Ви Гість.

Інформаційна картка

Останнє редагування: 2017-11-10

Автор: Гура Таїса Дмитрівна

Інформаційна картка учасника першого (міського) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

у номінації «Українська мова та література»

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Гура Таїса Дмитрівна

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради»

Посада

Учитель української мови та літератури

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Вища, Вінницький державний педагогічний інститут, 1997

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

Сертифікат проходження навчального тренінгу «Організація перевернутого класу за допомогою хмарних сервісів MicrosoftOffice 365» в кількості 6 годин.

(25.09.16., центр нової освіти «Майкрософт»,      м. Вінниця)

 Сертифікат №26101624

учасника Міжнародного проекту «Освіта ХХІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства» де пройшла навчання за практичним курсом «Технологія продуктивної комунікації» в кількості 7 год.

(26.10.16 центр інноваційних технологій «Школа Ейдотехніки», м. Вінниця)

 Сертифікат учасника школи «Цифрові інструменти та можливості»

(28.03.17-31.03.17., «GEGUkraine», м. Вінниця)

 Сертифікат учасника науково-практичного семінару з тем «Від «науки в собі» до навчання в житті: методика впровадження технології web-квест», «Онлайн інструментарій сучасного вчителя» та «Як стати першопрохідцем в STEM-освіті: перші кроки до впровадження STEM-освіти» в кількості 6 годин.

(16.10.17., м. Вінниця)

Загальний стаж роботи

29 роки

Педагогічний стаж

22 роки

Стаж роботи у даному навчальному закладі

17 років

Кваліфікаційна категорія

вища

Звання

Старший учитель

Педагогічне кредо

Щоб відкрити перед учнями іскорку знань,  учителеві  треба  увібрати море світла, ні на хвилину не відходячи від променів  вічно  сяючого  сонця знань, людської мудрості.

                       В.О.Сухомлинський     

Я – педагог і особистість

Портрет учителя:

яким, на Вашу думку, є сучасний учитель;

які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам; як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?

На мою думку,  сучасний учитель – це творча особистість,  володіє глибокими і міцними знаннями предмета, уміє цікаво та доступно викладати його, досягти ефективних результатів. Це спеціаліст, мобільність якого залежить від володіння інформацією та здатності до обміну нею, комунікативності, самостійного набуття необхідних для професійної діяльності знань, умінь, навичок. Сучасний учитель на основі власного досвіду, спостережень, своєї інтуїції, не лякаючись нових віянь педагогічної праці, може створити для себе концепцію роботи з усіма учнями.Сучасний учитель повинен володіти невичерпним джерелом енергії, ідей і нових бажань, адже людина ніколи не повинна зупинятися на досягнутих вершинах. А для вчителя-словесника XXI століття необхідна ще й мовна культура, адже мова - найважливіший засіб спілкування вчителя з учнями, головний інструмент педагогічної праці.

Користуючись сучасними технологіями, я надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу.

Беру відповідальність за успіх свого учня, працюю в команді з іншими вчителями, є порадником, другом, помічником для дітей, постійно вчусь та різнобічно розвиваюсь. Я намагаюсь самовдосконалюватися, шукаю нові методи навчання і подачі інформації.

Я вважаю, що перспективою розвитку освіти в Україні є можливість свободи вибору особистості, існування варіативних способів досягнення кінцевої освітньої мети, реальна можливість зміни етапів освітнього процесу з метою всебічного розвитку людини  як  особистості  та найвищої цінності суспільства,  виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення інтелектуального, творчого, культурного потенціалу  народу.

«Родзинки» досвіду:

у чому полягає Ваша педагогічна ідея/ новація/ розробка; які педагогічні технології, методи та форми Використовуєте у навчально-виховному процесі; яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?

«Родзинкою» свого досвіду вважаю використання духовної спадщини, символів, звичаїв та традицій нашого  народу при проведенні уроків із застосуванням новітніх освітніх технологій. Практикую проведення інтегрованих уроків з української мови та літератури, історії, географії, іноземної мови, мистецтва, біології, екології.

У своїй роботі використовую метод символічного бачення, гронування, кубування, сенкан, штрихи, словниковий куб, піраміду тексту, мультимедійні презентації, ігрові технології, віртуальні екскурсії, аудіовізуальні проекти.

Кроки до майстерності:

які Ваші основні досягнення; чим Ви пишаєтеся;

чого прагнете навчитися?



Я маю власні публікації на спеціалізованому ресурсі призначеному для вчителів "Методпортал", є автором методичних посібників "Літературне Поділля", "Нехай сіяє Поділля своїми славними людьми" Гордістю учителя є досягнення його учнів. Я пишаюсь тим, що серед моїх вихованців є переможці міських олімпіад та конкурсів з української мови та літератури, а у 2016-2017 навчальному  році моя  учениця посіла I місце на Всеукраїнському конкурсі- захисті дослідницьких робіт Малої академії наук у секції «Фольклористика».

Хочу зазначити, що я не тільки навчаю дітей, але й постійно навчаюсь у них, тому прагну переймати щиру дитячу безпосередність та незвичне бачення світу в кожного покоління своїх вихованців.

Знай наших!

Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу?

На мою думку,  запорукою успіху в конкурсі «Учитель року» є бажання йти в ногу із сучасністю, поєднання любові до справи і до учнів, глибокі знання предмета, уміння спілкуватись та володіти собою, компетентність, впевненість, толерантність, працездатність.

Від конкурсу очікую нового досвіду,  цікавого спілкування, натхнення для подальшої роботи

За лаштунками:

хто підтримує Вас на шляху до перемоги;

які особистісні якості допомагають Вам досягати мети; які Ваші захоплення (хобі)?

На шляху до перемоги мене підтримує сім’я. Крім того, я отримую допомогу від колег та адміністрації закладу.

Досягти мети мені допомагають такі особистісні якості: креативність, , наполегливість, тактовність, енергійність, доброзичливість, уміння вчити і вчитись.

Я маю чимало захоплень, але надаю перевагу подорожам, які відкривають нові можливості для спілкування та пізнання світу. Люблю готувати різні страви, оскільки маю змогу виявляти свої творчі здібності та нестандартне мислення при створенні власних рецептів. 

Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)

 

Посилання на відеорезюме

https://education.microsoft.com/Story/Content/Edit?token=kOTgR

https://www.youtube.com/watch?v=brZy7jg4Cec



Активні користувачі за останні 15 хвилин: