І
Останнє редагування: 2015-12-07
Автор: Ткачук Сніжана Михайлівна
Інформаційна картка учасника конкурсу
«Учитель року»
1. |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Ткачук Сніжана Михайлівна |
2. |
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 1999р., вчитель математики та фізики |
3. |
Педагогічний стаж роботи
|
13 років |
4. |
Місце роботи(найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №36 Вінницької міської ради» |
5. |
Посада |
Вчитель математики |
6. |
Кваліфікаційна категорія |
Спеціаліст І кваліфікаційної категорії |
7. |
Звання |
немає |
8. |
Класи, в яких викладаєте |
5, 7, 9 класи |
9. |
Посилання на власний Інтернет-ресурс |
http://snejanatkathuk.blogspot.com/ |
10. |
Педагогічне кредо |
|
Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал |
||
11. |
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте ( обсяг – до однієї сторінки) |
|
Ефективно використовую різноманітні форми й методи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці: роботу з інструктивними картками, тестування, проектну технологію, елементи інтегрованого навчання. У своїй діяльності застовую наступні інтерактивні технології: захист учнями власних проектів, інтегровані уроки з історією, фізикою, хімією, географією, українською літературою. Для оперативного та об’єктивного оцінювання знань учнів на уроках математики часто використовую бліц-тестування, експрес-контроль. Постійно впроваджую інноваційні технології: технологія особистісно орієнтованої розвивальної освіти; технологія розвивального навчання; технологія розвитку творчої особистості; технологія інтегрованого навчання та виховання; технологія індивідуалізації та диференціації освітнього процесу; ігрові технології; інформаційно-комунікаційні технології.
|
||
12. |
Автопортрет учасника « Я-педагог і особистість» |
|
Ткачук Сніжана Михайлівна – справжній учитель. Переконана у тому, що мій обов’язок – щирим словом і власним прикладом ростити і виховувати своїх учнів. Для цього в кожній дитині намагаюсь розгледіти щось особливе. Навчаю школярів практично використовувати набуті знання з математики, співпереживати. Приділяю увагу розвитку логічного мислення. Поруч з дітьми відчуваю себе завжди молодою і готовою до відкриттів. Не лише я учнів навчаю, а й вони мене. Завдяки своїм вихованцям я постійно знаходжусь в русі, в пошуках чогось нового і цікавого. Впевнена в тому, що навчаючи та виховуючи дітей, роблю важливу справу, адже вони – наше майбутнє. |