Ви Гість.

Інформаційна картка_Десятник Т.О.

Останнє редагування: 2017-11-08

Автор: Десятник Тетяна Олександрівна

 

 

Інформаційна картка учасника першого (міського) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

у номінації «німецька мова»

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Десятник Тетяна Олександрівна

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ліцей №7 Вінницької міської ради"

Посада

Вчитель німецької мови

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Вища

Вінницький державний педагогічнийуніверситет ім. М. Коцюбинського, 2009р.

Спеціальність: Німецька та англійська мова і зарубіжна література

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

-„Theaterworkshop“, м.Київ, Гете-Інститут, (очна),  березень 2012р.

- "Musik + X" воркшоп         м. Київ, Гете-Інститут (очна),  березень 2012 р.

 -культурно-інформаційний захід Гете-Інституту «Дойчландмобіль», у м. Вінниця, Гете-Інститута, (очна),  червень, 2012;

- семінар «Креативна граматика», Гете-Інститут Київ, (очна), червень, 2013;

- «Казковий воркшоп», м.Тернопіль, Гете-Інститут, (очна), жовтень 2013р.

- семінар «Екзамени Гете-Інституту рівня В1-В2»         м.Київ, (очна),  грудень 2013р.

- курси підвищення кваліфікації (англійська мова), ВОІПОПП, (очна),  квітень, 2014;

- виставка «Казкові світи» братів Грім, Київ, Гете-Інститут (очна), жовтень, 2014;

- Європейський день мов, Київ, Гете-Інститут (очна),  вересень, 2014;

- інтерактивна виставка "Німеччина у валізі", Вінниця, Гете-Інститут (очна),  грудень, 2014;

- виставка плакатів Клауса Штека «Нічого не вирішено», Вінниця, Гете-Інститут грудень, (очна),  2014;

- семінар на тему «Аушвіц на уроці», м.Освенцім (Польща), (очна),  лютий, 2015;

- інтерактивна вистава німецьких акторів «Розі та чарівний суп», Вінниця, Гете-Інститут (очна),  квітень, 2015;

- Курси підвищення кваліфікації (німецька мова) ВОІПОПП, (очна),  квітень, 2015;

- семінар «Вчимося навчати німецької мови», Київ, Гете-Інститут, (очна),  грудень, 2015;

-семінар «Представлення та дизайн уроку із застосуванням нових навчальних матеріалів», Київ, видавництво  «HUEBER», (очна),  грудень, 2016;

- семінар «Навчальний комплекс для підлітків «PlanetPlus», Вінниця, видавництво «HUEBER», (очна), грудень, 2016;

- семінар «Навчати по-іншому з «BesteFreunde», Вінниця, видавництво «HUEBER», (очна), грудень, 2016;

- двотижневий курс підвищення кваліфікації «Німецька для вчителів початкової школи», м.Гетінген (Німеччина), (очна), липень, 2017;

- фестиваль-відкриття Українсько-німецького року мов 2017-2018, Київ, (очна), вересень, 2017

Загальний стаж роботи

8 років

Педагогічний стаж

8 років

Стаж роботи у даному навчальному закладі

8 років

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст І категорії

Звання

немає

Педагогічне кредо

Учитель - це людина, котра може робити важчі речі легкими. Р.Емерсон

Я – педагог і особистість

Портрет учителя:

яким, на Вашу думку, є сучасний учитель;

які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам;

як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

 Сучасний вчитель – це професіонал, який знаходиться у постійному творчому пошуку. Сучасному вчителю необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя. А це можливо лише за умови високого рівня професійної компетентності, наявності розвинених професійних здібностей.

Сьогоднішній вчитель – це тьютор, модератор, фаселітатор, який є одночасно й учителем-психологом, учителем-технологом, учителем- дослідником, який творчо, на високому рівні розв’язує складні професійні проблеми.Учитель більше не є провідником знань від книги до учня, він показує учням шляхи набуття знань і методи засвоєння необхідних в подальшому життєвих компетентностей. Я постійно працюю над собою, аби відповідати цим сучасним вимогам.

