номінація «Соціально-психологічна робота»
Останнє редагування: 2017-02-22
Автор: Базалійська Любов Петрівна
ДЕПАРТАМЕНТОСВІТИ
ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МІСЬКИЙ МЕТОДІЧНИЙ КАБІНЕТ
ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЛІЦЕЙ
ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
«Робота психолога з батьками обдарованих дітей»
номінація «Соціально-психологічна робота»
Базалійська Любов Петрівна
практичний психолог
«спеціаліст першої категорії»
Тел. ( 098)4323728
м.Вінниця
2016
Автор-упорядник Базалійська Любов Петрівна – практичний психолог закладу «Вінницький технічний ліцей Вінницької міської ради», спеціаліст першої категорії
Базалійська Л. П. Робота психолога з батьками обдарованих дітей. Методичний посібник/ Л.П.. - Вінниця:ММК, 2016. 48с.
Рецензенти:
Воловодівська Ж. О. – керівник Центру практичної психології та соціальної роботи міського методичного кабінету Департаменту освіти Вінницької міської ради
Бондарчук Л.П. –заступник директора з виховної роботи закладу «Вінницький технічний ліцей Вінницької міської ради», спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист
Рекомендовано науково-методічною радою закладу «Вінницький технічний ліцей»
(Протокол №2 від 29.12.2015р.)
Цей посібник містить аналіз психологічної літератури за темою «Батькам обдарованої дитини» та практичні матеріали, побудовані на аналізі творчої роботи з ліцеїстами та їх батьками.
Даний практичний посібник розрахований на використання у роботі практичними психологами, соціальними педагогами та буде корисним всім, хто працює з обдарованими дітьми, цікавиться питаннями формування особистості обдарованої дитини у сім’ї.
ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………………… |
3 |
Розділ 1І. Аналіз психологічної літератури за темою «Батькам обдарованої дитини»……………………………………………………………………... |
5 |
1.1. Загальна характеристика дитячої обдарованості та її проявів…. |
6 |
1.2. Розуміння батьками проявів дитячої обдарованості……………. |
12 |
Розділ 2. Організація роботи з батьками обдарованих та талановитих учнів……………………………………………………… |
15 |
2.1. Виступ на засіданні батьківського всеобучу «Обдарована дитина у сім’і»………………………………………………………… |
15 |
2.2. Виступ на засіданні батьківських зборів «Ролі батьків обдарованої дитини»………………………………………………… |
22 |
2.3. Вправа «Крок до серця дитини» ……………………………….. |
25 |
2.4. Тренінг для батьків «Підвищення психологічної грамотності батьків щодо виховання обдарованої дитини»…………………….. |
26 |
2.5. Консультація для батьків «Несприятливі чинники виховання обдарованих дітей»…………………………………… |
40 |
Висновки……………………………………………………………… |
44 |
Додатки ………………………………………………… |
45 |
Додаток 1. Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей…………………………………………………………………...... |
45 |
Додаток 2. Поради батькам, які виховують обдаровану дитину…… |
45 |
Додаток 3. Роль батьків у вихованні обдарованої дитини в сім'ї… |
46 |
Додаток 4. Поради Девіда Льюїса щодо розвитку обдарованої дитини…………………………………………………………… |
47 |
Список використаних джерел |
49 |