Ви Гість.

Інформаційна карта учасника конкурсу

Останнє редагування: 2015-12-07

Автор: Качур Владислав Олегович

 

Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних освітянських виданнях

Інформаційна картка учасника конкурсу    «Учитель року»

1.

Прізвище, імя, по батькові

Качур Владислав Олегович

2.

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

2008 р. - Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, інститут іноземних мов, відділ магістратури (з відзнакою); спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)».

 

3.

Педагогічний стаж роботи

 

7,5 років

4.

Місце роботи(найменування навчального закладу відповідно до статуту)

Заклад «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів – гімназія № 6 Вінницької міської ради»,

вул. Червоноармійська, буд. 12, тел. 26-99-88

 

 

 

5.

Посада

Учитель іноземних мов

6.

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст ІІ категорії

7.

Звання

немає

8.

Класи, в яких викладаєте

5-ті, 9-ті, 10-ті, 11-ті.

9.

Посилання на власний Інтернет-ресурс

http://vladyslav-kachur.blogspot.com/

10.

Педагогічне кредо

Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити.

Блез Паскаль

 

11.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує.

Починаючи зі студентських років, я займався ґрунтовним вивченням сучасних методів викладання іноземних мов та шляхами формування позитивної учнівської мотивації під час навчального процесу.  У результатіще на початку своєї педагогічної діяльності мною булоздійснене наукове дослідження та експериментально доведена ефективність гуманістичного підходу у викладанні англійської мови (маю власну збірку апробованих вправ).

Протягом останніх років у зв’язку з інтенсивним розвитком комп’ютерних технологій та значним поступом науково-технічного прогресу особливого значення набуває застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у викладанні іноземних  мов. З’явилися такі інноваційні напрямки та поняття у галузі педагогіки, як педагогічна медіація, технології інтерактивного та проектного навчання, медіадидактика тощо. Такі тенденції вимагають від сучасного педагога постійного підвищення своєї професійної компетентності та пошуку таких новітніх методів і прийомів викладання, які б задовольняли потреби сучасного учня та відповідали б викликам сьогодення. Саме тому я намагаюся постійно вдосконалювати та урізноманітнювати арсенал власної методики викладання і особливу увагу надаю проблемі поєднання ІКТ з процесом гуманізації навчання. Результатом напрацювань стала розробка електронних навчальних засобів з англійської мови, зокрема електронного посібника з країнознавства «WelcometotheUnitedKingdomofGreatBritainandNorthernIreland», а також  електронного посібника для 5 класу «EnglishwithPleasure» за новою програмою. Крім того,мною була розроблена і постійно оновлюється база комп’ютерних дидактичних ігор, які я та мої колеги активно використовуємо в щоденній праці.

Безперечно, застосування ІКТ на уроках іноземних мов дає позитивні результати, але це відбувається лише за умови вмілого поєднання традиційних та інноваційних методів викладання, коли ІКТ грає роль допоміжного засобуна уроці і не замінює ключову фігуру вчителя.Також у своїй роботі намагаюся показати перевагу і зручність використання не тільки традиційних засобів ІКТ, що базуються на комп’ютері (ComputerAssistedLanguageLearning), але й таких, щопередбачають використання популярних серед школярів мобільних засобів зв’язку (MobileAssistedLanguageLearning).Регулярно ділюсь своїм досвідом з колегами та студентами на обласних та міських семінарах, засіданнях методичних об’єднань, а також на міжнародних тренінгах і проектах. 

З власного досвіду хочу зазначити, що використання ІКТ має найбільший ефект призастосуванні певних інноваційних методів  неформальної освіти, яка набуває широкої популярності у європейських навчальних закладах. Завдяки таким елементам неформального навчання, як гра, енержайзер(емоційна зарядка), вправи практичного застосування (основний принцип неформальної освіти «LearningbyDoing» - «Навчання через виконання»), на уроках вдається не тільки створити сприятливе психологічне середовище, яке є ключовим у побудові ситуації успіху, але й залучити в процес навчання когнітивну та афективну сфери  учнів.

Отже, на мою думку, поєднання засобів ІКТ з методами і прийомами неформального навчання є ефективним, оскільки сприяє підвищеннюучнівської мотиваціїта інтересу до вивчення англійської мови, створює сприятливе психологічно-емоційне середовище на уроках, а також є практично спрямованим, що дає можливість розглядати іноземну мову як засіб, а не самоціль.

 

 

16

 

Автопортрет учасника « Я-педагог і особистість»

«Життя - це не пошук себе. Життя - цестворення себе,» - якось зазначив Бернард Шоу. Ці мудрі слова стали моїм життєвим кредо, тому я завжди намагаюсь робити усі свої справи, вкладаючи у них частинку свого серця і пам’ятаючи, що не маю права змарнувати цей безцінний Божий дар.  

   Я, Качур Владислав Олегович, народився 23 липня 1986 року у мальовничому місті Богуслав, що на Київщині. Однак подальший життєвий шлях тісно пов'язаний з містом Вінниця, де у 2003 році став випускником місцевої загальноосвітньої школи № 15, а у 2008 році з відзнакою закінчив магістратуру інституту іноземних мов Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського та здобув кваліфікацію викладача англійської мови і літератури, вчителя німецької мови та зарубіжної літератури.

   З дитинства захоплювався вивченням англійської мови і з вдячністю згадую своїх шкільних вчителів англійської мови, які майстерно підтримали це захоплення і зацікавили мене у вивченні лінгвістики як науки. Саме в школі я вперше спробував свої сили у науковому дослідженні і став переможцем обласного етапу конкурсу-захисту наукових робіт Малої Академії наук України. Вступивши до педагогічного університету, я продовжував свої наукові дослідження і під час педагогічної практики у школі вперше апробував свої напрацювання у викладацькій діяльності. Саме тоді я зрозумів, що педагогічна діяльність - це моє покликання і з 2008 року по сьогоднішній день працюю у закладі «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія № 6 Вінницької міської ради». Протягом цього часу поєдную діяльність учителя і вихователя і на даний момент є класним керівником 11 класу.

   Працюючи у школі, постійно намагаюсь удосконалювати свій фаховий рівень, який значно покращився завдяки трирічному досвіду роботи у міжнародному лінгвістичному центрі «VLS», а також перекладацькій діяльності, у тому числі у такій міжнародній організації, як ОБСЄ. З 2013 року я є активним учасником міжнародних проектів програми Євросоюзу «Youthinaction» у галузі освіти і викладання. У рамках міжнародних тренінгів та семінарів, що проходили у Великобританії, Німеччині, Молдові, Естонії та Грузії, мені вдалось значно урізноманітнити власну методику викладання, враховуючи сучасні європейські тенденції в освітній сфері.

   За роки викладання мені також вдалось отримати певні здобутки. У 2009 році я став лауреатом міського конкурсу серед молодих педагогів «Надія -2009», у 2012 – переміг у міському конкурсі «Ярмарок фахових сподівань» (номінація «Електронний посібник») і став володарем «Подільської Вікторії». Окрім цього, наразі я займаюсь ретельним вивченням застосування ІКТ у викладанні іноземних мов і став лауреатом ІХ та ХІ Всеукраїнських конкурсахMicrosoft «Вчитель-новатор». У 2014 році потрапив до міжнародного списку “Microsoft InnovativeEducator (MIE) Expert 2015”, у який увійшли 800 учителів з усього світу. З 2012 по 2014 рік моя педагогічна діяльність була відзначена грамотами  Департаменту освіти Вінницької міської ради.

Однак найголовнішою фаховою перемогою у своєму житті я вважаю те, що мені вдаєтьсязацікавити своїх учнів у процесі вивчення іноземних мов, спонукати їх до самовдосконалення, а головне – сприяти розвитку й вихованню Людини, адже  “учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити”.

 

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: