Не хвилюйся, ми  допоможемо тобі їх відгадати!

Книгар. Давайте усі разом спробуємо!

-         В якій казці розповідається про хлопчика, який був сильніший за 10 дорослих чоловіків?

-         Кого з казкових героїв врятували гуси?

-         В якій казці герой викрав зачаровану каблучку у Велетня?

-         Назвіть героя, який міг розірвати голими руками 10 шкур за раз?

-          В якій казці головними героями є рослини?

(читає загадки, а увесь зал відгадує)

Дівчинка-тростинка. Молодці, ви відгадали усі загадки і я можу бути вільною. До-побачення друзі!

(під українську музику на сцені з’являється Котигорошко на нього нападають бандити, яких він перемагає.

На сцені з’являються Книгар з Барвінком і Ромашкою)

Ромашка. Ого який ти сильний козаче! А як тебе звати?

Котигорошко. Мене звати Котигорошко.

Барвінок. Ти якийсь супер-герой, як Бетмен чи Спайдермен.

Котигорошко. Ні, я герой української казки, в якій я борюся з велетенським Змієм. До-речі, ви допоможете його перемогти?

Ромашка. А що ми маємо робити?

Котигорошко. Придумайте і намалюйте мені таку булаву, щоб коваль зміг її виготовити. З найкращою булавою я зможу перемогти Змія.

Книгар. Допоможемо Котигорошку?

(діти малюють булаву у командах, кожен по одному елементу булави. Перемагає той, хто швидше і якісніше намалює булаву)

Котигорошко. Дякую вам за допомогу! Тепер я точно зможу перемогти Змія і визволити братиків та сестричок!

(лунає інша музика, під неї виходить дівчина з казки «Бажання серця», співає пісню «Чорнобривці». В кінці її співу виходять Барвінок і Ромашка у супроводі Книгаря)

Барвінок. Хто ти дівчино і чому ти така сумна?

Дівчина. Я з казки «Бажання серця». Моя мрія - навчитися танцювати, щоби потім я могла продемонструвати це на королівському балу.

Ромашка. Я майстриня з танців, а Барвінок – не пройшов на кастинг «Танцюють всі». Гадаю, що ми зможемо тобі у цьому допомогти!

Книгар. Діти із залу нам допоможуть розучити декілька танцювальних рухів для майбутньої принцеси!

(конкурс на розучування танцювальних рухів)

Дівчина. Дякую вам тепер я вмію танцювати і не осоромлюся перед принцом.

(на сцені з’являється Івасик Телесик танцюючи гопак

під українську народну музику. Виходять герої.)

Ромашка. Привіт хлопчику! Як тебе звати?

Івасик Телесик. Привіт друзі! Я Івасик Телесик. А ви хто і звідкіля?

Барвінок. Я Барвінок, це Ромашка. Ми подорожуємо казками разом із Книгарем. Ось і до тебе завітали.

Івасик Телесик. Як добре, що ми зустрілися! Я вийшов порибалити, але чомусь не клює. Допоможете мені наловити рибки?!

Барвінок. Це я з легкістю, зараз петарду кину – уся риба поспливає!

Івасик Телесик. Ні, непотрібно цього робити, адже тоді у ставочку зовсім не залишиться рибки.

Ромашка. Не зважай на Барвінка, йому тільки жаб в очереті лякати. Ми тобі допоможемо.

Книгар. І глядачі нам стануть у пригоді!?

(діти із залу об’єднуються у дві команди і переносять рибину із «ставка» у кошик. Виграє та команда, яка швидше виловить усю рибку)

Івасик Телесик. Ви мені дуже допомогли, тепер мої батьки точно не залишаться без вечері. Бувайте!

(під  українську польку на сцену вибігає Язиката Хвеська і читає українські скоромовки.)

Язиката Хвеська. Мидір, Сидір і Каленик збудували тут куреник. У куренику сидять, по варенику їдять. А Іван Балабан усе в носі колупає, колупає-колупає бо ума зовсім немає…

( на сцені з’являються герої)

Язиката Хвеська.

Хто ви такі? Звідки ви взялись?

Мене звати Хвеська я вас злякалась.

Барвінок. Не лякайся Хвеська – ми тебе не зкривдемо. Я Барвінок, а це Ромашка.

Хвеська. А це що за мужик? Спробуйте мене тільки скривдити, я усім розкажу, які ви бандюги!

Ромашка. Тепер я розумію, чому її називають язикатою… Хвесько, це не мужик, а Книгар, він супроводжує нас у подорожі українськими казками.

Барвінок: Ми допомагаємо усім героям, які потрапили у біду і тобі зможемо допомогти.

Хвеська. Справді? Є в мене одна скоромовка, яку я не можу вимовити.

Книгар. Ми з легкістю з нею впораємося. Так діти?

Жили у бабусі

Два веселих гусі.

Один сірий, другий білий

Два веселих гусі.

(замінюємо усі голосні на букву «А», потім на «І» і на «У».

 Увесь зал зачитує зі змінами.)

Хвеська. Ви і справді мені дуже допомогли. Тепер я знаю які гусі жили у бабусі! Дякую вам! 

Барвінок.

Подорож уже скінчилась,

Час в дорогу вирушати!

Ми важливого навчились,

Є тепер що розказати.

Ромашка.

Нас чекають вчителі,

Друзі наші і батьки,

Щоби ми розповіли

Про усі-усі казки.

Книгар.

Сподіваюся що вам теж було цікаво?

Можете аплодувати, маєте це право.