Освіта України активно розвивається, переймаючи передовий досвід європейських країн з урахуванням наших реалій. Враховуючи такі найближчі перспективи щодо змін в освіті як локальна автономія плюс вертикально-інтегрована інспекція без права втручатися у навчальний процес, перепідготовка вчителів, навчання орієнтоване на практичне застосування знань, поширення принципів партнерства у педагогіці, більше свободи для навчальних закладів та й для вчителя загалом то з’являються шанси змінити ситуацію в середній освіті на краще. Підготовка учня до життя не повинна відривати його від самого життя. Тому інтеграція та введення метазнань сприятимуть формування основних життєвих компетентностей.

«Родзинки» досвіду:

у чому полягає Ваша педагогічна ідея/ новація/ розробка;

які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі;

яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

Для формування комунікативних компетентностей я застосовую інтерактивне навчання та гру на уроці. За час моєї роботи саме ця педагогічна ідея зарекомендувала себе результативною та успішною. Усі мої учні охоче комунікують у рольових іграх, драматизації та імітації; при побудові живих речень долається мовний бар’єр; хорова робота позбавляє страху перед помилками, а гра в  мікрофон вчить брати на себе відповідальність; асоціаграми, діаграма Керола, проектна робота, журналістська робота, створення графіків та їх опис розширюють простір учня у вживанні німецької мови та мотивують до подальшої роботи, дають змогу застосувати набуті знання на практиці; малеча залюбки розігрує сцени лялькового театру, завчає необхідні конструкції у піснях-руханках, римівках, скоромовках; а щоб перевірити себе діти із захопленням малюють художній диктант, долають живі перешкоди у аудіюванні, користуються мовленнєвою здогадкою, мовним сендвічем, залучаються до листування з німецькомовними учнями.

І усіма своїми знаннями я завжди радо ділюся з колегами і відкрита до усього нового!

Кроки до майстерності:

які Ваші основні досягнення;

чим Ви пишаєтеся;

чого прагнете навчитися?

Своїм найбільшим досягненням я вважаю любов моїх учнів до німецької мови, їхній запал і креативні рішення багатьох завдань. 36 моїх учнів успішно склали іспити рівня А1-В1, посіли 15 місць у ІІ, ІІІ та ІV етапах Всеукраїнської предметної олімпіади з німецької мови у різні роки (Власюк Святослав ІІІ місце, Тернопіль, 2011),  4 учнів вибороли стипендії на тритижневі мовні курси в Німеччині (Гисева А., Власюк С Чорноконь М., Сухоруков В.),  один учень Власюк Святослав навчається в німецькомовному університеті (St.Gallen-Universitat, Швейцарія).


Нагороджена грамотами Управління освіти та науки Вінницької обласної державної адміністрації за підготовку переможців ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови 2011, 2012, 2013 роках та Почесною грамотою Вінницької обласної державної адміністрації та обласної Ради         за сумлінну працю, вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління та підготовку переможця ІУ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови 26 травня 2011р.

У 2016 році я працювала у співавторстві над науковою роботою «Міжнародна співпраця – інноваційна стратегія навчального закладу» і на VII Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти - 2016» ця робота отримала Золоту медаль та диплом І ступеня

У 2017 році я працювала як співавтор наукової роботи на тему «Партнерство як інноваційний шлях розвитку ліцею» . У VIII Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти-2017» ця робота отримала Золоту медаль та диплом І супеня.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу?

Конкурс – це ще один крок до успіху, до самовдосконалення, до нових знайомств та обміну досвідом, можливість знайти однодумців, набратися емоцій для того, щоб улюблена справа не була другорядною, а допомагала творити і самовдосконалюватися. Запорукою успіху вважаю позитивне мислення, відкритість до нового і вміння вчитися!

За лаштунками:

хто підтримує Вас на шляху до перемоги;

які особистісні якості допомагають Вам досягати мети;

які Ваші захоплення (хобі)?

За мене вболіває моя родина, друзі, колеги, адміністрація закладу, а найприємніше – мої учні!
Вміння у всьому знаходити позитив дарує мені крила.
Для відновлення душевної рівноваги і спокою я із задоволенням вишиваю бісером.

Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)

http://denglisch-vid-desyatnik.webnode.com.ua/

Посилання на відеорезюме

https://www.youtube.com/watch?v=Gg5PNyaCs_A

 

* Формат інформаційної картки не змінювати

 

 

 

 

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: