РОЗДІЛ ІІ. Організація роботи з батьками обдарованих та талановитих учнів
Останнє редагування: 2016-03-14
Автор: Базалійська Любов Петрівна
Інколи обдарованість дитини виражена яскраво і не помітити її неможливо. В інших випадках, лише психолог може помітити обдарованість дитини і допомогти батькам так організувати спілкування, взаємодію, щоб оптимально розвинути потенційні можливості дитини.
Роботу з батьками доцільно організовувати за такими напрямками:
• просвітницька, консультативна робота – особливо з питань прийняття дорослими обдарованості дитини;
• психолого-педагогічна просвіта батьків, з метою розширення їхніх уявлень про природу і прояв обдарованості, особливостей поведінки, світорозуміння, інтересів і схильностей дитини, організацію її навчання і виховання;
• консультативна, методична робота з батьками, спрямована на організацію соціального життя обдарованої дитини, формування у неї уявлень про світ, що лежить за межами особистих, пізнавальних чи інших інтересів.
Батьки мають знати, як виявляється обдарованість дітей.
Батьки мають оволодіти розумінням проявів дитячої обдарованості.
Далі до уваги читачів пропонуються практичні власні розробки для організації роботи батьківського всеобучу, виступи для батьків, вправу як елемент роботи з батьками під час проведення батьківських зборів, матеріали тренінгу, консультації та матеріали для пам’яток та буклетів для батьків (додатки 1, 2, 3, 4)