Я не прощаюся, виникне нагода,

На нас чекатиме наступна пригода

 

Ігрова програма

«Подорож містами-побратимами Вінниці»

(Звучить ритмічна музика, на сцену виходить Екскурсовод)

Екскурсовод.

Доброго дня діти!

(звертається до залу)

Екскурсовод.

Сьогоднішня гра буде незвичайною тому, що вона пов’язана безпосередньо з нашим містом. Як наше місто називається? (всі гуртом - Вінниця). Так, розмова піде саме про неї. Але не тільки, у нас ще є два герої: братик та сестричка обидва вінничани - Сашко та Оленка.

Одного разу цих малят зацікавило питання: Якщо є братики і сестрички серед людей і тварин, то цікаво знати - чи є вони у нашого міста Вінниці? Довго братик і сестричка міркували про це і врешті-решт звернулися до мене. Тому зараз ми усі разом поринемо в незабутню пригоду різними країнами та містами щоб відповісти на головне запитання дітей. Ви хочете знати відповідь?

Але перш ніж ми це зробимо, я підготував невеличку вікторину яка буде стосуватися тих міст і країн, які ми відвідаємо.

Вікторина.

На території якої сучасної країни народився Ісус Христос? (Ізраїль)

Яка мова крім російської і білоруської схожа на українську? (Польська)

В якій курортній країні проповідують релігію іслам? (Туреччина)

Якназивається Столиця Росії? (Москва)

Країна в якій придумали ляльку-матрьешку? (Росія)

В якій країні і у наші дні правлять королі і королеви? (Великобританія)

Назвіть країну де придумали «Айфон»? (США)

В якій країні започаткували гру у футбол? (Великобританія)

Назвіть країну в якій придумали танець «Полька»? (Польща)

В якій країні розробили рецепт таких солодощів як «Рахат лукум»? (Туреччина)

(вікторина проходить з демонстрацією слайдів з вірними відповідями та фото країн. На сцені з’являються Сашко і Оленка)

Сашко.

А для чого нам потрібні усі ці знання?

Екскурсовод.

А для того, що вони безпосередньо стосуються міст-побратимів Вінниці і стануть у пригоді нам.

Оленка.

А тепер ми вже можемо вирушити у подорож і дізнатися про усіх братиків та сестричок нашої Вінниці?

Екскурсовод.

Авжеж. Вперед! Вирушаємо!

 (звучить російська народна пісня «Яблочко» на фоні якої танцює колектив, на сцену виходить Сашко і Оленка в супроводі екскурсовода)

Росіянин.

Здравствуйте гости дорогие!  

Сашко.

День добрий панове!

Оленка.

Ви не знаєте як нам знайти місто-побратим Вінниці?

Росіянин.

Ви вже його знайшли. Це Липецьк.

Сашко.

А чим ваше місто вирізняється серед інших міст Росії?

Росіянин.

По-перше тим, що у нас так як і у Вінниці є свій співаючий фонтан, хоча дещо менший, а ще у нас вміють розважатися? І ми вам запропонуємо одну з таких розваг, в якій мені допоможе наш екскурсовод.

(Екскурсовод проводить гру з переодяганням «Матрьошка», за певний проміжок часу потрібно одягнути на учасника найбільшу кількість кофтин на одного з членів команди)

Оленка.

 Дякуємо вам за такий гарний настрій та гостинність, але нам час вирушати далі.

Росіянин.

Візьміть на пам’ять цей сувенір, в знак дружби між містами.

(Грає турецька музика виходить турок в супроводі 3-х дружин-мусульманок в паранджі, з’являються діти з ексурсоводом)

Турок.

МЕРХАБА! (в перекладі з турецького «Привіт»)

Сашко.

Що ви говорите? У нас є туристична фірма з такою назвою…

Турок.

Це я з вами привітався турецькою мовою. 

Оленка.

Тепер нам зрозуміло. І вам МЕРХАБА!

Сашко.

Ми шукаємо місто-побратим Вінниці, ви не підкажете як це місто називається і чим воно унікальне?

Турок.

Місто називається Бурса і воно унікальне тим, що йому нараховується більше ніж 2200 років. А ще воно таке ж зелене і прекрасне як і ваша Вінниця.

Оленка.

Тобто воно старше за Вінницю майже в чотири рази?

Турок.

Так! Саме тому тут збереглися первинні мусульманські культурні традиції. Я хочу запропонувати для вас розвагу, яка стосується такої культурної традиції як національні турецькі танці! Але всього танцю ми вчити не будемо, а вивчимо лише його манеру. Я хочу запросити собі в помічники екскурсовода. 

(ведучий проводить гру з усім залом, яка полягає у рухах різними частинами тіла під музичний супровід та по команді)

Оленка.

Дякуємо тобі за ці запальні танці. Але нам час вирушати далі!

Турок.

Зачекайте! Я хочу вам презентувати турецькі солодощі Рахат-Лукум.

Сашко.

Дякуємо тобі! До побачення.

(Грає музика, на сцені з’являються люди в польському вбранні та з продукцією, імітуючи торгівлю на ринку. Виходять вінницькі діти з ведучим)

Поляк.

Дзень добри!

Оленка.

І вам доброго дня!

Сашко.

О, я розумію тутешню мову.

Екскурсовод.

Це тому, що польський народ один з найближчих до українців.  У нас схожі мови та культурні традиції.

Поляк.

Ви звідки до нас завітали, друзі?

Оленка.

Ми з Вінниці!

Поляк.

Ми добре знаємо це місто. До нас постійно приїжджають ваші представники, в свою чергу наші їдуть до вас обмінюватися досвідом.

Сашко.

Я знаю, що Кельце є побратимом нашого міста. А що у вас є цікавого?

Поляк.

У нашому місті знаходиться найбільший торгівельний ярмарок в усій Польщі!Тут можна придбати товари на будь-який смак.

Оленка.

Справді? А допоможете нам обрати?

Поляк.

Авжеж! Але перш ніж купувати товари, я би хотів запропонувати вам одну гру.

 (викликається на сцену 4 учасники. За певний проміжок часу їм потрібно роздати в залі цукерки, або бублики, імітуючи торгівлю. Той. Хто впорається із завданням першим і буде переможцем)

Сашко.

Спасибі тобі за все. Тепер ми будемо краще обізнаними в мистецтві торгівлі. Дякуємо за подарунки! Але нам вже час!

Поляк.

Довідзеня друзі!

(Грає музика з ліги чемпіонів, на сцені з’являються футболісти в англійській формі з  м’ячами. До них виходять Сашко, Оленка та екскурсовод)

Футболіст 1.

 Hellomydearfriends!

Оленка.

Hello і тобі! Англійську мову я вже вивчаю в школі, на відміну від деяких… (до Сашка).

Сашко.

А от я часто пропускаю уроки англійської мови. Потрібно буде надолужувати!

Оленка.

Я, так розумію, ми потрапили з тобою у Великобританію - місто Пітерборо!?

Футболіст 1.

Так, ви вгадали!

Футболіст 2.

А чи знаєте ви, що наша країна славиться своєю футбольною історією більше ніж будь-яка країна світу?

Оленка.

Ні. Розкажіть нам!

Футболіст 1.

Краще ми вам покажемо!

(Ведучий проводить невеличку естафету з елементами футбольного дріблингу серед учнів, які знаходяться у залі. Виграє та команда, яка пройде дистанцію і обійде усі фішки першою)

Сашко.

Дякуємо вам за все. Тепер ми знаємо, звідки футбол прийшов до нас в Україну.

Футболіст 2.

Тримайте у подарунок м’яч з емблемою Пітерборо!

(грає єврейська народна музика 7. 40. під яку на сцену виходять равін з дружиною та наші герої з екскурсоводом)

Равін.

Шалом!

Сашко.

І вам доброго дня!

Равін.

Ви когось чи щось шукаєте?

Оленка.

Ми шукаємо місто-побратим Вінниці. Ви нам не допоможете?

Равін.

Авжеж допоможу. Ви потрапили в країну, яка є місцем виникнення християнської релігія. Тут народився Христос Спаситель і його мати Діва Марія. А місто, яке ви шукаєте називається Бат-Ям, що перекладається, як Сад і Город.

Сашко.

Я думаю, що наша наступна гра буде пов’язана саме з садом і городом.

Оленка.

Гадаю, що мене це не злякає тому, що ми кожного року допомагаємо бабусі в селі. Хто допомагає, а хто на планшеті грається… (до Сашка)

Равін.

Ну тоді наша гра для вас буде зовсім не важкою.

(на сцені розсипають яблука. Учасникам завязують очі. Потрібно за встановлений проміжок часу зібрати їх. Пнремагає той хто збере найбільшу кількість яблук.)

Екскурсовод.

Ви молодці! Візьміть із собою у дорогу вітамінчиків (дарує дітям лимони )

(грає кантрі-мелодія «Коттон Джо» на сцену вибігає ковбой з ласо. З’являються наші герої)

Сашко.

(до ковбоя) Привіт друже!

Ковбой.

ХАЙ ПЕЛС!

Оленка.

Нам потрібно потрапити в Бірмінгем штат Алабама.

Ковбой.

Ви потрапили за адресою.

Сашко.

Ми би хотіли поближче познайомитися з містом-побратимом Вінниці!

Ковбой.

добре, я допоможу вам, але спочатку допоможіть мені приборкати цих норовливих коней!

Екскурсовод.

Авжеж ми допоможемо, тільки залучимо глядачів із залу.

(діти об’єднуються у 2  команди по 5 чоловік. Їм роздаються гімнастичні обручі. Які вони за сигналом ведучого мають накинути їх, як ласо, на коней, які стоять на визначеній відстані від них. Перемагає швидша команда)

Ковбой.

Дякую вам друзі! Гадаю, що ви трішечки познайомилися з нашими американськими традиціями?! (Дарує дітям презенти)

Оленка.

Так, познайомилися. Та час повертатися додому!

Сашко.

Наша подорож була надзвичайно пізнавальною та захоплюючою.

Оленка.

Тепер ми знаємо про усіх братиків та сестричок нашого рідного міста.

Екскурсовод.

Сподіваюся вам сподобалося? (звертається до залу) Але це ще не все малята. На останок ми би хотіли заспівати пісню. І ви нам в цьому допоможете.

Ми прийшли сюди щоби вам сказати:

«Міста-побратими кожен має знати!»

Руки вгору, вибухни весь зал!

Ми прагнемо щоб побратимів кожен знав!

(усі учасники виходять на сцену і співають пісню)

Сценарій виступу агітбригади в рамках виступу команди ЮІР.

 «Маша і Ведмідь»

Дійові  особи: Маша, ведмідь, ЮІРівці

Початок: Ведмідь сидить в кріслі і дивиться телевізор. До нього у гості прибігає Маша. По телику показують місто, дорогу (звук машин, шум міста). Маша зацікавлено стежить за екраном.

