Інформаційна картка учасника
Останнє редагування: 2016-02-25
Інформаційна картка учасника конкурсу
«Надія-2016»
1. |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Бузниковата Анна Олександрівна |
2. |
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
2013р. - Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, інститут іноземних мов; спеціальність «Мова і література (англійська)». |
3. |
Педагогічний стаж роботи |
1,5 роки. |
4. |
Місце роботи |
Заклад «Загальноосвітня школа I-IIIступенів №13 Вінницькоїміської ради». |
5. |
Посада |
Вчитель англійської та німецької мов. |
6. |
Класи, в яких викладаєте |
3,4,7,8 класи. |
7. |
Педагогічне кредо: «Знаю. Хочу дізнатись. Рухаюсь вперед» |
|
8.
9.
10. |
Форми, методи, прийоми навчання та інноваційні технології, що використовуєте: Інноваційні форми, методи та прийоми навчання є дуже актуальними сьогодні, оскільки вони ефективно сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії та дають можливість вчителю стати справжнім лідером учнівського колективу. Саме тому на уроках іноземної мови я застосовую такі інтерактивні технології: «Мозковий штурм», «Асоціативний кущ», «Калейдоскоп ідей», «Логічний ланцюжок», «Рухомі шеренги», «Сенкан», «Анаграми», «Спіймай помилку», «Квітка знань», «Вернісаж». Завдяки цим сучасним технологіям учні вчаться критично мислити, приймати обдумані рішення, а отже відбувається постійна співпраця всіх учнів класу у ході уроку. Одним з основних завдань, які я ставлю перед собою, є створення комфортних умов навчання, в яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Такого результату я досягаю за рахунок використання різноманітного пояснювально-ілюстративного матеріалу (малюнків, картинок, предметів, схем), мультимедійних презентацій, пояснення, прийомів активізації уваги та мислення, різнорівневих вправ, повторення, автоматизації та практичного закріплення вивченого матеріалу. Ефективною є робота в парах та групах. Такі види діяльності дають учням можливість обмінятись думками з партнером та озвучити їх перед класом. Успішним вважаю проведення таких уроків, як: урок-бесіда, урок-мандрівка, урок-змагання. На таких уроках підвищується комунікативно-пізнавальна активність. Поряд з інтерактивними технологіями значну увагу я приділяю використанню проектних технологій особистісно-орієнтованого навчання, ігрових та інформаційно-комунікаційних технологій. Дані технології передбачають активне залучення учнів до процесу навчання, моделювання життєвих ситуацій та використання рольових ігор. Отже, інноваційні технології навчання допомагають мені як вчителю не тільки розвивати в учнів мовленнєві навички і вміння, а й формувати в них інтелектуальні та творчі здібності. Посилання на власний Інтернет-ресурс: http://annabuznykovata.blogspot.com/
|