Ви Гість.

Інформаційна картка

Останнє редагування: 2017-02-03

Автор: Греля Ірина Сергіївна


 

 

1.       

Прізвище, ім’я, по батькові

Греля Ірина Сергіївна

2.       

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

НПУ ім. М.П. Драгоманова

3.       

Педагогічний стаж

1,5 роки

4.       

Місце роботи (найменування навчального закладу)

Комунальний заклад «Загальноосвітня школа I-III ступенів №21 ВМР»

5.       

Посада

Вчитель хімії

6.       

Класи, в якихвикладаєте

7-11

7.       

Педагогічне кредо:

«Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини»

8.       

Форми, методи, прийоми навчання та інноваційнітехнології, щовикористовуєте (перерахувати).

Використовую такі форми:індивідуальна, групова, фронтальна.

Використовую такі інтерактивні методи:

1. Метод «Мікрофон» застосовую на етапі актуалізації опорних знань учнів або на етапі закріплення вивченого матеріалу.

2. Метод «Мозковий штурм» застосовую на різних етапах уроку. Цей метод базується на використанні знань учнів, здобутих на попередніх уроках, він потребує від них короткої, швидкої точної відповіді, передбачає вислуховування ідей без їх обговорення.

3. «Метод-прес»  використовую на етапі вивчення нового матеріалу,коли виникають суперечливі питання і необхідно чітко аргументувати позицію з проблеми, переконати інших у правоті.

4. На етапі уроку узагальнення та систематизації знань використовую інтерактивну технологію «Незакінчене речення».

5. Метод  проектів

Для творчої організації роботи учнів на уроках хімії використовую метод проектів, основні цілі якого відповідають розвитку творчої особистості учня, а освітнім продуктом є проект, виконаний у співпраці з однокласниками.

Використовую такі прийоми навчання: порівняння, ілюстрації, демонстрації, аналогія, розв’язування задач та ін.

9.       

Посилання на власний Інтернет-ресурс (якщо є)

Власний інтернет-ресурс у розробці.

Активні користувачі за останні 15 хвилин: