Інформаційна карта учасника конкурсу
Останнє редагування: 2019-02-18
Автор: Мельник Михайло Борисович
Департамент освіти Вінницької міської ради
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 Вінницької міської ради»
вул. Ватутіна, буд. 42, місто Вінниця, 21011,
тел. 0 (432) 56-39-74, 56-31-67, 27-36-26, е-mail: sch27@galaxy.vn.ua Код ЄДРПОУ 26235522
Інформаційна картка учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «Фізична культура»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Мельник Михайло Борисович |
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 Вінницької міської ради» |
Посада |
Вчитель фізичної культури, інструктор з плавання |
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Інститут фізичного виховання та спорту,закінчив у 2011 році, "Педагогіка і методика середньої освіти.Фізична культура" та здобув кваліфікацію вчителя фізичної культури, керівника спортивних секцій шкільних та позашкільних закладів. |
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) |
Курси 24.03.2014 04.04.2014, Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників,СПКПП № 15386 Реєстраційний номер № 259. Тема самоосвіти : «Методичні особливості організації та проведення оздоровчих форм фізичної культури з учасниками навчально-виховного процесу». Активний учасник у 2017 році – Всеукраїнського семінару з фізичної культури на тему «Організація інноваційної діяльності з фізичного виховання в дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах на основі компетентнісного підходу з метою формування ціннісного ставлення учнів до здоров'я, покращення їх фізичного розвитку та спортивної підготовленості», який проходив на базі школи 27.04.2017. 09.12.2015 ОБЛАСНА НАРАДА-СЕМІНАР «Актуальні проблеми розвитку фізичної культури, навчально-тренувальної діяльності та спортивно-масової роботи в загальноосвітніх навчальних закладах та дитячо-юнацьких спортивних школах»; 11.01.2017 Шкільний рівень - Педчитання , «Можливості формування цілісної особистості у сім’ї та у загальноосвітньому навчальному закладі». |
Загальний стаж роботи |
10 |
Педагогічний стаж |
9 |
Стаж роботи у даному навчальному закладі |
4 |
Кваліфікаційна категорія |
Спеціаліст першої категорії |
Звання |
Немає |
Педагогічне кредо |
«Спорт стає засобом виховання тоді, коли він є улюблене заняття кожного» В.Сухомлинський |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя: яким, на Вашу думку, є сучасний учитель; які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам; як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? |
Пріоритет особистості має стати основою філософії та ідеологією навчання, виховання, центральною ціннісною орієнтацією як вчителя, так і обдарованого учня. Основні риси успішного вчителя-новатора фізичної культури: 1. Натхненний (надихає учнів на успішну діяльність, учні відчувають його захоплення своєю роботою та предметом). 2. Професійно-підготовлений. 3. Підтримує учнів ( розвиває та підтримує творчість жагу до занять спортом та змагань). 4. Послідовний, принциповий і вимогливий у викладанні та в оцінюванні. 5. Завжди дає відповідь на несподівані запитання, а якщо не знає відповіді, визнає це, зауваживши, що знає, як і де знайти її. 6. Визнає і практикує різноманіття у викладанні( урізноманітнює навчальний процес, використовує і запроваджує новітні навчальні методи). 8. Гнучкий, позитивно ставиться до змін. Саме ці риси є пріоритетними і у моїй педагогічній діяльності. На мою думку, головним є створення сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, вчителів, батьків. Політика нашої школи базується на педагогіці партнерства. |
«Родзинки» досвіду: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка; які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі; яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? |
Успіх моєї педагогічної діяльності забезпечений тим, що я чітко усвідомлюю: мало займатись фізкультурою, важливо поєднувати її зі спортом. У чому ж різниця між фізкультурою і спортом? Фізкультура носить індивідуальний характер, через те, що відсутня змагальна сторона між двома і більше особами. Спорт, на відміну від фізкультури, носить характер змагання між спортсменами. Тут присутні аспекти слави, отримання морального задоволення. Важливим є виховання учнівської молоді на засадах патріотизму, любові до України, національних цінностей Українського народу, формування здорового способу життя та зміцнення духовного і фізичного здоров’я школярів. Слід зазначити про важливість використання фізкультурно-оздоровчих технологій як самостійно так і під час уроків фізичної культури, а саме: використання елементів йоги, фітнес-програм, аеробіки, оздоровчого плавання. |
Кроки до майстерності: які Ваші основні досягнення; чим Ви пишаєтеся; чого прагнете навчитися? |
Мої вихованці здобули чимало перемог, зокрема: 2013-2014 н.р. – міські змагання з малого футболу серед дівчат – І місце; 2014-2015 н.р. – Всеукраїнські змагання «Старти надій» у смт. Ворохта Івано-франківська область II місце; 2014-2015 н.р. – міські змагання з малого футболу серед дівчат – І місце, міські змагання зі «Спортивного туризму» – ІІІ місце, міські змагання «Олімпійське лелеченя» – І місце, обласні змагання «Олімпійське лелеченя» – І місце; 2015-2016 н.р. – міські змагання з малого футболу серед дівчат – ІІ місце, міські змагання зі спортивного туризму – ІІ місце; 2016-2017 н.р. – Всеукраїнські змагання «Олімпійське лелеченя» – ІІІ місце, міські змагання з малого футболу серед дівчат – І місце, 2016-2017 н. р. міські та обласні змагання з малого футболу серед дівчат – І місце, міські змагання зі спортивного туризму – ІІ місце. З 24 по 29 червня 2017 року мої вихованці представляли Україну в Міжнародному юнацькому олімпійському таборі у Словаччині. Одна з головних ідей табору − обговорити олімпійські ідеї й цінності серед молоді та їхнє практичне застосування в повсякденному житті. Вчитель гідно презентував комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 Вінницької міської ради», рідне місто й Україну. |
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? |
Знання, творчість та яскравий образ вчителя – запорука успіху в конкурсі. У ході конкурсу прагну вдосконалити свою педагогічну майстерність, отримати новий досвід, випробувати свої сили на найвищому педагогічному рівні |
За лаштунками: хто підтримує Вас на шляху до перемоги; які особистісні якості допомагають Вам досягати мети; які Ваші захоплення (хобі)? |
Особистісні якості: особистісно-етичні: почуття громадянської відповідальності, гуманізм, щиросердя, уважність, доброзичливість, свідоме ставлення до праці і дисциплінованість, вимогливість та принциповість, товариськість, об’єктивність, самокритичність, висока моральна культура, артистизм, загальна ерудиція, терпеливість і наполегливість. індивідуально-психологічні : широта і глибина пізнавальних інтересів, ясність і критичність розуму, винахідливо емоційна чуйність і стійкість, довгочасна пам’ять, розвинутість спостережливості волі, уявлення, великий обсяг і переключеність уваги, культура темпераменту, об’єктивна самооцінка. педагогічні : високий рівень професійно-педагогічної підготовки, інтерес до педагогічної діяльності, любов до справи і дітей, педагогічний такт, педагогічне мислення, професійно педагогічна працездатність, прагнення до науково-педагогічної творчості, культура і виразність мови, почуття гумору. Моє хобі – туризм. |
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності) |
http://noc-ukr.org/news/15238/ https://www.youtube.com/watch?v=Mpke2dHLPsA https://www.youtube.com/watch?v=6EoSBgTl46g&feature=share http://school27vmr.wixsite.com/home/_p/nws20/61B6C5A9-8DAA-4B50-912E-3B2E19E63C2C/news/ http://school27vmr.wixsite.com/home/_p/nws20/C8C3113E-2535-4170-A45F-DB106C25EEF9/news |
Посилання на відеорезюме |
|