Організація гурткової роботи, використання інноваційних технологій у формуванні творчих та інтелектуальних здібностей дітей
Останнє редагування: 2020-02-06
Автор: Тарасенко Надія Ігорівна
ВІРТЕ В ТАЛАНТ ТА ТВОРЧІ СИЛИ КОЖНОГО ВИХОВАНЦЯ
В.О.Сухомлинський.
Дитина – це унікальний світ! У кожної дитини є прекрасні здібності й таланти, яким треба допомогти проявитися та своєчасно розкритися повною мірою. Усі діти дуже різні, у кожній родині – свої традиції й своє життя. Батьки та рідні дитини вірять, що їхній малюк - здібний, талановитий, і бажають, щоб він отримав якісну освіту, максимально реалізувавши свою активність, самостійність, прагнення обирати на власний розсуд шляхи й засоби досягнення цілей, намірів, власні потреби та інтереси, міг стати всебічно розвиненою особистістю.
Педагогічний колектив нашого закладу успішно реалізує одне із пріоритетних завдань базового компоненту освіти – розвиток творчих здібностей учня засобами позакласної гурткової роботи. Адже проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших кроків життя дитини нині вкрай актуальна. Успіх організації гурткової роботи передусім залежить від правильного розуміння її сутності та змісту.
Гурткова робота в нашому закладі є самостійною додатковою формою освітнього процесу. Її мета:
- розвиток художньо – естетичної освіченості та вихованості дітей і підлітків;
- формування творчих навичок засобами національно – культурних надбань;
- підготовка до свідомого вибору професії, забезпечення духовного розвитку школяра;
- виховання в учнів загальноприйнятих людських цінностей, підготовка їх до життя в соціумі;