Ви Гість.

Інформаційнйна картка Миколюк Н.І.

Останнє редагування: 2017-11-09

Автор: Миколюк Надія Іванівна



Інформаційна картка учасника першого (міського) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

у номінації «Українська мова та література»

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Миколюк Надія Іванівна

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»

Посада

Учитель української мови та літератури

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Вінницький державний педагогічний інститут ім.М.Островського

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Пройшла курси підвищення кваліфікації при ВАНО (2012рік);

16 січня–28 січня 2017 р. брала участь у зимовій сесії вебінарів Інтерактивної школи творчого вчителя;

опанувала програму літньої сесії «WEB-STEM школа 2017», проведеної Інститутом модернізації освіти 22.08.2017 - 29.08. 2017;

пройшла онлайн-тренінг «Основи критичного мислення у сучасній школі» 21.10.2016.

Загальний стаж роботи

23

Педагогічний стаж

23

Стаж роботи у даному навчальному закладі

23

Кваліфікаційна категорія

вища

Звання

Старший вчитель

Педагогічне кредо

 

Я – педагог і особистість

Портрет учителя:

яким, на Вашу думку, є сучасний учитель;

які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам;

як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

Сучасний учитель у моєму розумінні – найкращий учень, ефективний координатор і креативний продюсер.

Щоб бути сучасним учителем намагаюся постійно навчатися, розвивати творчий потенцал, застосовувати сучасні технології навчання у роботі з учнями.

Зміна освітньої траєкторії вчителя, суспільної значимості освіти, орієнтування на кращі європейські зразки.


"Родзинки" досвіду: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/ розробка;

які педагогічні технології, методи та форми ви викорисовуєте у навчально-виховному процесі;

яким досвідом Ви готові поділитися з колегами.

 Намагаюся реалізувати ідею «Критичний дідхід до критичного мислення» на уроках словесності та в позакласній роботі. Цй меті підпорядковую всю свою діяльність, включаючи захоплення копірайтингом і розвиток творчих здібностей учнів. Перевагу віддаю інтерактивним формам та методам навчання. 

Цим досвідом із задоволенням ділюся з колегами.

Кроки до майстерності:

які Ваші основні досягнення;

чим Ви пишаєтеся;

чого прагнете навчитися?

Основними своїми досягненнями вважаю успіхи моїх учнів: переможців олімпіад та конкурсів, випускників, що успішно склали ЗНО і реалізували себе у житті; успіхи власних дітей.

Прагну освоїти основи тюторінгу, спробувати себе у одному з проектів STEM-освіти; викладати основи критичного мислення у старших класах.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу?

Запорукою успіху у конкурсі «Учитель року» вважаю професіоналізм, сміливість, креативність.

За лаштунками:

хто підтримує Вас на шляху до перемоги;

які особистісні якості допомагають Вам досягати мети;

які Ваші захоплення (хобі)?

Мене підтримує родина та улюблений шкільний колектив.

Досягати поставленої мети мені завжди допомагають такі риси: цілеспрямованість, креативність, комунікабельність, почуття гумору.

Захоплююсь копірайтингом, фотографуванням.

Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)

https://starshcoklasnik.blogspot.nl;

https://www.facebook.com;

http://metodportal.com/node/

https://education.microsoft.com/Status

Посилання на відеорезюме

https://education.microsoft.com/Story/Tutorial?token=7Tbc1

Активні користувачі за останні 15 хвилин: