Моделювання інноваційного освітнього середовища закладу дошкільної освіти в умовах інтеграції до європейського освітнього простору
Останнє редагування: 2019-03-05
Автор: Криворучко Алла Михайлівна
Моделювання інноваційного освітнього середовища закладу дошкільної освіти в умовах інтеграції до європейського освітнього простору
У методичному посібнику обґрунтовано доцільність вивчення європейського досвіду для вирішення сучасних проблем дошкільної освіти в Україні. Проаналізовано досвід організації дошкільної освіти у Франції, Великобританії, Німеччині. Показано, що системи дошкільної освіти цих країн мають свої особливості та власний перспективний досвід. Встановлено, що спільним для дошкільних закладів європейських країн є особлива увага до створення розвивального середовища та організація різних видів діяльності, що сприяють загальному розвитку дитини і підготовці її до навчання в школі. Виокремлено ідеї, які можна застосувати у розвитку дошкільної освіти в Україні. Мета дослідження: здійснити порівняльний аналіз організації систем дошкільної освіти у провідних європейських країнах та виокремити ідеї, які можна застосувати у розвитку дошкільної освіти в Україні.
Матеріали посібника рекомендовано для використання керівникам закладів дошкільної освіти, вихователям – методистам, вихователям, батькам.
Modelyuvannya_innovaciynogo_osvitnogo_seredovischa_pnw2fw.pdf (6.54 Mb)