Ви Гість.

Інформаційна картка учасника всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017" Мельник Н.С.

Останнє редагування: 2016-11-18

Автор: Мельник Наталя Сергіївна

Інформаційна картка

учасника першого (міського) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»

у номінації «Початкова освіта»

Прізвище, ім’я, по батькові

 Мельник Наталя Сергіївна

Місце роботи

 Заклад «Загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів №16 Вінницької міської ради»

Посада

Вчитель початкових класів

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

 Повна вища освіта за спеціальністю «Початкове навчання» (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2006 р.)

Самоосвіта (за останні 5

років; очна, дистанційна

форма; рік проходження та

найменування освітніх

програм, курсів, тренінгів

тощо)

Курси підвищення кваліфікації вчителів початкових класів при Вінницькому обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників, посвідчення №5968, 19.10.2012р.

 Тренінги-семінари міжнародної програми фінансової освіти дітей «Афлатун» (2011-2013р.р)

Педагогічний стаж

 9 років

Кваліфікаційна категорія

 «Спеціаліст ІІ категорії»

Звання

 

Педагогічне кредо

 

«Щоб дати учневі іскорку світла, учителю треба виховувати у собі сонце»

Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Традиційні прийоми та технології (розповідь, бесіда, пояснення, виконання вправ та дослідів). Інноваційні: технології кооперативного навчання («Два, чотири, всі разом», «Карусель», робота  в парах, групах); інтерактивного навчання («Мікрофон», «»Незакінчене речення», «Я думаю так»), технології розвитку критичного мислення (методи «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Коло Вена», «Читаючи з позначками», «Прес» тощо).

   Автопортрет «Я - педагог і особистість» (у формі есе)

Жили-були три сестри-чаклунки, які вирішили створити для простих земних людей найдивовижніші чари. «У великий киплячий  казан сестри влили склянку «розуму»,  додали мішечок «любові»,  жменьку «невгасимого оптимізму», ложку «доброти», цілий ківш «терпіння», пригоршню  «справедливості», додали шматочок «мудрості», трохи «віри в людей»,  вклали вміння підтримувати та надихати інших на великі звершення, вести за собою. Не забули сестриці й про кілька крапель «бажання пошуку нового». Усе це помістили у велику та світлу душу. І коли останній інгредієнт був доданий, з’явився … Педагог». 

      Велике щастя бути педагогом, який увібрав у себе всі ці чарівні якості. Сьогодні не можна уявити школу без педагога – сонця, який запалить вогник дитячого пізнання. Педагога – шукача, який невтомно підбиратиме ключик  до кожного дитячого серця. Педагога – особистості! Я розумію, що цей шлях не простий, але він дивовижний. Навряд  чи знайдеш професію, яка б дозволила розвивати усі грані особистості. Ця професія як квітка з багатьма пелюстками. Адже  говорячи про себе «Я – педагог», неодмінно розумію, що «Я – порадник», «Я – актор», «Я – дослідник», «Я – психолог», «Я – художник». А ще я  маю велике бажання запалити дитячі серця, і тоді, я впевнена, світ стане кращим, кольоровішим, дивовижнішим за усі казкові чари.

Посилання на персональний Інтернет- ресурс (за наявності)

http://1-g-class.blogspot.com

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: