Інформаційнйна картка Миколюк Н.І.
Останнє редагування: 2017-11-09
Автор: Миколюк Надія Іванівна
Інформаційна картка учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «Українська мова та література»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Миколюк Надія Іванівна |
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» |
Посада |
Учитель української мови та літератури |
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) |
Вінницький державний педагогічний інститут ім.М.Островського |
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) |
Пройшла курси підвищення кваліфікації при ВАНО (2012рік); 16 січня–28 січня 2017 р. брала участь у зимовій сесії вебінарів Інтерактивної школи творчого вчителя; опанувала програму літньої сесії «WEB-STEM школа 2017», проведеної Інститутом модернізації освіти 22.08.2017 - 29.08. 2017; пройшла онлайн-тренінг «Основи критичного мислення у сучасній школі» 21.10.2016. |
Загальний стаж роботи |
23 |
Педагогічний стаж |
23 |
Стаж роботи у даному навчальному закладі |
23 |
Кваліфікаційна категорія |
вища |
Звання |
Старший вчитель |
Педагогічне кредо |
|
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя: яким, на Вашу думку, є сучасний учитель; які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам; як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? |
Сучасний учитель у моєму розумінні – найкращий учень, ефективний координатор і креативний продюсер. Щоб бути сучасним учителем намагаюся постійно навчатися, розвивати творчий потенцал, застосовувати сучасні технології навчання у роботі з учнями. Зміна освітньої траєкторії вчителя, суспільної значимості освіти, орієнтування на кращі європейські зразки. |
які педагогічні технології, методи та форми ви викорисовуєте у навчально-виховному процесі; яким досвідом Ви готові поділитися з колегами. |
Намагаюся реалізувати ідею «Критичний дідхід до критичного мислення» на уроках словесності та в позакласній роботі. Цй меті підпорядковую всю свою діяльність, включаючи захоплення копірайтингом і розвиток творчих здібностей учнів. Перевагу віддаю інтерактивним формам та методам навчання. Цим досвідом із задоволенням ділюся з колегами. |
Кроки до майстерності: які Ваші основні досягнення; чим Ви пишаєтеся; чого прагнете навчитися? |
Основними своїми досягненнями вважаю успіхи моїх учнів: переможців олімпіад та конкурсів, випускників, що успішно склали ЗНО і реалізували себе у житті; успіхи власних дітей. Прагну освоїти основи тюторінгу, спробувати себе у одному з проектів STEM-освіти; викладати основи критичного мислення у старших класах. |
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? |
Запорукою успіху у конкурсі «Учитель року» вважаю професіоналізм, сміливість, креативність. |
За лаштунками: хто підтримує Вас на шляху до перемоги; які особистісні якості допомагають Вам досягати мети; які Ваші захоплення (хобі)? |
Мене підтримує родина та улюблений шкільний колектив. Досягати поставленої мети мені завжди допомагають такі риси: цілеспрямованість, креативність, комунікабельність, почуття гумору. Захоплююсь копірайтингом, фотографуванням. |
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності) |
https://starshcoklasnik.blogspot.nl; https://education.microsoft.com/Status |
Посилання на відеорезюме |