5 навчальних курсів з інформатики для 5-9 класів за новою програмою у системі disted.edu.vn.ua
Останнє редагування: 2020-02-06
Автор: Підлужняк Наталія Григорівна
Комп’ютеризація та зростання рівня технічного забезпечення шкіл дають змогу вчителям інформатики модифікувати та урізноманітнити процес навчання, застосовуючи форми, що ґрунтуються на інтерактивних та Інтернет-технологіях. Використання інноваційних засобів дозволяє підвищити рівень інтересу до предмету, розвивати необхідні компетенцій та компетентності.
Запропоновані навчальні курси з інформатики для 5-9 класів можуть бути використані під час навчального процесу в режимі інформаційно-комунікаційної підтримки традиційного навчання або для забезпечення дистанційної освіти.
Розроблені матеріали розкривають основні змістовні лінії вивчення курсу інформатики:
• “Опрацювання текстових даних”;
• “Комп’ютерна графіка”;
• “Комп’ютерні презентації”;
• “Опрацювання табличних даних”;
• “Створення веб-ресурсів”;
• “Опрацювання мультимедійних об’єктів”;
• “Системи керування базами даних”;
• “Алгоритми та програми” (мовами Pythonта C++).
У структурі курсів можна виділити такі блоки:
üпояснення нового матеріалу (теорії, алгоритмів, програм);
üпрактичні роботи для формування вмінь і навичок;
üпідбірки задач, у тому числі з можливістю перевірки on-line правильності роботи програм;
üтестові набори для діагностики рівня розуміння учнями опрацьованого матеріалу.
Для можливості використання електронно-освітнього ресурсу вчителям та учням необхідно мати лише доступ до Інтернету. Із матеріалами курсів для 5-7 класів можна працювати без реєстрації. Перехід на перелік уроків та розміщену інформацію здійснюється за прямими посиланнями:
• 5 клас – https://disted.edu.vn.ua/courses/work/1088;
• 6 клас – https://disted.edu.vn.ua/courses/work/1049;
• 7 клас – https://disted.edu.vn.ua/courses/work/1047.
Із уроками курсів 8 та 9 класів зможе ознайомитись лише зареєстрований користувач.
Розміщені в системі disted.edu.vn.ua матеріали можуть бути використанні вчителем:
• у процесі проведення уроків різних типів із метою підвищення рівня їх ефективності;
• як домашні завдання та додаткова інформація для самостійного опрацювання учнями;
• для тестування та діагностики поточного рівня знань учнів;
• при роботі з учнями, що навчаються за екстернатною або дистанційною формами;
• для пропедевтичної роботи по підготовці до олімпіад з інформатики.
Використання електронно-освітнього ресурсу дозволяє інтенсифікувати та оптимізувати процес навчання, використовувати інтерактивні форми взаємодії та реалізовувати особистісний підхід до учня.