Маша: Ведмедик, Ведмедик, я теж в місто хочу!!  (стрибає, бігає навколо ведмедя)

Ведмідь негативно киває головою.

Маша: Ну, будь ласка, Ведмедик.

Ведмідь встає і жестами показує Маші, що там небезпечно, там машини.

Маша: Ведмедик, Ведмедик, а навчи мене правилам дорожнього руху!

Ведмідь чухає голову, показує жестом «спокійно» і йде. З'являється в кашкеті, зі свистком і купою знаків, які падають. Маша сідає і Ведмідь починає її навчати, але у нього не виходить Маша бешкетує тому що їй не цікаво. Ведмідь не знаючи, що робити знизує плечима, потім йому приходить ідея, і він голосно свистить у свисток.Виходять представники загону ЮІД.

Маша:Хто це?

ЮІРівець 1 : Ми Юні Інспектори дорожнього руху.

ЮІРівець 2 : Загін ЮІД "Маршрут 21".

Маша: А що ви робите?  Я хочу в місто!

ЮІРівець 3 : А ти знаєш правила дорожнього руху??

ЮІРівець 4 : В місті багато доріг і це не лісові доріжки.

ЮІРівець 5 : В місті багато машин, немає грибів, ромашок і зайчиків.

Маша: Я не знаю правил. Навчіть мене!!

ЮІРівець 6 : Звичайно ми тебе навчимо.

ЮІРівець 7 : Що найголовніше для пішохода? Це уміння правильно і безпечно переходити дорогу.

ЮІРівець 8 : Маша ти знаєш, що таке дорога?

Маша:Так, по ній можна бігати, стрибати на скакалці, ганяти м'яча. (показує те, про що говорить).

ЮІРівець 1 : Дорога це небезпечне місце, по ній пересуваються машини.

Маша:І як її перейти?

Пісня про зебру: співають під мелодію пісні з м/ф "Маша і ведмідь" - "Про сліди»

Хочеш перейти дорогу - 
Ось такий 
ти знак шукай.
І по зебрі чорно-білій
Дорогу 
ти перетинай.
Подивис
ь спочатку вліво
І направо подивися.
Спалахне зелене
світло 
Переходь
і не барися
Маша
(речитатив) : 

Так, все так, але раптово
Зебри немає на 
дорозі.
Світлофора т
еж не видно
Хто нам стане в допомозі?

Тут допоможе перехрестя

З тротуарами дружи.

Лінії узбіч для тебе

Створені не для краси.

Впевнися, що вже шлях вільний.

Будь уважний на дорозі.

На переході не барися

Це все стане в допомозі.

Маша: Тепер я  зрозуміла. Ведмедик ти запам'ятав?

ЮІРівець 2 : Добре йдемо далі.

ЮІРівець 3 : На дорозі завжди вірним помічником, водіїв і пішоходів, є регулювальник і Світлофор.

ЮІРівець 4: Регулювальник - це дядько з жезлом, який показує машинам і пішоходом як рухатися на дорозі. Він у формі і з жезлом.

ЮІРівець 5 : Ось наприклад Ведмедик (показує на ведмедя, він бере жезл виходить на середину і зі свистком показує сигнали регулювальника).

Маша: Зрозуміла! Його треба обов'язково слухати?

ЮІРівець 6: Так. Якщо його немає, тоді на перехрестях завжди стоїть його залізний друг – Савітлофор.

Світлофор - надійний помічник.

Червоний – стоїш, дивишся поки не зник

Жовтий – трішечки ти почекай

На зелений вирушай.

Маша: Вау. Ведмедик а давай у нас в лісі світлофор поставимо!

(ведмедик киває).

ЮІРівець 7 : Невід’ємною частиною дороги і руху по ній є знання знаків дорожнього руху.

(ЮІРівеці розповідають про знаки)

ЮІРівець 1:

        Знаком " Поступися дорогу":

Якщо бачиш ти цей знак

Знай, що він не просто так.

Щоб не було проблем в нас

Поступитись нам вже час!

ЮІРівець 2:

Знак " Рух заборонений":
Цей знак дуже важливий
Якщо бачиш ти його.
Він говорить, не проїдеш
І не пустить нікого!

ЮІРівець 3:
Знак "В'їзд заборонений":
Знак
цей водіїв лякає
В'їзд 
авто забороняє!
І не пробуй ти людино
Їхати 
повз знак цеглину!

ЮІРівець 4:
Знак "Пішохідний перехід":
Тут наземний перехід
Ход
ять взад тут і вперід.
Ти, воді
ю не тупи,
Пішохода пропусти!

ЮІРівець 5

Знак " Рух без зупинки заборонений":

Ти, шофере, не барися

Бачиш знак, то зупинися!

Перш ніж вирушати в путь

Оглянутись не забудь

ЮІРівець 6:

Знак "Рух пішоходів заборонений":

У дощ і в  ясную погоду

Тут не ходять пішоходи.

Їм говорить знак одне:

"Не ходи ти тут ніде"!

ЮІРівець 7:

Знак "Стоянка заборонена" :

Гальмувать  можна сміливо

Але не стоять без діла.

Пасажирів ти саджай

І пошвидше від'їжджай!

ЮІРівець 8 : Запам'ятала??

Маша: Так!!!

ЮІРівець 2 : Ось тепер ти готова, щоб їхати в місто.

Маша: УРАААА!!! Ой, ви такі класні, а візьміть мене в ЮІР?? Я вчитиму звіряток правилам.

ЮІРівець 3 : Треба подумати, ну що хлопці і дівчата, візьмемо її??

