Ви Гість.

номінація «Соціально-психологічна робота»

Останнє редагування: 2017-02-22

Автор: Базалійська Любов Петрівна

ДЕПАРТАМЕНТОСВІТИ

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МІСЬКИЙ МЕТОДІЧНИЙ КАБІНЕТ

ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЛІЦЕЙ

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

 

«Робота психолога з батьками обдарованих дітей»

номінація «Соціально-психологічна робота»

 

Базалійська Любов Петрівна

практичний психолог

«спеціаліст першої категорії»

Тел. ( 098)4323728

 

 

м.Вінниця

2016

Автор-упорядник Базалійська Любов Петрівна – практичний психолог закладу «Вінницький технічний ліцей Вінницької міської ради», спеціаліст першої категорії

 

Базалійська Л. П. Робота психолога з батьками обдарованих дітей. Методичний посібник/ Л.П.. -  Вінниця:ММК, 2016. 48с.

 

 

Рецензенти:

Воловодівська  Ж. О. – керівник Центру практичної психології та соціальної роботи міського методичного кабінету Департаменту освіти Вінницької міської ради

Бондарчук Л.П. –заступник директора з виховної роботи закладу «Вінницький технічний ліцей Вінницької міської ради», спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

 

 

Рекомендовано науково-методічною радою закладу «Вінницький технічний ліцей»

(Протокол №2 від 29.12.2015р.)

 

Цей посібник містить аналіз психологічної літератури за темою «Батькам обдарованої дитини» та практичні матеріали, побудовані на аналізі творчої роботи з ліцеїстами та їх батьками.

Даний практичний посібник розрахований на використання у роботі практичними психологами, соціальними педагогами та буде корисним всім, хто працює з обдарованими дітьми, цікавиться питаннями формування особистості обдарованої дитини у сім’ї.

ЗМІСТ

 Вступ……………………………………………………………………

3                     

Розділ 1І. Аналіз психологічної літератури за темою «Батькам обдарованої дитини»……………………………………………………………………...

 

   5

1.1. Загальна характеристика дитячої обдарованості та її проявів….

6

1.2. Розуміння батьками проявів дитячої обдарованості…………….

12

Розділ 2.  Організація роботи з батьками обдарованих та талановитих учнів………………………………………………………

 

15

2.1. Виступ на засіданні батьківського всеобучу «Обдарована дитина у сім’і»…………………………………………………………

 

15

2.2. Виступ на засіданні батьківських зборів «Ролі батьків обдарованої дитини»…………………………………………………

 

22

2.3. Вправа «Крок до серця дитини» ………………………………..

25

2.4. Тренінг для батьків «Підвищення психологічної грамотності       

батьків щодо виховання обдарованої дитини»……………………..

 

26

2.5. Консультація для  батьків «Несприятливі чинники

виховання обдарованих дітей»……………………………………

 

40

 Висновки………………………………………………………………

44

Додатки …………………………………………………

45

Додаток 1. Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей…………………………………………………………………......

 

45

Додаток 2. Поради батькам, які виховують обдаровану дитину……

45

Додаток 3. Роль батьків у вихованні обдарованої дитини в сім'ї…

46

Додаток 4. Поради Девіда Льюїса щодо розвитку обдарованої дитини……………………………………………………………

 

47

Список використаних джерел

49



Активні користувачі за останні 15 хвилин: