Критерії оцінювання робіт учнів
Останнє редагування: 2013-04-04
Автор: Попова Ірина Василівна
Критерії оцінювання робіт учнів
№ |
Критерії оцінювання |
Максимальна кількість балів |
Само оцінка |
Оцінка одноклас никами |
Оцінка молод шими школярами |
1. |
Відповідність змісту роботи обраній темі |
10 |
|
|
|
2. |
Актуальність обраної теми |
10 |
|
|
|
3. |
Повнота розкриття теми |
12 |
|
|
|
4. |
Наявність математичних помилок в роботі |
Віднімається відповідна кількість балів |
|
|
|
5. |
Грамотність і лаконічність запропонованих доведень, розв`язків |
12 |
|
|
|
6. |
Можливість практичного використання у навчанні |
10 |
|
|
|
7. |
Рівень складності роботи з математичної точки зору |
12 |
|
|
|
8. |
Рівень складності роботи з технічної точки зору |
12 |
|
|
|
9. |
Оптимальність розташування інформації |
10 |
|
|
|
10. |
Якість роботи над геометричними малюнками, таблицями, графіками |
12 |
|
|
|
11. |
Оптимальність та якість використаної анімації |
12 |
|
|
|
12. |
Загальне враження, що справляє проект |
12 |
|
|
|
|
Сума набраних балів |
124 |
|
|
|
|
Оцінка за 12-ти бальною шкалою |
|
|
|
|
Переведення кількості набраних балів в оцінку за 12-ти бальною шкалою
№ |
Кількість балів |
Оцінка |
1 |
1 – 10 |
1 |
2 |
11 – 20 |
2 |
3 |
21 – 31 |
3 |
4 |
32 – 41 |
4 |
5 |
42 – 51 |
5 |
6 |
52 – 62 |
6 |
7 |
63 – 72 |
7 |
8 |
73 – 82 |
8 |
9 |
83 – 93 |
9 |
10 |
94 – 103 |
10 |
11 |
104 – 113 |
11 |
12 |
114 – 124 |
12 |