Всі: Так!

 

Сценарій виступу «Молодь обирає здоровий спосіб життя»

Агітбригади «Next»

Вихід: (усі учасники агітбригадивибігаютьна сцену).

Ведучий: (Марчук Настя) Наша команда: (всі разом) «Next».

Ведучий: (Марчук Настя)  Наш девіз:(всі разом)

                       Твоє здоров’я в твоїх руках.

                       Тож збережи його в віках!

                       Займайся спортом, веселим будь,

                       Ніколи девіз ти цей не забудь!

(Всі учасники йдуть за куліси, залишається тільки ведучий).

Ведучий: Доброго дня шановні глядачі та справедливе журі. Для вас виступає агітбригада школи...

   Здавна відомо, що сміх продовжує життя, а спорт зміцнює здоров’я. Саме тому наш сьогоднішній підхід до теми «молодь обирає здоровий спосіб життя» дещо нестандартний! Сподіваємось, що наш виступ продовжить ваше життя мінімум на 10 хвилин.  Отже, розпочинаємо!

 (Дефіле під пісню Beyonce «Crazyinlove » по черзі виходять  учасники)

                                       Знайомство з учасниками.

(грає музика Beyonce «Crazyinlove »)

Виходить 1-й учасник.  Борець.

Ведучий. Ігор борець – він бореться із запізненням в школу;

Виходить 2-й учасник. Легкоатлет.

Ведучий. Іван бігун – він першим біжить до їдальні;

Виходить 3-й учасник.Плавець.

 Ведучий. вчитель фізкультури йому казав: «Спортивної форми немає? Греби звідси»;

Виходить 4-й.

Ведучий. Антон … Антон;

Виходить 5-й.

Ведучий.  Артем займається спортивним орієнтуванням. Це єдиний учень в нашій школі, які не орієнтується в нашій школі;

Виходить 6-та.

Ведучий. Аня займається Керлінгом (А що це?).

Ведучий. Отже, ось такою є наша команда, і ми розпочинаємо наш виступ з спортивних мініатюр:

Ведучий. Для початку мініатюра «Каноїстки». 

(дві дівчини імітують греблю веслами)

        1-ша дівчина: «Єлизавета греби!»;

        2-га дівчина:  «Галя, ти що дурна, нас ще на воду не спустили. (Звучить музика)

Ведучий.  В нас  мініатюра змагання з легкої атлетики. (Тренер і Спортсменка)

Тренер. Наташа біжи! Ще пару метрів до фінішу залишилось…

(спортсменка падає і втрачає свідомість, тренер дістає мобільний телефон і телефонує Наташі, її телефон вібрує і доштовхує тіло до фінішу).(Звучить музика)

 Ведучий. Представляємо вашій увазі мініатюру «Каноїстки»  (дві дівчини сидять одна навпроти іншої і плачуть)

2-га дівчина:  «Галя, ти точно дурна! Навіщо ти весла об асфальт зламала?»

(Звучить музика)

 Ведучий: Ми презентуємо новий тренажер «Орбітрек»!

(двоє хлопців лягають, імітуючи тренажер; третій сідає на них, імітуючи рухи на орбітреку)

(Звучить музика гурту АВАРІЯ «Недетское время»)

Ведучий. В продовженні заняття з аеробіки.

(інструктор з аеробіки показує рухи, які за ним мають повторити люди)

(Звучить музика гурту АВАРІЯ «Недетское время»)

Ведучий.  В нас на разі спортивні новини: (Виходять учасники і стають в коло, по черзі зачитують по одній новині )

-                З зимової олімпіади збірна Германії привезла 23 медалі; збірна Норвегії  21 медаль, а збірна України 20 пар лиж, 6 гвинтівок і бахали з готелю.

-                На змаганнях з плавання Яна Клочкова на дистанції 100метрів брасом встановила рекорд 100 метрів 50 сантиметрів.

-                Володимир Кличко нещодавно заволоділи останнім боксерським поясом, тепер в братів Кличко є повний набір поясів для схуднення.

-                 Зі змагань з легкої атлетики збірна США привезла золото, збірна Росії – срібло, а збірна України – бринзу. Може бронзу? Ні, бронзу привезла Росія, а Україна бринзу.

-                Василь Вірастюк перед змаганнями підкидує на щастя копійку. Якщо копійка падає колесами догори, щастя на змаганнях гарантовано.

Ведучий. Ми представляємо вам соціальну рекламу на тему «Здоровий спосіб життя»

(виходять 2 кремезних хлопці, демонструючи свою мускулатуру. На них написано Без ГМО. Після них виходять 2-є худих в них на спинах  написано Е375 і Е200).

(Звучить ритмічна музика)

Ведучий. Уявіть собі романтичне побачення зі спортсменом:

Дівчина: - «Як тебе звати?»

Спортсмен: (мовчить)

Дівчина: - «Вася?»

Спортсмен: - «Угу!»

Дівчина: - «Спортсмен?»

Спортсмен: - «Угу!»

Дівчина: - «Отже, дурень!»

Спортсмен: Хоч і дурень, проте я здоровий! Ось послухай!

Пісня про спортсмена:

Я быть спортсменом лишь хочу.

Я не учусь, а лишь качаюсь

Убить с удара я могу

Вот так ногами я махаюсь.

Хоть по утрам бегу я кросс

И на стероидах я рос.

Умножить я на два не мог.

Отец закончить третий класс помог,

Но я в спортзале словно Бог.

Ведучий. Перенесемось на урок фізичної культури! (Вчитель, учні )

Вчитель:  – «Розпочинаємо урок для відстаючих! Перевіримо по списку: Іванова, Сидорова, Едуард… Ти що тут забув?»

Едуард: - «Владислав Валерійович я відпрацьовую!»      

Вчитель: - «Добре! Розпочинаємо 1-шу вправу - підтягування. Іванова до снаряду – раз, два. Івановій тяжко, допоможу! Раз, два. Сидорова – віджимання. Сидоровій тяжко – допоможу! Раз, два… Едуард… Відпочинь! А тепер стрибки через козла, Едуард йди до мене! (дівчата стрибають через Едуарда)Всі стрибнули? Молодці 5 балів.»

Едуард.-«Владислав Валерійович! А як же я?»

Вчитель.– «Добре, обирай вправу.»

Едуард. –«Пішли на мати боротися»

(Звучить музика)

Ведучий. Подивіться, як насправді Кличко переміг свого суперника.

Рефері. – «Бокс!»

(Боксери дивляться один на одного. Один цілує іншого в щоку, а той тікає)

 Ведучий. Мініатюра «Штангіст». (Штангіст виходить  з уявною штангою, з напруженням піднімає її, а потім починає стрибати через штангу як з скакалкою).

 Ведучий. Мініатюра стрибки з жердиною .             

( Приймають участь ВСІ. По черзі виходять спортсмени і демонструють те, як стрибають з жердиною в різних країнах )

(Звучить музика)

Ведучий. На завершення ми ще раз нагадуємо вам про те, що сміх продовжує життя, а здоров’я………. (всі виходять на сцену і співають)

Ти життю посміхнись,

З негативом борись,

І усі свої мрії сміливо ти втілюй.

Будь щасливим завжди,

І прямуй до мети,

І наповнюй позитивом життя свої ти.

Ти спортом займайся!

Здоров’я цінуй своє!

Частіше всміхайся!

Шануй все що в тебе є!

Радієм серцями

Забудь негатив і наповнюй життя разом з нами!

Давай-давай!

Здоров’я ти обирай!

Давай-давай!

У себе віру вкладай!

Давай-давай!

Цінуй життя разом з нами!

 Ведучий.  Отож, після сьогоднішнього нашого виступу ми можемо сказати: «Ваше життя продовжилось на 10 хвилин.»  Дякуємо за увагу,  до нових зустрічей!

(Загальний покдлон)

 

Сценарій загальношкільного свята «Українські вечорниці»

(Українська світлиця, святково прибрана. Лавка, стіл, піч, горщики, макітри. На стінах вишиті рушники, на долівці доріжки. На столі вишитий рушник, а на ньому запашний хліб, сіль та мед.)

Ведучий.

З давніх-давен линули по світу слова про Україну, про щирий і працьовитий народ, про її гаї зелені, про тихі ріки та озера. Наша Україна славиться великими традиційними святами та обрядами. Кожен, хто не черствіє душею, хто сповнений любові, доброти до української спадщини повертається до традицій свого народу.
Що таке Україна? За віконцем калина,
тиха казка бабусі, ніжна пісня матусі,
Дужі руки у тата, під
дубами хата,
Під вербою криниця, золотиста пшениця.
Серед лугу лелека і діброва далека.
Ведуч
ий.

Узимку, коли завершувалися роботи частішали дівочі та парубочі гуляння.Це було 13 грудня і вважається днем пам`яті мученицької смерті одного із дванадцяти апостолів Христових – Андрія Первозванного.Я хочу, щоб сьогодні ожили перед нами вечорниці в ніч на Андрія.
Дівчинка
.

Українські вечорниці
Починаєм вже не раз,
Хай сміх, і пісня ллється
В серці кожного із нас.
Хлопчик
.

Обійдіть весь світ безмірний
І скажіть в якій країні
Так зберігся скарб безцінний,
Як у нас, на Україні?
Дівчинка
. 
Просим всіх на наше свято,
Превелике, пребагате,
Від зірниці до зірниці
Пролунають в школі вечорниці.
Хлопчик
. 
Гей, на наших вечорницях
Хто сумний – розвеселиться!
Співи, танці, небилиці –
Гарні будуть вечорниці!
Під музичний фон з’являється Віка - героїня

Віка. (Прибирає і співає пісню «Намалюю тобі зорі»  Тіни Кароль»
Мати. (Перебиває)
Чого доню сумної заспівала? Всіх хлопців відженеш такою невеселою піснею
від нашої хати.
Віка.

То так…І сама не знаю, мамо, сумно чогось і не спокійно мені сьогодні. До всіх хлопців мені байдуже. Тільки б один…не обминув.
Мати
.

Не сумуй, Вікусю (підходить ближче), то просто вечір такий таємничий і місяць он як ясно світить(дивляться на небо). Все буде гаразд. Може той один не обмине.  От і дівчата вже йдуть.

(Танцюють «Місяць по небу ходить»)
Дівчата(всі)
. (сміх)

Добрий вечір в вашій хаті!
Дівчина
1.

Добрий вечір, тітонько! Чи можна в вашу хату?
Мати
.

Вечір добрий! Заходьте дівчата, сідайте! Зараз вареників на всіх наліпимо. Може ще гості будуть.

(З’являються хлопці і чіпляються до дівчат)
Дівчина
1.

Чого причепились?! Не заважайте, ідіть геть!
Хлопець
1.

Макітру вареників на стіл – підемо!

Дівчина2.

А що хлопці, піц на усіх в столовій не вистачило?

Хлопець2.

Та ви ж знаєте Давіда, він один за усіх піци поїв!
Дівчина3.

Добре, та вже будуть вам вареники – їжте їх, хоч лусніть!
Хлопець3. Ну що ж! Вважайте, що ви нас умовили

(Разом співають пісню «А мій милий вареничків хоче», дівчата йдуть, а хлопці спілкуються)
Хлопець
1.

Слухайте сюда, хлопці! Ми з Смохваловим розібрали жигуль Анатолія Васильовича!  Буде йому за те, що не пускав Віку з уроку до нас в столову!
Хлопець
2.

А ми з Кваснєвськимсторінку математики з двійкамивирвали. Оьга Василівна верещати буде…
Хлопець
3.

А ми Антона Олексійовича в кабінеті історичних реконструкцій зачинили, тепер, мабудь, буде до ранку спочивати зі своїми шаблями та мечами.
Хлопець1
.

Побешкетували ми добряче, гайда ще!!!(Виходять)
Дівчина
1.

Ми тут мріємо і ворожимо, а хлопці в цей час бешкетують. І їм люди вибачають, бо самі колись молодими були.
Дівчина1
.

Дівчата, а давайте про мрії заспіваємо!
(Пісня «Ой говорила тиха вода»)
Ведучий.

А давайте ми послухаємо мрії людей в залі

(звучать музичні нарізки гумористичного характеру)

Дівчина2.

А мені бабуся казала, що колись ворожили на речах. Дівчина, якій ворожили, виходила за двері. Тоді дівчата брали дві тарілки і ставила під неї речі: хустку, склянку, перли, нитки, вінок. Котра витягувала хустку – буде щаслива, коли склянку – чоловік буде п’яниця, коли перли – суджений буде добрий, нитки - чоловік буде зверхній, а вінок – швидко вийдеш заміж.
Дівчина1
.

А ще дівчата ворожили на чоботах.  Кидали чоботи через хату. І в який бік повернеться чобіт, звідти буде чоловік. А хлопці знали, що дівчата ворожать, забирали чоботи і повертали в інший бік, сміючись.
Віка.(Танцюючи)
Чобітки веселі в мене,
Як піду гуляти,
Чобіточки тупотять,-
Хочуть танцювати.
Дівчина
2.

Ану, дівчата, хто сміливіший?
Дівчина
3.

Я хочу спробувати!

Дівчина 1.

Цікаво, якою буде моя доля? Тільки не дай боже до Кваснєвського доля заведе …
(стук у двері)
Віка.

Ой, хто там? Мамо, я боюся.
Мати.

Доню, засвіти світло.
Дівчина 2.

Та це ж Дмитро. Лиха б його побила! І хлопці з ним.
Хлопці.

Добрий вечір!
Діма.

Це я - Каснєвський… Привіт Баришні! Помагай вам Бог!          
Мати
.

Добрий вечір.  Дякую! Як же ви полякали нас. 
Діма.

Справді? Невже я такий стрьомний? (усі сміються)Їй Богу не хотів вас злякати.
Мати
.

Проходьте, та сідайте. Пора вас пригостити.

Віка. 
Їжте, гості, просим щиро, 
Вареники наші з сиром.
Вареники непогані,
Вареники у сметані.

Ведучий.

А в нашому залі є такі, які полюбляють вареники їсти

(інтерактив з варениками, на швидкість учні повинні нагодувати вчителів)

Дівчина 3.

Ага, а цим не вареники, смоли їм гарячої! (показує на хлопців)
Мати
.

Кваснєвський, ану познайом нас з своїми друзями. Може, хто піде за жениха до моєї доньки? (сміються)
Хлопець 2.

Вона хоче роботящого, розумного та гарного! А мама каже, що я такий гарний, як місяць, а розумний, як п’ять Грустілінів вкупі. Мені б ще таку жінку, як я. А то візьму гіршу – люди сміятимуться. А цілуватися я й зараз готовий з собою!
Хлопець3
.

Не хоче вона тебе, -  вона хоче багатого. Мене звати Шеремет. Я хазяйський син. Багатий. Маю дві курки. Одна, правда, сліпа на одне око, а друга не несеться. Зате, бачить добре. Маю землі видимо-невидимо. Скільки б не дивитисьі не придивлятись – не побачиш. А добра в мене: і Айфону і Айпеду і Айпаду… Ай нема!
Хлопець
1.

Сидів би вже тихо!:) А я серед усіх них вмію дівчат зачарувати! (співає пісню «Така як ти» Океан Елзи)
Дмитро.

А чим я не жених? Може, й не зовсім гарний, але перший парубок на Вишенці. А талантів скільки маю… Спати можу до обіду,обідаю до самої вечері, вечеряю до самої ночі, а тоді знов хропіти. Вибереш мене – горя зазнаєш.. еее в смислі горя не знатимеш!
Віка.

От насмішили. (сміється з дівчатами) Скоро, дівчата, Миколая. От цікаво, що він мені принесе…Бо вторік, хотіла Айфона, азнайшла бараболю та часник.
Дмитро.

А я гетри футболіста під подушкою знайшов... І як вони там опинились? А знаєш Віка, буде тобі цього року від Кваснєвського Айфон! Отвічаю!!! (усі сміються)
Дівчата та хлопці.

Дякуємо, тітонько. Вже й час додому йти.

Віка.

А на останок заспіваємо всі разом?

Всі.

Авжеж! Співають пісню «Ріка життя» (уходять)
Віка.

Добраніч вам усім.

