Інформаційна картка учасника конкурсу "Учитель року 2016"
Останнє редагування: 2015-12-04
Автор: Болтак Ірина Степанiвна
1. |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Болтак Ірина Степанівна |
2. |
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
ВДПІ ім.. М.Островського, 1990, вчитель англ.. та нім. мови |
3. |
Педагогічний стаж роботи |
25 років |
4. |
Місце роботи(найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім. М. Пирогова Вінницької міської ради» |
5. |
Посада |
Вчитель англ.. мови |
6. |
Кваліфікаційна категорія |
Вища категорія |
7. |
Звання |
Ст..вчитель |
8. |
Класи, в яких викладаєте |
9 |
9. |
Посилання на власний Інтернет-ресурс |
“My English Classroom” bolirenna.blogspot.com |
10. |
Педагогічне кредо "We make a living by what we get. We make a life by what we give.“ Winston Churchill |
|
11. |
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте ( обсяг – до однієї сторінки) На уроках я застосовую такі технології, як навчання у співпраці, проектна методика, використання нових інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати особово-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань. Форми роботи з комп'ютерними навчальними програмами на уроках іноземної мови включають: вивчення лексики; відпрацювання вимови; вивчення діалогічної і монологічної мови; вивчення писемності; відпрацювання граматичних явищ. За допомогою Інтернету можна вирішувати цілий ряд дидактичних завдань: формувати навики і уміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі; удосконалювати уміння письмової мови школярів; поповнювати словарний запас учнів; формувати у школярів мотивацію до вивчення англійської мови. Учні можуть брати участь в тестуванні, у вікторинах, конкурсах, олімпіадах, що проводяться по мережі Інтернет, переписуватися з однолітками з інших країн, брати участь в чатах, відеоконференціях та інше. Учні можуть отримувати інформацію з проблеми, над якою працюють в даний момент в рамках проекту. Змістовна основа масової комп'ютеризації пов'язана з тим, що сучасним комп'ютером є ефективний засіб оптимізації умов розумової праці, взагалі, в будь-якому його прояві. Є одна особливість комп'ютера, яка розкривається при використанні його як пристрої для вчення інших, і як помічника у придбанні знань, це його бездушність. Машина може "доброзичливо" спілкуватися з користувачем і в якісь моменти "підтримувати" його, проте вона ніколи не проявить ознак дратівливості і не дасть відчути, що їй стало нудно. У цьому сенсі вживання комп'ютерів є, можливо, найбільш корисним при індивідуалізації певних аспектів викладання. |
|
16 |
Автопортрет учасника « Я-педагог і особистість»
|
|
Трудову діяльність я розпочала у 1990 році у Вінницькій школі №1 з поглибленим вивченням іноземних мов , закінчивши ВДПІ ім.. М.Островського за спеціальністю «Англійська та німецька мова» та здобула кваліфікацію викладача англійської мови т. Педагогічний стаж - 25 років. За результатами атестації 2011 року встановлено атестаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «старший вчитель». Протягом останніх 10 років приймала участь у розробках кількох навчальних посібників, які використовую на уроках. У 2007 році очолила творчу групу з розробки посібника з граматики для 8 класів, за який вибороли 1 місце у категорії «авторський підручник» на «Ярмарку фахових сподівань», 2010 року було створено читанку для учнів молодших класів, а 2011 року приймала участь у груповому проекті по створення навчального комплексу «Magic summer world”, який теж виборов 1 місце на «Ярмарку фахових сподівань» 2011 р. Цього ж року була опублікована казка мого учня Гайструка А. «Напитися шоломом», яку переклала англійською. Моє педагогічне кредо –"We make a living by what we get. We make a life by what we give.“ Вибір проблеми, над якою працюю, «Комп’ютерні технології. E-learning» зумовлений вимогами суспільства та нагальними потребами сучасної освіти. На мою думку, розвиток творчих здібностей школярів-одна з найактуальніших проблем сьогодення. Це закономірно, бо, розвиваючи нахили та задатки дітей, ми виховуємо їх здатними до критичного аналізу і об’єктивного оцінювання різних явищ і фактів, до творчих пошуків і надбань, до оригінального розв’язання проблем, тобто формуємо повноцінну, інтелектуально розвинену й духовно багату особистість. Вимога сьогодення-використання сучасних технологій. У своїй роботі використовую проектні технології, але надаю перевагу інтерактивній методиці проведення навчальних занять чи виховних заходів, застосовую принципи індивідуалізації та диференціації навчання, створюю мультимедійні презентації до уроку чи позакласного заходу. Я переконана, що постійно знаходитися в творчому пошуку, самовдосконалюватися - це єдиний можливий шлях сучасного педагога. |