Інформаційна картка Кутова Т.Ф.
Останнє редагування: 2017-11-17
Автор: Кутова Тетяна Федорівна
Інформаційна картка учасника першого (міського) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «Українська мова та література»
Прізвище, ім’я, по батькові |
Кутова Тетяна Федорівна |
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Вінницької міської ради" |
Посада |
Учитель української мови та літератури |
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання) |
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 1998 |
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо) |
Тренінг «Хмарні технології», м. Вінниця, 2017 рік; переймала досвід польських колег у місті Оструда. |
Загальний стаж роботи |
19 років |
Педагогічний стаж |
19 років |
Стаж роботи у даному навчальному закладі |
6 років |
Кваліфікаційна категорія |
Вища |
Звання |
Старший учитель |
Педагогічне кредо |
«Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших». В.Сухомлинський |
Я – педагог і особистість |
|
Портрет учителя: яким, на Вашу думку, є сучасний учитель; які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам; як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні? |
Сучасний учитель повинен іти у ногу з часом, розумітися на новітніх технологіях, вміти користуватися різноманітними технічними засобами, постійно переймати досвід кращих педагогів сьогодення. Знайомлюся з новітніми технологіями, впроваджую їх на уроках, намагаюся зацікавити учнів предметом, який викладаю. Сучасна школа повинна сприяти розвитку та соціалізації особистості учнів, формувати їхню національну самосвідомість та загальну культуру.
|
«Родзинки» досвіду: у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка; які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі; яким досвідом Ви готові поділитися з колегами? |
На уроках української мови та літератури застосовую методи ейдетики, що дає можливість учням краще засвоїти матеріал. Багато уваги приділяю інтегрованим урокам. Маю багато розробок щодо використання мнемотехніки на уроках української мови та літератури. |
Кроки до майстерності: які Ваші основні досягнення; чим Ви пишаєтеся; чого прагнете навчитися? |
Підготувала багатьох призерів олімпіад, переможців конкурсів різних рівнів з української мови та літератури, друкувалася в періодичних виданнях. |
Знай наших! Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу? |
Запорукою успіху на конкурсі є бажання самовдосконалюватися. Знайомство з досвідом талановитих педагогів, реалізація напрацювань. |
За лаштунками: хто підтримує Вас на шляху до перемоги; які особистісні якості допомагають Вам досягати мети; які Ваші захоплення (хобі)? |
На шляху до перемоги підтримує родина, адміністрація та колектив закладу, в якому працюю, друзі. Вважаю, що людина повинна вчитися протягом усього життя, бути відкритою до всього нового. Вивчаю польську мову, є керівником театрального гуртка, який неодноразово перемагав у міських конкурсах, пишу сценарії. |
Посилання на Інтернет-ресурси, де Ви представлені (за наявності) |
|
Посилання на відеорезюме |