"Інформаційна картка учасника конкурсу "Учитель року 2016"
Останнє редагування: 2015-12-04
Автор: Царюк Галина Анатоліївна
Інформаційна картка учасника конкурсу
«Учитель року-2016»
1. |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Царюк Галина Анатоліївна |
2. |
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
Вінницький державний педагогічний інститут ім..Островського 1987р. Учитель історії і суспільствознавства |
3. |
Педагогічний стаж роботи
|
28 років |
4. |
Місце роботи(найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Комунальний заклад «Гуманітарна гімназія №1 ім.М.І.Пирогова ВМР» |
5. |
Посада |
Учитель історії |
6. |
Кваліфікаційна категорія |
Вища |
7. |
Звання |
Старший учитель |
8. |
Класи, в яких викладаєте |
7, 8 |
9. |
Посилання на власний Інтернет-ресурс |
|
10. |
Педагогічне кредо « Дитина – явище у нашому земному житті, а не випадковість.» Ш. О. Амонашвілі
|
|
|
||
11. |
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте ( обсяг – до однієї сторінки) Мій досвід: «Формування націонаьної свідомості учнів у процесі вивчення історії із поглибленням розвитку інформаційно–комунікаційних компетентностей учнів. Формування національної свідомості- невід’ємна частина уроку історії. Особливостями навчального процесу, побудованого на засадах патріотичного виховання з використанням ІКТ, на уроках історії є: організація навчального процесу як дослідження учнями певної теми шляхом інтерактивної взаємодії між ними; вироблення власних суджень через використання різних джерел інформації; викладання як стратегія постійного оцінювання результатів із використанням зворотного зв’язку «учні – вчитель» на основі дослідницької активності вчителя та учнів у класі; Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є створення навчальних презентацій, які на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій є одним з найефективніших методів представлення та вивчення будь-якого матеріалу. Для підготовки мультимедіа-презентації я користуюсь як добре відомим програмним засобом – MicrosoftPowerPoint, програма Google так і спеціалізованими Prezi . Уроки з використанням презентацій,створених,як вчителем,так і учнями, інтерактивних тестів і кросвордів створюють умови для підвищення мотивації навчання, розвивають пізнавальний інтерес до історії України. Створено Блог вчителя історії, який надає додаткові можливості для того, щоб відкрити учням «двері» в свою творчу майстерню( в якій панує дух величі української нації). На його сторінках можна показати не тільки навчальні матеріали, а й свої публікації, проспекти проведених досліджень, кращі роботи «учнів, що перевершили вчителя». Вихід у світовий інформаційний простір дозволяє побачити безліч зразків креативності. Проектні методи навчання, використовуються, як засіб формування інформаційно-комунікаційних та комунікативних компетентностей. На відміну від традиційних методик, де вчитель звик давати й вимагати певні знання, при використанні проектних форм навчання учень сам відкриває шлях до пізнання, засвоєння знань. Учень стає головною діючою фігурою. Учитель стає за цих умов активним помічником, його головна функція — організація й стимулювання навчального процесу,але не лише заради знань, а й задля формування цілісної національно свідомої особистості У рамках такого підходу формується модель вивчення історії, у центрі якої знаходиться національно-патріотичне виховання. Це формує толерантність та релігійну віротерпимість, допомагає уникнути застарілих стереотипів і штампів , утверджує ціннісні орієнтації . Історія - це могутня і вічно жива сила, яка творить Патріота, Громадянина.
|
|
|
||
16 |
Автопортрет учасника « Я-педагог і особистість» Моя робота – улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовдосконалення. Мої учні – мої однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Усім цим мені потрібно розпорядитися мудро й точно. Як стають педагогами. Для мене це питання почало вирішуватися ще в раннім дитинстві. Минав час. Ми з моїм захопленням росли разом. До закінчення школи питання «ким бути» і «де вчитися» практично було вирішено. Залишалося тільки виконати закладену програму. Особлива частина людського суспільства – це люди, що свідомо обрали шлях професійної передачі своїх знань, що проявляють відданість своєї спеціальності, творчість і винахідливість, що вкладають у підопічних усе, що поєднується поняттям «душа». Я з задоволенням відношу себе до цієї найбільш соціально необхідної частини людського суспільства – педагогам! Більшість людей улаштована так, що все життя прагнуть пізнавати, учитися, відкривати й розвивати в собі нові й нові якості, можливості й здатності. Людина, часто не віддаючи собі звіту, прагне стати різнобічно розвинутою особистістю, стати вихованим, гарним, фізично розвиненим, затребуваним суспільством і соціально адаптованим громадянином. Вищим рівнем у розвитку людських якостей є досконалість. Досконалість – категорія абстрактна. Скільки до нього не прагни наблизитися, воно, як обрій, відсувається усе далі. Але людина обов’язково, хоча б в одному, обраному й улюбленому напрямку, буде прагнути до нього. Осягаючи різні дисципліни й досягаючи усе більше високих щаблів у своєму розвитку, кожна людина вільно або мимоволі передає свої знання іншим учасникам руху, назва якому – життя. Заражає своїм прикладом. Захоплює своїм неабияким умінням і майстерністю. Я щиро вдячна вчителям, які вчили мене і запалили іскру бажання наслідувати їх. Уже 28 років, я щодня йду до рідної школи не лише, як вчитель,а й як учениця . Адже часто діти бувають мудрішими , ніж ми дорослі. Я вчитель історії , дуже люблю свою професію. Я вважаю, що саме історія - предмет, який вчить жити, формує активну життєву позицію, визначає моральні підвалини людини в суспільстві, її громадянську позицію і любов до країни, в якій живеш. Переді мною дуже важке завдання, тому що я повинна підготувати своїх учнів до життя в сучасному суспільстві. Я поставилазапитання, якою має бути молода людина? І відповідь на це питання стала метою моєї педагогічної діяльності. Молода людина повинна бути юридично грамотною, компетентною у всіх сферах суспільного життя, інтелектуалом і безмежно гордитись Батьківщиною. Випускник школи повинен сміливо крокувати по життю, бути самостійним і впевненим у собі. Я знаю, що вивчення історії робить моїх учнів саме такими людьми. Тому люблю свою професію, і вдячна долі за те, що вона дала мені можливість бути корисною людям. |
|
|
Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних освітянських виданнях