ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Останнє редагування: 2021-03-11
Автор: Мерінгер Любов Василівна
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
В запропонованому посібнику представлені матеріали для використання
на уроках мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі з метою
формування мовленнєвої діяльності молодших школярів з інтелектуальними
порушеннями. Вправи, складені на народознавчому матеріалі, допоможуть
вчителю початкових класів урізноманітнити завдання для учнів у період
навчання грамоти.
Матеріали посібника розраховані на педагогів спеціальних
загальноосвітніх закладів та вчителів інклюзивного навчання.
posibnik_Meringer_qpt4l8.pdf (22.27 Mb)