Інформаційна картка Дусанюк Н.П.
Останнє редагування: 2017-11-09
Автор: Дусанюк Наталія Петрівна
Інформаційнакартка
учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації«Українська мова та література»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Дусанюк Наталія Петрівна |
Місцероботи(найменуваннянавчального закладу відповідно до статуту) |
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №35 ВМР» |
Посада |
Учитель української мови та літератури |
Освіта(найменуваннявищогонавчального закладу, рікзакінченнянавчання) |
Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського,1999 рік . |
Самоосвіта(за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рікпроходження та найменуванняосвітніхпрограм, курсів, тренінгівтощо) |
Курси підвищення кваліфікації (очна форма) при КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», 2015 рік. |
Загальний стаж роботи |
18 років |
Педагогічний стаж |
18 років |
Стаж роботи у даному навчальному закладі |
18 років |
Кваліфікаційна категорія |
Спеціаліст першої категорії |
Звання |
|
Педагогічне кредо |
Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна. В.Сухомлинський |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя: яким, на Вашу думку, є сучасний учитель; якірисисучасногоучителя притаманніособисто Вам; як Ви бачитеперспективирозвиткуосвіти в Україні? |
На мою думку, сучасний учитель повинен бути креативною, енергійною, ерудованою та толерантною ОСОБИСТІСТЮ, що володіє сучасними технологіями навчання, вільно орієнтується в інформаційному просторі, а головне – любить дітей та справу, якою займається. Щоденно працюю над собою, аби відповідати вимогам сучасного вчителя. Перспективи розвитку освіти в Україні вбачаю , по-перше, у підвищенні престижу професії вчителя та в зростанні фахового рівня кожного педагога, по-друге, у постійному забезпеченні фінансування різних галузей науки і освіти, по-третє, у забезпеченні високої якості освіти відповідно до потреб держави та з урахуванням європейських та світових досягнень. |
«Родзинки» досвіду: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка; якіпедагогічнітехнології, методи та форми Вивикористовуєтеу навчально-виховномупроцесі; якимдосвідом Ви готовіподілитися з колегами? |
Працюю над методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках словесності як шлях до формування основних мовленнєвих компетентностей». У навчально-виховному процесі використовую такі методи та інноваційні форми роботи: метод проектів, мовні тренінги, вікторини, рольові ігри, робота в малих групах та парах; інтерактивні вправи «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Займи позицію», «Я-редактор», «Незакінчене речення», «Дерево вражень» |
Кроки до майстерності: ЯкіВашіосновнідосягнення; чим Ви пишаєтеся; чогопрагнетенавчитися? |
Пишаюсь переможцями міських олімпіад та мовно - літературних конкурсів «Зелене гроно», «Майстер української орфографії»; переможцем обласного конкурсу читців та вокалістів «Проліски надії –2016». Брала участь у конкурсі «Виховник року – 2008» та перемогла в номінації «Виховник – творець» |
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукоюуспіху в конкурсі «Учитель року»? ЯкіВашіочікуваннявід конкурсу? |
Запорукою успіху в конкурсі «Учитель року» є наполеглива праця, впевненість у собі та бажання перемогти. Від конкурсу очікую нових вражень, знань, знайомств, перемог над собою. |
За лаштунками: Хтопідтримує Вас на шляху до перемоги; Якіособистісніякостідопомагають Вам досягати мети; ЯкіВашізахоплення (хобі)? |
На шляху до перемоги мене підтримує великий педагогічний колектив ЗШ №35 та моя невелика родина: батьки, чоловік, діти. Досягати мети мені допомагають такі особистісні якості: комунікабельність, наполегливість, відповідальність та почуття гумору. Захоплююсь театральним мистецтвом та музикою, колекціоную рецепти вишуканих страв, маю навички перукаря. |
Посилання на Інтернет-ресурси, де представлені ( за наявності) |
https://education.microsoft.com/Status/Public?token=rDTFM29P |
Посилання на відеорезюме |