Інформаційна картка учасника
Останнє редагування: -1-11-30
Автор: Янощук Людмила Леонтіївна
Інформаційна картка учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «Українська мова й література»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Янощук Людмила Леонтіївна |
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 ВМР» |
Посада |
Учитель української мови й літератури |
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) |
Вища, Вінницький педагогічний інститут, 1993 рік |
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) |
Семінар «Розвиток готовності вчителя- філолога до формування гуманістичних цінностей старшокласників» |
Загальний стаж роботи |
33 роки |
Педагогічний стаж |
33 роки |
Стаж роботи у даному навчальному закладі |
25 років |
Кваліфікаційна категорія |
Вища |
Звання |
Учитель - методист |
Педагогічне кредо |
Людина лише тоді чогось досягає, коли вона вірить у власні сили. |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя: яким, на Вашу думку, є сучасний учитель; які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам; як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? |
Сучасний учитель не лише вміє цікаво подати інформацію, а й доводить її життєву необхідність. Як сучасний учитель я розумію актуальність громадянської і патріотичної освіти. Українська освіта, беручи все найкорисніше із закордонного досвіду, повинна розвивати й поглиблювати свою унікальність. |
«Родзинки» досвіду: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка; які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі; яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? |
Активно використовую особистісно орієнтовані, ігрові та тренінгові, діалогові технології; метод проектів; технології колективно-групового навчання; технології роботи з обдарованими учнями.
|
Кроки до майстерності: які Ваші основні досягнення; чим Ви пишаєтеся; чого прагнете навчитися? |
Досягнення моїх учнів на олімпіадах різних рівнів; їхні професійні успіхи в дорослому житті. Навчитися берегти час. |
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? |
Набуття нового позитивного досвіду. |
За лаштунками: хто підтримує Вас на шляху до перемоги; які особистісні якості допомагають Вам досягати мети; які Ваші захоплення (хобі)? |
На шляху до перемоги я відчуваю підтримку рідних, колег, моїх учнів. Почуття відповідальності. Мандрівки рідним краєм. |
Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності) |
https://education.microsoft.com/Status/Public?token=u98F4hkF |
Посилання на відеорезюме |