ЗВІТ про проведення дослідно - експериментальної роботи вчителя фізкультури в НМТЛ «Здоровий спосіб життя» за 2009-2012р.р.
Останнє редагування: 2013-04-09
З В І Т
про проведення дослідно - експериментальної роботи
вчителя фізкультури в НМТЛ «Здоровий спосіб життя» за 2009 – 2012 р.р.
Макарова Олександра Миколайовича
на базі навчального закладу фізико – математичної гімназії №17
системи освіти м. Вінниці,
які мають статус експериментальних навчальних закладів
в рамках роботи міського проекту «Педагогічний експеримент»
2012
П.І.Б. Макаров Олександр Миколайович
Фах – викладач фізичної культури і спорту
Посада – вчитель фізкультури та предмету Захист Вітчизни
Місце роботи – заклад «Фізико – математична гімназія №17 м. Вінниці департаменту освіти ВМР»
Категорія - вища
Педагогічне звання – вчитель - методист
Нагороди - “Відмінник народної освіти”, 07.08.1991 року;
- Грамота Управління освіти Вінницької міської Ради, 30.05.2003 року;
- Почесна грамота Вінницької держадміністрації та обласної Ради, 24.09.2004р;
- Почесна грамота Вінницького обласного управління освіти і науки Вінницької держадміністрації, 18.11.2005р;
- Почесна Грамота міністерства освіти і науки України, наказ від 25.06.2010р. №250-к, №140598;
- Почесна Грамота МНС України, 07.07.2010.
Адреса (телефон, e-mail) - м. Вінниця, вул.. 1 Травня, буд. 8, кв. 33; тел. 097 – 491 – 60 – 40, 063 – 273 – 13 – 44, e-mail:nagualman@yandex.ru
Участь у фахових конкурсах - учасник і переможець конкурсів «Педагогічних ідей», що проводить Управління освіти Вінницької міської адміністрації - № 6 від 14.05.1998р., №2003/24 від 5.05.2003р., № 2007/130 від 22.05.2007 р., № 2009/52;
- член складу предметної конкурсної комісії з фізичної культури «Про проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для загальноосвітніх навчальних закладів» № 1/9-157 від 19.03.07р. та № 6і/2-235 від 03.12.07 р.;
- співавтор «Навчальної програми з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів 5 - 9 класів (1 – 5 років навчання) та 10 – 11 класів (6 – 7 років навчання). Варіативний модуль «Туризм». Лист МОН України № 1/11-6353 від 30.07.2009 р.
Назва лабораторії – Здоровий спосіб життя. Школа безпеки. Крок до здоров’я.
Моє педагогічне кредо - Шлях подолає ідущий!
Тема дослідження – «Туризм – шлях до здорового способу життя»
Проблема - не сформованість у школярів культури здоров'я є однією з причин відсутності у них бажання дотримуватись здорового способу життя, піклуватись про своє здоров'я.
Задачі, які вирішую: - використання елементів туристичної підготовки на уроках фізкультури та в позакласній роботі для зміцнення фізичного здоров’я та загартування учнів
Очікувані результати:
- науковий аспект - туризм є невід’ємною складовою загальнодержавної системи фізичної культури і спорту і спрямований на зміцнення здоров’я, розвиток фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей людини шляхом її залучення до участі у спортивних походах різної складності та змаганнях з техніки спортивного туризму. Спортивний туризм є важливим засобом сприяння підвищенню соціальної і трудової активності людей, задоволення їх моральних, естетичних та творчих запитів, життєво важливої потреби взаємного спілкування, розвитку дружніх стосунків між народами і зміцнення миру.
- навчально-методичний аспект –
- фізичне виховання школярів шляхом туризму спрямовано на підготовку учнів до активної життєдіяльності, формування здорового способу життя;
- залучення всіх школярів (основної, підготовчої та спеціальної груп) до регулярних занять фізичними вправами на уроках фізичної культури і в позаурочних формах рухової діяльності.
- педагогічний ефект у фізичному вихованні учнів досягається шляхом виконання вимог комплексного підходу у вирішенні завдань фізичного виховання, на базі ефективного планування, формування мотивації та потреби учнів у систематичних заняттях фізичними вправами, творчої взаємодії вчителя та учнів, демократизації і гуманізації педагогічного процесу.
- показниками результативності фізичного виховання школярів є теоретична і рухова підготовка учнів в обсязі програми фізичного виховання, обраної на альтернативній основі вчителем фізичної культури, стандарту мінімальних державних вимог до рівня фізичної підготовленості учнів різного віку та статі, нормативів спортивної класифікації.
- соціально-економічний аспект – туризм не потребує значних фінансових витрат, але разом з тим вічний потяг до справжньої природи закладено в генах і передана від предків, бо людина – дитя природи; по-друге – це засіб самовиявлення, потяг протиставити силам природи своє вміння і наполегливість, подолання перешкод та труднощів, добитися перемоги над стихією та над собою, випробування себе на межі ризику – вічний потяг людської психіки; по-третє – це потяг до краси, руху, сили та досконалості, а по-четверте – це мода, азарт, котрий охопив здорових людей. Після складних походів людина відчуває себе впевненіше не тільки серед дикої природи, але й серед людей.
Методичне забезпечення, яке створене вами:
* розробки: додатки