Інформаційна картка учасника
Останнє редагування: 2015-12-07
Автор: Скобєєва Інна Михайлівна
Інформаційна картка учасника конкурсу
«Учитель року- 2016»
1. |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Скобєєва Інна Михайлівна |
2. |
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
Вінницький державний педагогічний університет, 2000 рік, спеціальність «історія та правознавство» |
3. |
Педагогічний стаж роботи
|
13 років |
4. |
Місце роботи(найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №30 ім. Тараса Шевченка Вінницької міської ради» |
5. |
Посада |
Вчитель історії |
6. |
Кваліфікаційна категорія |
Спеціаліст І категорії |
7. |
Звання |
- |
8. |
Класи, в яких викладаєте |
6, 7, 11 |
9. |
Посилання на власний Інтернет-ресурс |
http://scobeeva.blogspot.com/ |
10. |
Педагогічне кредо «Щоб бути гарним учителем потрібно дві речі, любити те, що викладаєш і любити тих, кому викладаєш.» (В. Ключевський) |
|
|
||
11. |
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте ( обсяг – до однієї сторінки) В процесі навчання використовую інноваційні форми та технології. На етапі уроку мотивації навчальної діяльності застосовую і такі педагогічні прийоми, як «Картинна галерея» «Таблиця передбачень», «Асоціювання» та інші, застосовуючи програму "PоwerРoint", в якій можна за допомогою пояснень та ілюстрацій збільшити ефект мотивації навчання. Етап уроку «перевірка домашньої роботи» стає більш лаконічним та цікавішим за допомогою вправ, вміщених в презентації («Вірю - не вірю», «Історична анаграма », «Знайди помилку», «Історична лотерея», «Розгадай кросворд» та інші). Вивчення нової теми організовую за допомогою таких прийомів: переглядаючи відеосюжет, пропоную учням скласти запитання чи виконати вправи «Чиста дошка», «Доповни опорну схему»; переглядаючи ілюстрації, пропоную дати відповідь на запитання до них. При закріпленні та узагальненні матеріалу з використанням інноваційних методів і прийомів у поєднанні з комп’ютерними засобами пропоную учням виконати вправи «Доміно» (на слайдах зображені частинки доміно, які учні з’єднують); «Історичний диктант», «Чи знаєте ви?», «Тестування» на моніторі з’являються завдання, а наступним слайдом є ключ до вправи. Таким чином, діти швидко проводять взаємоперевірку чи самоперевірку.
|
|
|
||
16 |
Автопортрет учасника « Я-педагог і особистість» Переді мною ніколи не стояло питання, ким бути. З дитинства я знала, що буду тільки вчителем: любов до дітей, інтерес до минулого людства визначили мою професію. Я хотіла стати вчителем, незважаючи на те, що знала, наскільки буде нелегким цей шлях. Життєвий оптимізм, цілеспрямованість, наполегливість, бажання вдосконалюватись в обраній мною справі та підтримка родини надають мені впевненості. Кожен день у школі – неповторний, його неможливо до кінця передбачити і спланувати. Спільно з дітьми проживаю і переживаю все, що відбувається тут щодня, поєднуючи воєдино творчість у підготовці до уроків і позакласну роботу з предмета. Аналізуючи свою роботу, розумію, що з одного боку знаю достатньо, а з іншого - ще багато чому належить навчитися, багато чого зрозуміти. Я до цього готова, бо люблю свою професію. Щоб вчити, потрібно постійно вчитися самій. Я прагну йти в ногу з часом і відповідати тим вимогам, які ставить переді мною ХХІ століття.
|
|
|
Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних освітянських виданнях
4 грудня2015 р. І.М. Скобєєва