2.3. Вправа «Крок до серця дитини»
Останнє редагування: 2016-03-14
Автор: Базалійська Любов Петрівна
Мета: показати батькам, що процес прийняття дитини такою, якою вона є – активний процес на основі спостереження та аналізу.
Ведучий об’єднує всіх учасників у дві підгрупи: перша – це батьки , вони сідають в один бік, друга – це діти, вони займають «сцену». Учасники-діти отримують сердечка, на яких вказана чи обдарованість, чи прояви обдарованості.
Завдання: учасники-діти протягом однієї хвилини кожен повинні продемонструвати невербально той вид обдарованості, який вказаний на розданих їм сердечках.
Учасники-батьки спостерігають та визначають обдарованість кожної дитини.
Після завершення спостереження запитання для батьків: «Розкажіть про обдарованість дитини». Якщо названа обдарованість збігається з показаною, дитина дарує своє сердечко батькам.
Запитання:
«Чого більше: збігів чи відмінностей?»
«Як вам з цим?»
«Які відчуття ви переживаєте?»
Висновок .