Інформаційна картка учасника конкурсу "Надія 2016"
Останнє редагування: 2016-02-29
Автор: Крижак Олеся Ігорівна
1. |
Прізвище, ім’я, по- батькові |
Крижак Олеся Ігорівна |
2. |
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Інститут іноземних мов, 2014 |
3. |
Педагогічний стаж роботи |
2,1 роки |
4. |
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 36 Вінницької міської ради» |
5. |
Посада |
Педагог-організатор |
6. |
Класи, в яких викладаєте |
- |
7. |
Педагогічне кредо: "Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!" |
|
8. |
Форми, методи, прийоми навчання та інноваційні технології, що використовуєте (перерахувати) |
|
Сприяю розвитку і діяльності дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагаю в плануванні їх діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з врахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів. Створюю в школі сприятливі умови, які дозволяють учням проявляти громадську і моральну позицію, реалізувати свої інтереси і потреби, цікаво і з користю для їх ровитку проводити вільний час. Основні форми виховної роботи в школі 1. Інформаційно-масові (дискусії, диспути, конференції, вечори, подорожі до джерел рідної культури, історії, держави і права, “жива газета”, створення книг, альманахів). 2. Діяльнісно-практичні групові (творчі групи, екскурсії, свята, ярмарки, народні ігри, огляди-конкурси, олімпіади). 3. Інтегративні (шкільні клуби,фестивалі, асамблеї з проблем традицій, культури, політики і права, гуртки). 4. Діалогічні (бесіда, міжрольове спілкування). 5. Індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота тощо). 6. Наочні (шкільні музеї, кімнати і зали, галереї, виставки дитячої творчості, книжкові виставки, тематичні стенди тощо). |