Інформаційна картка учасника
Останнє редагування: 2016-11-17
Автор: Шевчук Леся Віталіївна
Інформаційна картка
учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
у номінації «Початкова освіта»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Шевчук Леся Віталіївна |
|
Місце роботи |
Заклад «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №36 Вінницької міської ради» |
|
Посада |
Вчитель початкових класів |
|
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) |
Вища, Глухівський державний педагогічний інститут, 2007р. |
|
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) |
«Розвиток творчих здібностей на уроках в початковій школі» |
|
Педагогічний стаж |
12 років |
|
Кваліфікаційна категорія |
ІІ |
|
Звання |
- |
|
Педагогічне кредо |
«Недостатньо тільки отримувати знання, треба знати їх застосування. Недостатньо тільки бажати, треба діяти» |
|
Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі |
||
Навчання у сучасній школі має забезпечувати оптимальні передумови для самореалізації особистості школяра, розкриття усіх закладених у ній природних задатків, її здатності до свободи, відповідальності й творчості. Розвиток творчих здібностей має бути невід’ємною умовою змісту усіх навчальних предметів початкової школи, органічно доповнювати навчальний процес, щоб забезпечити єдність знань, умінь і навичок учнів та їхніх творчих можливостей. Розвиток творчих здібностей – це вміння використовувати знання в нестандартних ситуаціях, розвиток психічних процесів. Розвивати творчість – означає виховувати у дітей інтерес до знань, самостійність у навчанні. Маленький учень добре вчиться лише тоді, коли він переживає успіх, хоча б невеликий. Тому на кожному уроці ставлю перед собою такі завдання:
Навчити дітей вчитися, прищепити їм стійкий інтерес до знань, прагнення самостійно збагачуватися ними, починаючи вже з першого класу – основні мої завдання. Серед шляхів розвитку творчих здібностей, пізнавальної активності, самостійності, самореалізації дітей підкреслюється необхідність використання в роботі з учнями початкових класів різноманітних завдань – навчальних, розвивальних, пізнавальних, інтелектуальних, нестандартних, творчих. Розвитку творчих здібностей сприяють: - словесні творчі завдання на добір рими, складання початку чи закінчення вірша; - складання казки за малюнком; - створення продовження казки, оповідання; - складання чистомовок; - використання анаграм, метаграм; - словесне малювання; - творчі списування текстів; - вилучення зайвого; - скоромовки. Виховувати творчу людину без краси неможливо. Прекрасне вічне джерело духовності, натхнення, творчості. Воно існує поряд з людиною, тому що краса, яка не сприймається, - мертва. І якщо люди втратять здатність відчувати красу, вона ніколи не зможе врятувати світ. Враження шкільного дитинства відкладаються в пам’яті на все життя і впливають на подальший розвиток дитини. В емоційному сприйнятті дитинства зароджуються витоки майбутньої творчої особистості, тому залучаючи дітей до творчості, створюючи постійно «ситуацію успіху», поважаючи дитину, я в змозі виховати творчо працюючу особистість. |
||
Автопортрет «Я – педагог і особистість» (у формі есе) |
||
Я, Шевчук Леся Віталіївна, вчитель початкових класів, класний керівник 4 – А класу. Пам′ятаю, як ще у свої шкільні роки мріяла стати вчителем. Уявляла, як заходжу до класу, і мене зустрічають щирими, щасливими посмішками учні. Як вчитель володію такими якостями: терпіння, тактовність, уважність, скромність. Впевнена, що у відносинах між учнем і вчителем повинні бути взаємоповага, взаєморозуміння, відкритість та щирість. |
||
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності) |
- |