Ви Гість.

Інформаційна картка учасника

Останнє редагування: 2015-12-07

Автор: Фіщук Світлана Петрівна

 

 

Інформаційна картка учасника конкурсу «Учитель року»

1.

Прізвище, імя, по батькові

Фіщук Світлана Петрівна

2.

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

ВДПУ, 1998,

 Вчитель англ.. мови та літератури, німецької мови

3.

Педагогічний стаж роботи

17

4.

Місце роботи

Заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9»

5.

Посада

Вчитель англійської та німецької мови

6.

Кваліфікаційна категорія

вища

7.

Звання

старший вчитель

8.

Класи, в яких викладаєте

1, 2, 4, 6,7, 10,11

9.

Посилання на власний Інтернет-ресурс

blogteacherforeign.blogspot.com

10.

Педагогічне кредо

 «Teach a child how to  think, not what to think».

 

11.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте

 

  Сьогодні в центрі уваги - учень, його особа, неповторний внутрішній світ. Тому основна мета сучасного вчителя - вибрати методи і форми організації учбової діяльності учнів, які оптимально відповідають поставленій меті розвитку особи.

   Останніми роками все частіше піднімається питання про вживання нових інформаційних технологій в школі. Це не лише нові технічні засоби, але і нові форми і методи викладання, новий підхід до процесу навчання. Основною метою вивчення іноземної мови є формування і розвиток комунікативної культури школярів, навчання практичному опануванню іноземної мови.

 У своїй роботі постійно використовую мультимедійні презентації та відеоматеріали, оскільки  на уроках англійської мови за допомогою Інтернету можна вирішувати цілий ряд дидактичних завдань: формувати навички і уміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі; удосконалювати уміння письмової мови школярів; поповнювати словниковий запас учнів; формувати у школярів мотивацію до вивчення англійської мови.

   Під час уроку іноземної мови я використовую різні види інтерактивної діяльності, наприклад,«Мозковий штурм». Ця форма інтерактивної діяльності є чи не найбільш цікавою, захоплюючою і, головне, невимушеною. Такий вид роботи спонукає учнів проявити уяву та творчість, дає можливість їм вільно висловлювати свої думки. Наприклад, у шостому класі під час вивчення теми «Sports» організувала роботу у такий спосіб. Клас розділила на дві групи. Одна група записує переваги спорту, а інша недоліки спорту.

У школі І ступеня подобається учням гра «In the line». Передаючи по черзі одне одному м’яку іграшку, один з учнів каже слово українською мовою і передає іграшку тому, хто має його перекласти англійською. А потім цей учень каже своє слово і передає іграшку наступному.

   Я використовую таку гру ще й для закріплення та автоматизації дій учнів у говорінні. Тобто один учень ставить запитання за темою і передає іграшку іншому, а той, в свою чергу, дає відповідь і ставить своє запитання, передаючи іграшку наступному. Гра проходить у швидкому темпі, дітям цікаво й відчувається результативність методу.

Під час своїх уроків використовую також інтерактивну технологію  «Мікрофон», яка надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи пропозицію. Даю мікрофон учневі, який висловлює свою думку і передає мікрофон іншому учневі. Має право говорити тільки той учень, у кого мікрофон.

На своїх уроках практикую цю технологію таким чином: учень може поставити своє запитання з даної теми і передає мікрофон однокласнику, який повинен відповісти на поставлене запитання. Це допомагає налагодити творчу та робочу атмосферу в класі і забезпечує високу результативність.

Дуже цікава інтерактивна технологія, як «Карусель». Цей варіант кооперативного навчання найбільш ефективний для одночасного включення всіх учасників в активну роботу з різними партнерами зі спілкування або обговорення дискусійних питань.

Зокрема, у четвертому класі для інтенсивної перевірки обсягу вивченого матеріалу за темою «Ступені порівняння прикметників» я використала саме цю технологію. У внутрішньому колі учні отримали надписи з вищим ступенем прикметників: taller, happier, funnier, shorter, bigger, younger, older. У зовнішньому колі учні отримали надписи – Аre you..? При цьому учні зовнішнього кола ставили запитання: - Are you tall? Учні внутрішнього кола відповідали: - I am taller (shorter, bigger...).

Після отримання відповіді учні зовнішнього кола за моїм сигналом пересувались, опиняючись перед новим партнером. Мета гри – пройти все коло, виконуючи поставлене завдання.

Така інтерактивна технологія допомагає добре вивчити й закріпити граматичний матеріал, адже дітям цікаво отримувати знання невимушено. І це дає свою результативність. Дана технологія актуальна не тільки для вивчення й закріплення граматичного матеріалу, а також для опрацювання нових ЛО та модельних фраз.

12.

Автопортрет учасника «Я- педагог і особистість»

 

     Вчитель... Скільки тепла, людяності, ніжності та розуміння у цьому слові. Скільки доброти та терпіння потребує ця професія. Кожен урок учителя — це не лише нова сходинка на крутій дорозі в чарівну країну знань, а й школа морального, етичного, духовного зростання.

    Я вважаю, що педагог – це багатогранна, всебічно розвинена особистість. Прийшовши до школи вчителем, я зрозуміла, що моє уявлення про цю професію було не зовсім правильним. Я зрозуміла, що педагог не лише проводить уроки та перевіряє зошити, а створює свій спосіб життя. На моєму шляху було багато труднощів, але я долала їх, вчившись на своїх помилках, постійно розвиваючись як особистість і як професіонал.

    Я люблю свою професію, тому що я постійно навчаюсь чомусь новому. Кожен урок приносить нові відкриття не лише моїм вихованцям, а й мені як вчителеві, адже з кожним класом робота будується по – різному, і в голові з’являються нові ідеї для викладу матеріалу, нові теми, які потрібно обговорити англійською мовою. Приємно, коли мої учні випробовують себе в олімпіадах та конкурсах різного рівня, а ще приємніше, коли вони здобувають перемоги завдяки нашим спільним зусиллям.

   Я люблю своїх учнів, адже коли заходжу до класу, то бачу, що вони такі різні: за зростом, за кольором волосся, за виразом обличчя. І водночас вони такі схожі, бо бачу завжди цікавість, і кожен з них так хоче, щоб його сьогодні похвалили, на нього звернули увагу. Я розумію, яку чудову, потрібну, важливу, але водночас і важку професію я обрала. Знаю, скільки зусиль потрібно прикладати у своїй роботі, щоб виховати справжню Людину.

     У моїй професії в XXI столітті може змінитися багато чого. Підручники стають електронними. З'являються електронні журнали, інтерактивні дошки. Домашні роботи можна не писати, а друкувати на принтері. Спеціальні програми самостійно роблять математичні розрахунки, допомагаючи учням. Оцінки та розклад уроків учні та їх батьки можуть побачити на шкільному сайті. Усні випускні іспити замінило незалежне тестування. Але я - Учитель - це незмінно. А це означає, що в XXI столітті мене будуть оцінювати за щасливі очі моїх дітей під час уроків, за моє душевне і ніжне ставлення до кожної дитини, за те, що кожного ранку мої діти з радістю біжать до школи.

 

 

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: