Ви Гість.

Уроки хімії у 7-9 класах

Останнє редагування: 2018-02-08

Автор: Жванецька Ірина Сергіївна

Процес реформування освіти в Україні передбачає застосування нових форм роботи в межах традиційної системи.

Які б зміни не відбувалися в школі – урок поки залишається основною організаційною формою навчання, і суть школи – в уроці.

У сучасних умовах розвитку суспільства знання про речовини залишаються одними з основних складників змісту хімічної освіти, проте вони визнаються потрібними не самі по собі, а для розв'язування важливих життєвих проблем особистості. Засвоєння знань пов'язується передусім зі здатністю учня свідомо використовувати їх у повсякденному житті. Саме тому, складаючи урок, учителеві необхідно передбачити повний цикл пізнавальних дій учнів від первинного сприйняття об'єктів пізнання, логічного осмислення знань про них до закріплення знань та вмінь, їх застосування, встановлення зв'язків з раніше засвоєними знаннями з різних предметів. Викладання хімії в школі підпорядковується загальній меті сучасної школи й формуванню наукового світогляду учнів, вихованню моральності й гуманістичних поглядів, готовності до праці.

Яким має бути урок, як його провести, організувати, щоб отримати максимальну віддачу, як домогтись якісних знань та вмінь, використовувати їх у повсякденному житті?

Актуальність даної проблеми визначається змінами, що відбуваються в умовах реформування освіти. Сьогодні школа повинна підготувати учня обізнаного,який має не тільки  знання, але і вміє творчо використовувати їх у житті. Тому даний посібник містить різноманітні форми проведення уроків. Деякі з них вимагають спеціальної підготовки учнів й учителя; інші розраховані переважно на кмітливість і наявні знання і не вимагають спеціальної підготовки.

Запропоновані уроки можна використовувати без змін, але краще підходити до них творчо, з урахуванням індивідуальних особливостей школярів (класу), а також особливостей стилю роботи педагога.

Переглянути роботу повністю

Активні користувачі за останні 15 хвилин: