Ви Гість.

Інформаційна картка учасника конкурсу "Учитель року 2016"

Останнє редагування: 2015-12-04

Автор: Болтак Ірина Степанiвна




1.

Прізвище, імя, по батькові

Болтак Ірина Степанівна

2.

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

ВДПІ ім.. М.Островського, 1990, вчитель англ.. та нім. мови

3.

Педагогічний стаж роботи

25 років

4.

Місце роботи(найменування навчального закладу відповідно до статуту)

Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М. Пирогова Вінницької міської ради»

5.

Посада

Вчитель англ.. мови

6.

Кваліфікаційна категорія

Вища категорія

7.

Звання

Ст..вчитель

8.

Класи, в яких викладаєте

9

9.

Посилання на власний Інтернет-ресурс

“My English Classroom”

bolirenna.blogspot.com

10.

Педагогічне кредо "We make a living by what we get. We make a life by what we give.“     Winston Churchill

11.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте

( обсяг –   до однієї сторінки)

      На уроках я застосовую  такі технології, як навчання у співпраці, проектна методика, використання нових інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати особово-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань.

      Форми роботи з комп'ютерними навчальними програмами на уроках іноземної мови включають: вивчення лексики; відпрацювання вимови; вивчення діалогічної і монологічної мови; вивчення писемності; відпрацювання граматичних явищ.

      За допомогою Інтернету можна вирішувати цілий ряд дидактичних завдань: формувати навики і уміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі; удосконалювати уміння письмової мови школярів; поповнювати словарний запас учнів; формувати у школярів мотивацію до вивчення англійської мови.

      Учні можуть брати участь в тестуванні, у вікторинах, конкурсах, олімпіадах, що проводяться по мережі Інтернет, переписуватися з однолітками з інших країн, брати участь в чатах, відеоконференціях та інше.

      Учні можуть отримувати інформацію з проблеми, над якою працюють в даний момент в рамках проекту.

      Змістовна основа масової комп'ютеризації пов'язана з тим, що сучасним комп'ютером є ефективний засіб оптимізації умов розумової праці, взагалі, в будь-якому його прояві. Є одна особливість комп'ютера, яка розкривається при використанні його як пристрої для вчення інших, і як помічника у придбанні знань, це його бездушність. Машина може "доброзичливо" спілкуватися з користувачем і в якісь моменти "підтримувати" його, проте вона ніколи не проявить ознак дратівливості і не дасть відчути, що їй стало нудно. У цьому сенсі вживання комп'ютерів є, можливо, найбільш корисним при індивідуалізації певних аспектів викладання.

16

Автопортрет учасника « Я-педагог і особистість»

 

 

      Трудову діяльність я розпочала у 1990 році у Вінницькій школі №1 з поглибленим вивченням іноземних мов ,  закінчивши ВДПІ ім.. М.Островського  за спеціальністю «Англійська та німецька мова» та здобула  кваліфікацію  викладача англійської мови т. Педагогічний стаж - 25 років. За результатами атестації 2011 року  встановлено атестаційну категорію «спеціаліст  вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «старший вчитель».

     Протягом останніх 10 років приймала участь у розробках кількох навчальних посібників, які використовую на уроках. У 2007 році очолила творчу групу з розробки посібника з граматики для 8 класів, за який вибороли 1 місце у категорії «авторський підручник» на «Ярмарку фахових сподівань», 2010 року  було створено читанку для учнів молодших класів, а 2011 року приймала участь у груповому проекті по створення навчального комплексу «Magic summer world, який теж виборов 1 місце  на «Ярмарку фахових сподівань» 2011 р. Цього ж року була опублікована  казка мого учня Гайструка А. «Напитися шоломом», яку переклала англійською.

     Моє  педагогічне кредо –"We make a living by what we get. We make a life by what we give.“       Вибір проблеми, над якою працюю, «Компютерні технології. E-learning» зумовлений вимогами суспільства та нагальними потребами сучасної освіти.

     На мою думку, розвиток творчих здібностей школярів-одна з найактуальніших проблем сьогодення. Це  закономірно, бо, розвиваючи нахили та задатки дітей, ми виховуємо їх здатними до критичного аналізу і об’єктивного оцінювання різних явищ і фактів, до творчих пошуків і надбань, до оригінального розв’язання проблем, тобто формуємо повноцінну, інтелектуально розвинену й духовно багату особистість.  Вимога сьогодення-використання сучасних технологій. У своїй роботі  використовую проектні технології,  але надаю перевагу інтерактивній методиці проведення навчальних занять чи виховних заходів, застосовую принципи індивідуалізації та диференціації навчання, створюю мультимедійні презентації до уроку чи позакласного заходу.

      Я переконана, що постійно знаходитися в творчому пошуку, самовдосконалюватися - це єдиний можливий шлях сучасного педагога. 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: