Інформаційна картка учасника
Останнє редагування: 2017-11-08
Автор: Олійник Оксана Вікторівна
Інформаційна картка учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «Німецька мова»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Олійник Оксана Вікторівна |
|
Місце роботи(найменування навчального закладу відповіднодо статуту) |
Комунальний заклад : “ Гуманітарна гімназія N1 ім. М. І Пирогова ВМР” |
|
Посада |
Вчитель німецької мови |
|
Освіта(найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) |
ВДПУ ім. М. М. Коцюбинського, 2006 |
|
Самоосвіта(за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгівтощо) |
Goethe-institut, Семінар « Застосування музичного матеріалу на уроках німецької мови», Goethe-institut, Fortbildungkurse, (очна) від 18.12.2014; ВОІПОП, курси підвищення кваліфікації,(очна), від 30.04.2015; Семінар «Сучасні прийоми та методи у викладанні іноземних мов», видавництво Hueber, березень 2017
|
|
Загальний стаж роботи |
11 |
|
Педагогічний стаж |
11 |
|
Стаж роботи у данному навчальному закладі |
11 |
|
Кваліфікаційна категорія |
вища |
|
Звання |
|
|
Педагогічне кредо |
Non est ad astra mollis e terries via |
|
Я – педагог і особистість |
||
Портрет учителя: яким, на Вашу думку, є сучасний учитель; які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам; як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? |
Сучасний учитель має бути креативним у підході до навчання, розуміючим, лояльним, харизматичним з дітьми, стійким до команд адміністрації та жорстким й справедливим з батьками. Освіту врятує зменшення навантаження на дітей, так як великий обсяг інформації проходить «транзитом». Важливим моментом було б введення предметів на вибір, що забезпечило б засвоєння учнями ґрунтовних знань. |
|
«Родзинки» досвіду: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка; які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєтеу навчально-виховному процесі; яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? |
Електронно-освітній ресурс Відсутність мотивації до навчання у підлітків й, відповідно, низька продуктивність й результативність уроків вимагає від вчителів пошуку інноваційних методів ведення уроків німецької мови. Метою курсу є вдосконалення навичок аудіювання, читання, письма, усного мовлення, а також граматичних навичок; розширення знань про країну,мова якої вивчається; розвиток критичного мислення учнів. Використання посібника спонукатиме учнів до пошукової діяльності, зробить уроки різноманітнішими та підвищить мотивацію учнів до вивчення другої іноземної мови.
|
|
Кроки до майстерності: Які Ваші основні досягнення; чим Ви пишаєтеся; чого прагнете навчитися? |
Підготувала переможців II та III етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад. Перемогла у фаховому конкурсі «Ярмарок фахових сподівань»в номінації : « Електронно-освітній ресурс» , 2016 Нагороджена грамотою УОН ОДА,наказ від 03.02.2012 р., N46., грамотою ДОН ОДА, ВН 2016/098. грамотою ДОН ОДА,наказ від 13.02.2017 р., N54.
|
|
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? |
Впевненість у собі, творчий підхід. Знайомство з методикою конкурсантів. |
|
За лаштунками: Хтопідтримує Вас на шляху до перемоги; Які особистісні якості допомагають Вам досягати мети; Які Ваші захоплення (хобі)? |
Цілеспрямованість та настирність сприяють досягненню цілей. Моє хобі – бджільництво та дизайн інтер’єрів. |
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності) |
https://disted.edu.vn.ua/courses/work/862
https://sch1deutschunddiewelt.blogspot.com/
|
|
Посилання на відеорезюме |
||