Ви Гість.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ГУРТКОВИХ ЗАНЯТЬ З РОЗВИТКУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОМОТОРИКИ У ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ТА ЇХ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Останнє редагування: 2018-02-02

Автор: Воловодівська Жанна Олексіївна

Зберегти файл Зберегти файл

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ГУРТКОВИХ ЗАНЯТЬ З РОЗВИТКУ ПРОЦЕСІВ ПСИХОМОТОРИКИ У ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ТА ЇХ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст посібника складає опис форм та методів роботи з дітьми з особливими можливостями по розвитку процесів психомоторики та розроблені заняття з елементами тренінгу на формування групової комунікації, виконання певних вказівок. В посібнику вміщено методичні рекомендації щодо організації та проведення гурткових занять з соціально-психологічної реабілітації дітей з обмеженими можливостями засобами художньої обробки матеріалів в навчальному закладі. 
Рекомендовано для педагогічних працівників, практичних психологів, які працюватимуть з дітьми з особливими потребами. 

Posibnik_na_Yarmarok_fah-spod-_Ryabokon_O-V-output_p3iuwi.pdf (1.94 Mb)

Активні користувачі за останні 15 хвилин: