Ви Гість.

Організація гурткової роботи, використання інноваційних технологій у формуванні творчих та інтелектуальних здібностей дітей

Останнє редагування: 2020-02-06

Автор: Тарасенко Надія Ігорівна

 

ВІРТЕ В ТАЛАНТ ТА ТВОРЧІ СИЛИ КОЖНОГО ВИХОВАНЦЯ

В.О.Сухомлинський.

Дитина – це унікальний світ! У кожної дитини є прекрасні здібності й таланти, яким треба допомогти проявитися та своєчасно розкритися повною мірою. Усі діти дуже різні, у кожній родині – свої традиції й своє життя. Батьки та рідні дитини вірять, що їхній малюк -  здібний, талановитий, і бажають, щоб він отримав якісну освіту, максимально реалізувавши свою активність, самостійність, прагнення обирати на власний розсуд шляхи й засоби досягнення цілей, намірів, власні потреби та інтереси, міг стати  всебічно розвиненою особистістю.

Педагогічний колектив нашого закладу успішно  реалізує одне із пріоритетних завдань базового компоненту освіти – розвиток творчих здібностей учня засобами позакласної  гурткової роботи. Адже проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей  і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших кроків життя дитини нині вкрай актуальна. Успіх  організації гурткової роботи передусім залежить від правильного розуміння її сутності та змісту.

Гурткова робота в нашому закладі є самостійною додатковою формою освітнього процесу.  Її мета:

-                     розвиток художньо – естетичної освіченості та вихованості дітей і підлітків;

-                     формування творчих навичок  засобами національно – культурних надбань;

-                     підготовка до свідомого вибору професії, забезпечення духовного розвитку школяра;

-                     виховання в учнів загальноприйнятих людських цінностей, підготовка їх до життя в соціумі;


Завантаження роботи

Активні користувачі за останні 15 хвилин: