Ви Гість.

2.3. Вправа «Крок до серця дитини»

Останнє редагування: 2016-03-14

Автор: Базалійська Любов Петрівна

Мета: показати батькам, що процес прийняття дитини такою, якою вона є – активний процес на основі спостереження та аналізу.

Ведучий об’єднує всіх учасників у дві підгрупи: перша – це батьки , вони сідають в один бік, друга – це діти, вони займають «сцену». Учасники-діти отримують сердечка, на яких вказана чи обдарованість, чи прояви обдарованості.

Завдання: учасники-діти протягом однієї хвилини кожен повинні продемонструвати невербально той вид обдарованості, який вказаний на розданих їм сердечках.

Учасники-батьки спостерігають та визначають обдарованість кожної дитини.

Після завершення спостереження запитання для батьків: «Розкажіть про обдарованість дитини». Якщо названа обдарованість збігається з показаною, дитина дарує своє сердечко батькам.

Запитання:

«Чого більше: збігів чи відмінностей?»

«Як вам з цим?»

«Які відчуття ви переживаєте?»

Висновок .



Активні користувачі за останні 15 хвилин: