Ви Гість.

READING DRILL. ТРЕНАЖЕР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ НАВИЧОК ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НУШ

Останнє редагування: 2020-02-27

Автор: Петренко Ліана Володимирівна

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КУ «МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ»

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС:

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ –

 ГУМАНІТАРНО-ЕСТЕТИЧНИЙ КОЛЕГІУМ № 29 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

 

 

READING DRILL

ТРЕНАЖЕР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ НАВИЧОК ЧИТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НУШ

 

Номінація «Електронно – освітній ресурс»

 

                   Петренко Ліана Володимирівна

        вчитель англійської мови

«спеціаліст першої категорії»

тел. (097) 864-20-49

 

 

м. Вінниця

2020

Автор Петренко Ліана Володимирівна, вчитель англійської мови комунального закладу «НВК: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гуманітарно-естетичний колегіум  № 29 Вінницької міської ради»

 

Петренко Л.В. Reading Drill.Тренажер для формування та розвитку навичок читання англійською мовою учнів початкової школи. Електронний методичний посібник / Л.В. Петренко. – Вінниця: ММК, 2020.

 

Рецензенти:

Бірецька Н.К., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель української мови та літератури комунального закладу «НВК: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гуманітарно-естетичний колегіум № 29 Вінницької міської ради»

Скаблюк О.Ю., вчитель англійської мови вищої категорії комунального закладу «НВК: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гуманітарно-естетичний колегіум № 29 Вінницької міської ради»

 

 

 

Рекомендовано методичною радою

комунального закладу «НВК: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –

гуманітарно-естетичний колегіум № 29 Вінницької міської ради»

(протокол №  3  від  09.01)

 

 

 Запропонований електронний посібник сприяє роботі вчителя при формуванні та розвитку навичок читання англійською мовою учнів початкової школи, підвищує внутрішню мотивацію учнів завдяки  інтерактивній складовій. Створений у застосунку Power Point з елементами анімації.

Для вчителів англійської мови.

 

ЗМІСТ

 

 

  1. ВСТУП

 

  1. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ДАНОГО ПОСІБНИКА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

 

  1. ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ КОРИСТУВАЧА

 

  1. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ВСТУП

 

Досить поширений жарт «Пишемо Манчестер, читаємо Ліверпуль» стосовно англійської мови викликає як посмішку, так і розгубленість. Складна система правил читання та велика кількість винятків з них ставить перед вчителем англійської мови завдання шукати нові прийоми роботи для полегшення сприйняття учнями цієї складової у вивченні англійської мови.

Актуальність посібника зумовлена постійною необхідністю створення нових різноманітних форм організації навчальної діяльності вчителя для забезпечення виконання державного стандарту з метою формування іншомовної комунікативної компетентності. Відповідно до методичних рекомендацій щодо викладання англійської мови в 1 та 2 класах Нової української школи, оволодіння навичками читання відбувається на засвоєному в усній формі лексичному матеріалі. Та згодом учні починають вивчати і інші звуко-буквенні співвідношення, які передаються на письмі різними буквосполученнями. Електронний посібник «Reading Drill» містить в собі інтерактивні вправи на формування і розвиток навичок читання літер та буквосполучень на позначення 43 звуків англійської мови, які викликають труднощі при запам’ятовуванні серед учнів початкових класів.

Даний посібник створений з метою допомогти  вчителю  урізноманітнити процес розвитку навичок читання, що є базовим фактором при формуванні однієї з ключових компетентностей, а саме, спілкування іноземними мовами. Систематичне застосування матеріалів посібника з яскравим динамічним візуальним супроводом на уроках англійської мови підвищує мотивацію учнів до оволодіння ними навичками читання шляхом використання інтерактивних видів діяльності. Елемент змагання з программою сприяє створенню ситуації успіху в разі правильного виконання завдання учнями і спонукає їх до повторного проходження вправи у разі  не виконання завдання.

Створений посібник у застосунку  Power  Point  з елементом  анімації і вміщує набори слів на  правила читання, які згруповані за категоріями:

1)    голосні звуки в закритому складі;

2)    голосні звуки у відкритому складі;

3)    дифтонги, трифтонги;

4)    приголосні звуки.

При активації слайда слова по черзі змінюють свій колір, що ставить перед дитиною завдання дотримуватися не лише  правил читання, а й таймінгу виконання вправи.

 

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ДАНОГО ПОСІБНИКА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ.

 

«Reading Drill» можливо використовувати під час наступних видів роботи, як при вивченні нових звуків, так і при повторенні правил читання, як під час групових так і індивідуальних форм роботи, як під час уроку, так і позаурочно.

  1. З усім класом під час фонетичної зарядки, спочатку опрацювавши даний звук і слова разом з дітьми в повільному темпі, потім поставити завдання перед учнями прочитати слова дотримуючись темпу програми, а саме, читати слова відповідно до зміни ними кольору з чорного на червоний. Наступним етапом роботи може стати завдання прочитати слова швидше програми, зазначивши про доцільність дотримання правил читання слів і вимови звуків. Знання всіх слів на слайді не вимагається. Далі доцільно запропонувати дітям гру “Words Hunter”, умовою якої є пошук на слайді слів, значення яких їм відоме. Це завдання активізує лексичний запас учнів у формі гри, розвиває уважність, пам'ять та формує основу пошукової діяльності молодшого школяра.
  2. В позаурочний час дана програма дає можливість бути фрагментом або основою конкурсу «Найкращий читач», під час якої учні в декілька етапів проходять завдання з читання від найпростіших  слів з закритим складом до важчих, в яких букви читаються декількома варіантами або  в яких буквосполучення читаються як один звук. Змагання відбувається за принципом вибування з гри при неправильному читанні слів або при відставанні від програми. Учень, який проходить всі етапи, вважається переможцем.

Види роботи з поданим посібником передбачають залучення учнів з різними видами особистісного інтелекту.

Ефект змагання у форматі учень – комп’ютер, а не учень – учень дає можливість дітям з внутрішньо-особистісним типом інтелекту, у яких загострене почуття власної гідності, долучатися до роботи без внутрішнього дискомфорту. Враховуючи, що у таких дітей дуже розвинене почуття самоконтролю, вчитель може організувати самостійне виконання учнями данного завдання.

Для учнів з міжособистісним типом інтелекту можна запропонувати даний вид роботи у формі командного змагання, а саме, поставити перед учнями завдання, виконати вправи у групах, об’єднавши дітей з різними рівнями володіння навичками читання в одну, з метою створення команд з рівними  можливостями.

 

 

 

 

ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ КОРИСТУВАЧА

 

  1. Відкрити електронний посібник у застосунку Power  Point. 
  2. На панелі меню обрати функцію «Показ слайдів», «З початку».
  3. Обрати категорію, потім необхідну літеру чи транскрипційний знак.
  4. Натиснувши на його позначення, перейти на відповідний слайд.
  5. Натиснути на кнопку «Srart» для активації дії.
  6. Кнопка «Stop» завершує роботу передчасно.
  7. При необхідності повторної роботи зі слайдом, натиснути клавішу     на клавіатурі.
  8. Кнопка «Меню» повертає до вибору категорій.
  9. Кнопка «Назад» повертає до вибору літер у категорії.
  10. За допомогою клавіші Esc вийти з функції  «Показ слайдів».



 

Посилання на ресурс  -  READING DRILL 



Активні користувачі за останні 15 хвилин: