2.
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
ВДПІ ім.Островського 1992 р.
Вчитель математики і фізики
|
11.
|
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
Освіта-стратегічна основа розвитку особистості,суспільства,нації,запорука майбутнього. Під терміном «інновації» ми розуміємо нововведення ,яке викликає перехід системи з одного стану до іншого .Поняття «технології»-цілісний педагогічний процес засвоєння знань .Отже.ІТ-цілісний алгоритм організації ефективного засвоєння знань,умінь і навичок.Використовую в роботі готові програмні продукти (енциклопедії,навчальні програми),текстовий редактор Word,PowerPointдля створення навчальних презентацій,навчальні сайти,електронні підручники.
|
16
|
Автопортрет учасника « Я-педагог і особистість»
…Щоб людина була щасливою, їй має пощастити три рази: у кого народитись, у кого навчатись та на кому оженитись.
…Чтобы человек был счастлив ему должно повезти три раза:у кого родиться, у кого учиться и на ком жениться.
Не маючи в своїй родині ні одного педагога , мені здається, я народилась з олівцем і крейдою в руці. Десять років навчання в школі-десять Похвальних Листів і Золота медаль. Все життя любила і люблю вчитись. І ось стою на порозі педагогічного інституту і думаю: «Куди вступати? На фізмат чи філфак?» Вирішила: «Фізмат!» Закінчила. Почала працювати і зразу ж побачила «мінуси» роботи-вільного часу мало,дуже непрості діти і батьки,маленька зарплата…Але з кожним роком все більше «серце віддаю дітям»,таким різним і рідним ,серйозним і не дуже. Постійно працюючи з дітьми,заряджаюсь їхньою енергією і запалом. Кожен урок я віддаю свої знання і частину душі учням. І так вже 23 роки:вдосконалюю свої професійні здібності, набуваю життєвого досвіду і розумію,що все, що я роблю –правильно і недарма. Маю призерів і переможців олімпіад, маю послідовників, випускників, які пішли по моїй стежині. Поповнюючи свій досвід, розумію, що попереду необмежений простір діяльності. Люблю життя та розумію – воно прекрасне.
|