Ви Гість.

Інформаційна картка учасника

Останнє редагування: 2015-12-07

Автор: Скобєєва Інна Михайлівна

 

  Інформаційна картка учасника конкурсу

«Учитель року- 2016»

1.

Прізвище, імя, по батькові

Скобєєва Інна Михайлівна

2.

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Вінницький державний педагогічний університет, 2000 рік, спеціальність «історія та правознавство»

3.

Педагогічний стаж роботи

 

13 років

4.

Місце роботи(найменування навчального закладу відповідно до статуту)

Заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №30 ім. Тараса Шевченка Вінницької міської  ради»

5.

Посада

Вчитель історії

6.

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст І категорії

7.

Звання

-

8.

Класи, в яких викладаєте

6, 7, 11

9.

Посилання на власний Інтернет-ресурс

http://scobeeva.blogspot.com/

10.

Педагогічне кредо

«Щоб бути гарним учителем потрібно дві речі, любити те, що викладаєш і любити тих, кому викладаєш.» (В. Ключевський)

 

11.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте

( обсяг –   до однієї сторінки)

          В процесі навчання використовую інноваційні форми та  технології.

          На етапі уроку мотивації навчальної діяльності застосовую і такі педагогічні прийоми, як «Картинна  галерея» «Таблиця передбачень», «Асоціювання» та інші, застосовуючи програму "PоwerРoint", в якій можна за допомогою пояснень та ілюстрацій збільшити ефект мотивації навчання.

Етап уроку «перевірка домашньої роботи» стає більш лаконічним та цікавішим за допомогою вправ, вміщених в презентації («Вірю - не вірю», «Історична анаграма », «Знайди помилку», «Історична лотерея», «Розгадай кросворд» та інші).

Вивчення нової теми  організовую за допомогою таких прийомів: переглядаючи відеосюжет, пропоную учням скласти запитання чи виконати вправи «Чиста дошка»,  «Доповни опорну схему»; переглядаючи ілюстрації, пропоную дати відповідь на запитання до них.

         При закріпленні та узагальненні матеріалу з використанням інноваційних методів і прийомів у поєднанні з комп’ютерними  засобами пропоную учням виконати  вправи «Доміно» (на слайдах зображені частинки доміно, які учні з’єднують); «Історичний диктант», «Чи знаєте ви?», «Тестування» на моніторі з’являються завдання, а наступним слайдом є ключ до вправи. Таким чином, діти швидко проводять взаємоперевірку чи самоперевірку.

 

 

 

16

Автопортрет учасника « Я-педагог і особистість»

Переді мною ніколи не стояло питання, ким бути. З дитинства я знала, що буду тільки вчителем: любов до дітей, інтерес до минулого людства визначили мою професію. Я хотіла стати вчителем, незважаючи на те, що знала, наскільки буде нелегким цей шлях.

Життєвий оптимізм, цілеспрямованість, наполегливість, бажання вдосконалюватись в обраній  мною справі та підтримка  родини надають мені впевненості.

Кожен день у школі – неповторний, його неможливо до кінця передбачити і спланувати. Спільно з дітьми проживаю і переживаю все, що відбувається тут щодня, поєднуючи воєдино творчість у підготовці до уроків і позакласну роботу з предмета. Аналізуючи свою роботу, розумію, що з одного боку знаю достатньо, а з іншого - ще багато чому належить навчитися, багато чого зрозуміти. Я до цього готова, бо люблю свою професію. Щоб вчити, потрібно постійно вчитися самій.

Я прагну йти в ногу з часом і відповідати тим вимогам, які ставить переді мною  ХХІ століття.

 

 

 

 

Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних освітянських виданнях

 

 

 

4 грудня2015 р.                                                                    І.М. Скобєєва

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: