Ви Гість.

Дидактична гра "Подарунок"

Останнє редагування: 2020-05-25

Автор: Бондар Інга Володимирівна

Анотація на дидактичну гру«Подарунок»
Дана гра допоможе педагогам закладів дошкільної освіти, початкової школи та батькам ефективно організувати розумово-пізнавальну діяльність дитини, набуття ними життєво важливих компетенцій відповідно до її індивідуальних освітніх запитів у процесі ознайомлення з взаєминами людей у суспільстві та їх специфічними видами діяльності. За допомогою цієї гри добре розширювати і поглибити знання дітей про подарунки: види дарунків, їх підбір для кожного свята, доцільність, креативність. Дидактична гра «Подарунок» сприяє виникненню дружніх, партнерських стосунків., а під час привітань виступає «каналом чуттєвого зв’язку» з іншими людьми. Гра формує вміння орієнтуватись у світі людських відносин, поважати бажання та інтереси інших людей, об’єднувати з однолітками та дорослими свої зусилля для досягнення спільного результату, оцінювати власні можливості, а також формує почуття краси в її різних проявах, розвиток творчих здібностей, художніх навичок, розуміти різні способи привітань.В процесі гри у дітей розвивається фантазія,  дрібна моторика рук,  уміння спостерігати і аналізувати, порівнювати, виділяти характерні, істотні ознаки предметів, явищ, групувати їх за ознаками; ця гра надає можливість для розвитку художньо-творчих здібностей дітей, вдосконалюються орієнтовно – просторові навички дітей. Дидактична гра  зацікавить дошкільників та молодших школярів – кожне завдання можна урізноманітнювати за формою подання, дбаючи про доступність і зміст навчального матеріалу. Вправляти дітей у висловлюванні своїх думок повними поширеними реченнями, аргументувати та доводити свою думку за допомогою складання невеликої розповіді.Доступний у виготовленні, він передбачає інтеграцію навчального процесу і дуже подобається дітям.Використання дидактичної гри «Подарунок»  дає чудові результати та буде корисним при проведенні не тільки занять, уроків, розваг, але й у повсякденній діяльності дітей, в індивідуальній роботі з дітьми, її можна використовувати як для подання нового матеріалу, так і для закріплення набутих знань з усіх освітніх ліній. 
Рецензенти:Директор КЗ «ЗДО №22 ВМР»        

https://drive.google.com/file/d/1Y76mOJsQllyGyKD2B2K6n9nO6EMxzNto/view?usp=sharing

Активні користувачі за останні 15 хвилин: