Дидактичні ігри на уроках хімії
Останнє редагування: 2018-01-27
Автор: Гуйван Тетяна Володимирівна
Методичний посібник містить деякі види дидактичних ігор. У поєднанні з іншими педагогічними технологіями вони підвищують ефективність педагогічної освіти. Розробки ігрових завдань передбачають індивідуальні та групові форми роботи. Матеріали посібника можна застосовувати для активізації знань, під час перевірки домашнього завдання, на етапах вивчення нового матеріалу та закріплення знань. Введення ігрових елементів на уроках хімії дозволяє підвищити зацікавленість учнів предметом, стимулювати їхній інтелектуальний розвиток.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ДИДАКТИЧНА ГРА НА УРОКАХ ХІМІЇ.
1.1. Дидактична гра, як засіб що стимулює процес навчання.
1.2. Вплив дидактичної гри на ефективність навчання.
1.3. Алгоритм розробки і проведення дидактичних ігор.
РОЗДІЛ ІІ.ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ ХІМІЇ
2.1. Методичні розробки дидактичних ігор (із зазначенням рекомендованих тем уроків).
2.2. Розробка уроку із застосуванням дидактичних ігор.
2.3. Навчальна гра «Інтелект – мій вибір».
Висновки