2 варіант
Останнє редагування: 2015-03-10
Автор: Вернигора Василь Васильович
1.Вказати, в яких словах кількість букв і звуків однакова, а в яких – неоднакова.Назвати голосні і приголосні звуки.
День, народився, щоденний, рідня, вдень, родич. (1,5 б.)
2. Вставити пропущені букви (або апостроф). Із виділеними словами скласти речення.
Л…вада, українс…кий, джміл…, натхнен…я, зв…язок, пір…я. (2 б.)
3.Знайти спільнокореневі слова, виписати їх в окремі колонки. Виділити у словах корінь, основу і закінчення.
Булка, будинок, будити, перебудувати, будка, збудити, збудження. (1,5 б.)
4.Дібрати до слів з пропущеними буквами спільнокореневі так, щоб ненаголошені е, и стали наголошеними.
С…ло, п…шається, скр…піти, ш…рокий, зуп…нятися, гр…бінець, ч…твертий, к…сіль. (2 б.)
5.Зробити звуко-буквенний аналіз слова щебінь. (1,5 б.)
6.Визначити частини мови у запропонованих реченнях.
Як тільки почнуться жнива, приносить батько пучок пшеничних колосків і чіпляє над вікном. У хаті пахне полем. І радісно якось стає. Висить пучок пшеничних колосків літо, висить осінь, весну…А потім батько приносить свіжі колоски. (2 б.)
7.Списати , розкриваючи дужки. Визначити дієвідміну дієслів.
Хочеш їсти калачі, (не) сиди на печі. Хто розуму (не) має, тому й коваль (не) вкує. (1,5 б.)