Мати.

От поволі затихають наші вечорниці,
Не забудьте ви дорогу у наші світлиці
Хай любов і щире слово
душу вам зігріє.
Пам’ятайте, вечорниці в ніч на Андрія.
Ведуч
ий.

Ну от і закінчилися наші вечорниці. Добре, що молоде покоління повертаються до минулого. Рідними будуть їм батьківські пороги, традиції  і пам'ять.
Ведучий.
На всі світи ти озернись ,
Де слово перше вимовив колись,
Де пісня мамина і пестила і гріла,
Ввійшла життям у душу і у тіло.
Не дай забутися, з якого роду,
З якого кореня з якого ти народу.

 

Виступ агітбригади вчителів «Презентація школи»

(в стилі козаків, які пишуть листа турецькому султану)

Восени цього року, кажу без приколу,

Прийшов лист від департаменту в стражденну нашу школу

Каже нам начальник провести день вчителя

Не маніяка не ката, і навіть, не мучителя.

Зібралися колективом, про що казати,

Щоб дотепно та достойно себе презентувати?

Зранку аж допізна вчителі засідали

І під ранок на папері ось що написав.

Наша школа на районі найпершою була

Розвивалась, розширювалась, як квіточка цвіла.

Хоч в далекі ті часи керувала партія

В 21 сповідувалась таємно демократія.

Але мова не про те як колись було,

З тих часів усе змінилось і відгуло.

Тут керує пан директор - Косминою зветься,

Що придумає завжди все йому вдається.

Полюбляє він футбол дивитись і грати,

Хоче абсолютно всіх він перемагати.

Є у нього помічник - жіночка завзята.

Цей сценарій нас вона напружила писати…

Анжеліку Роландівну ми поважаємо

І заступником директора поправу вважаємо.

Є у нас іще заступник, теж леді важлива,

Усією школою керує сміливо.

Якщо хочете ви здоровими жити,

Вона вас тоді примусить зарядку зробити.

Захистити від начальства, премію вручити,

Вона може з легкістю це для вас зробити,

І працює жінка ця як травнева бджілка

Все тому, що голова шкільної профспілки.

Парубок є моторний на усе мастак,

Конкурс Вчитель року виграв тільки так.

В географії найкращий, на гітарі грає

І під час корпоративів піснями звеселяє.

(Виходить Анатолій Васильович сідає грати на бандурі, а потім перевертає її як гітару і грає пісню гурту Парк Горького «Moskowcalling»)

Фізкультура в школі на вищому рівні,

Чемпіони по футболу кремезні та сильні.

Вчителі по спорту теж задніх не пасуть,

Свій обов’язок із честю, з гордістю несуть.

Кафедра ця навчить вимовлять артикль «THE».

Англійською володіємо досконало вже

Знаємо що «CAT» – це український кіт

І що англійський «WORLD» – це український Світ.

Знають хто, в якому році загарбав території

Все про це, напевно, знають вчителі історії.

Докопатися до фактів мають таку схильність,

А іще на їхній кафедрі гендерна рівність.

Із всіх складних наук одне лише граматика -

Береться за основу математика.

Якщо знаєш ти її то рахуй сміливо

Кафедра точних наук ну дуже важлива.

Тут вивчають найпростіших, рослини і тварини,

Але найголовніша тема - це організм людини

Інші вчать про континенти, моря і океани

Природнича кафедра, поруч завжди з нами.

Класика тут в усьому, в літературі в мові,

Спілка цих викладачів у таємній змові.

Бо вони ж інтелігенція суцвіття філології

Зрозуміють лише їх знавці психології.

Хочу нагадати про естетичні дисципліни,

На них творчість тримається кожної дитини.

Заспівати затанцювати можуть всіх навчити,

Навіть, з легкістю із глини коника зліпити.

Потрібно розказати про виховну роботу,

Щоби не відбити вашу охоту,

Працює у школі студія кіно,

Фільми в ГОЛІВУД відсилає давно.

Ще, випускаєм газету, майже щодня.

Не «НЬЮЙОРКТАЙМС», але авторитетне видання.

Серед вінницьких газет вона номер один.

Може ви чули? «Маршрут двадцять один»

Працює у нас безліч гуртків,

Здійснюють на учнів свій виховний вплив.

Це і футбол, яким ми пишаємось

І переможцями міста лишаємось.

Також у нас каратисти займаються,

Вже у Європі, навіть, змагаються.

А щоби підтримати спортивних лідерів,

В школі працює гурток «ЧІРЛІДЕРІВ».

Педагогічні ноу-хау ми теж розвиваємо

І в ейдотехніці результати вже маємо.

От така про нас історія колеги-панове

Дякуємо, що завітали до нашої школи

І здається ми про себе все сказали,

Але пісню на завершення ще не заспівали…

Пісня ТІК «Вчителька»

(Куплет)

Сонце світить а чи сніг лежить

Вчителька із дому до школи біжить

Зошити в торбах аж руки вгинаються

Так прикольно день новий починається

Скоро буде жовтень і вибори пройдуть

Нашого хіміка в ЦВК візьмуть

Але він не буде нам листи писати

Треба йому бюлетні усі порахувати

Крутиться рулетка, зеленіє сукно

Це наш пан директор грає в казіно

Не для наживи він зайшов пограти

На шкільні ремонти гроші заробляти

(Приспів)

Вчителі мікрорайону Вишенька жителі

Пройшли вогонь і воду, любим жартувати

А не лише ті зошити перевіряти

 

 

 

 

 

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: