Ви Гість.

Урок-тренінг

Останнє редагування: -1-11-30

Автор: Шнайдер Олена Петрівна

Тема: «  Безпека у спілкуванні  з дикими та бездомними тваринами»

Урок – тренінг з «Основ здоров’я» 2 клас

Мета:

- ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки у спілкуванні із свійськими тваринами;

- формувати відповідальне відношення до особистої безпеки;

- розвивати у молодших школярів санітарно – гігієнічні навики;

- виховувати доброзичливе ставлення  до тварин.

                                                                        Хід тренінгу

Вступна частина

 1.     Привітання. Вправа «Подаруй посмішку»

Давайте візьмемось за руки, посміхнемось і передамо тепло своїх долонь один одному, нашим гостям (кивають головами).

Виконаємо вправу «Обіймушки».

- Прошу вас сісти на стільчики. (Сідають на стільчики)

2.     Правила роботи

Сьогодні наш урок з основ здоров’я ми проведемо у формі тренінгу. Давайте згадаємо правила.

( Правила вивісити на дошку)

3. Знайомство

До сьогоднішнього уроку ми всі готувались. Ви отримали завдання намалювати свого домашнього улюбленця. Давайте познайомимось. Виконаємо вправу знайомство.

Я… у мене є … . Це чудово!

Почнемо з мене.

3. Вправа «Перетворення» 

Наше знайомство продовжується. Пропоную кожному учаснику закінчити речення:

-Якби я була твариною, то я була б …

4.     Очікування

Діти, це чудово, що у вас є менші друзі тварини, але потрібно знати правила поведінки з ними, щоб спілкування з тваринами не нашкодило вашому здоров’ю.

І тому тема нашого тренінгу  «Безпека у спілкуванні  з дикими та бездомними тваринами», на якому ми дізнаємося як поводити себе при зустрічі  з такими  тваринами.

А що ще ви би хотіли дізнатися? Будь ласка, напишіть на листочках свої очікування  і прикріпіть  стікери внизу нашої «Галявини очікувань»  .

« Я хочу дізнатися….»

«Я хочу навчитися…»

 Основна частина

 1.     Міні – лекція

Відповіді на ці питання ви отримаєте якщо будете уважними на нашому тренінгу. Прослухайте міні - лекцію. Увага на екран.

(Презентація.)

Як зробити, щоб  тварини не заподіяли  нам шкоди?. Може вони нам не потрібні зовсім. От, наприклад, героїня мультфільму «Троє із Простоквашино» вважає, що тварини нам не потрібні. Прогляньте уривок із мультфільму і скажіть погоджуєтесь ви з героїнею чи ні?

2.     Уривок з мультфільму «Троє із Простоквашино».

00.50-03.17 хвилин

3.     Дебати

Так потрібні нам тварини, чи ні? Давайте проведемо з вами дебати.

Я пропоную назвати все позитивне, ( смайлик) що дають нам тварини і все негативне (смайлик).

Спілкування

Гарний настрій

Одяг

Продукти харчування

Лікування

Хвороби

Інфекції

Укуси

Травми

Страх

 

Сперечатися на цю тему можна довго. Тварини нам дають позитив, але є і негатив. Та якщо дотримуватися правил безпечного спілкування з ними то вони стануть нашими друзями.

4.     Руханка

А зараз я пропоную вам відпочити. Виконаємо руханку «Ліліпути та велетні». Якщо відповідь так – ми велетні, якщо ні – ліліпути (присіли).

- У мене є котик.

-У мене є собака.

-У мене є корова.

-Я бачив коня.

-У мене є кінь.

-Я піклуюся про домашніх улюбленців.

-Я катався верхи на коні.

-Я мию руки після спілкування з тваринами.

5. Робота в группах

 Відпрацювання правил поведінки з тваринами.

Об’єднаємось в групи за допомогою лічилки: (м’яв, гав).

Пропоную вам попрацювати в групах .

І група. Котики

ІІ група. Песики

1.   Групи отримують завдання на картках.

Підкреслити слова, які описують правильне поводження з незнайомою твариною.

Обережність, страх, не дражнити, не підходити, годувати з рук, захищатися, спокій, допомога дорослих, обійти, бігти,  взяти палку.

-Закінчили. Повертаємось у наше коло.

Звіт кожної групи.

 2.Прочитайте матеріал підручника. Що треба пам’ятати при спілкуванні з тваринами і яких правил треба дотримуватися, щоб не постраждати від них. Після чого вам необхідно вставити в речення пропущені слова, з отриманих речень складіть текст для  плакату  «Пам’ятай та виконуй».

(Роздати завдання)

Закінчили. Повертаємося у наше коло.                                                                                                                     Звіт кожної групи.

3.  Гра –розминка   «Звук групи»

Учасники займають комфортне положення на своїх стільцях, заплющують очі і задумують який-небудь  звук, який вони можуть відтворити, але кожен вимовляє свій звук  тільки тоді, коли відчує дотик вчителя.                                                                                                                                                             Коли всі відтворили свої звуки, вчитель пропонує їм, не розплющуючи очей, повторити свої звуки всім разом.  Це і є звук групи.

4. «Мозковий штурм»

-Розв'яжіть проблемну ситуацію:

 На тебе гавкає собака і не дає пройти. Які твої дії?

 Ти побачив на вулиці маленьке кошеня. Які твої дії?

Заключна частина

 1.     Тестування

Тепер ми знаємо правила поводження   тваринами. Давайте це перевіримо. Проведемо тестування.

(Роздати листочки та ручки)

-Передайте свої листочки тому, хто сидить справа.                                                                              -----  - Перевіримо.

Поверніть листочки.

Порахуйте скільки правильних відповідей.                                                                                               (Вербальне оцінювання учнів).

 2.     Зворотній зв’язок

Сьогодні ми гарно працювали, створили стенд, склали правила безпечного спілкування з тваринами,  і якщо ваші очікування здійснились розмістить свою тваринку на нашому подвір’ї. Виконаємо вправу «Закінчи речення».    « Я дізнався що…»

3.  Підведення підсумків                                                                                                                                               Гра «Ти молодець!»

Стоячи в колі, діти по одному називають правила безпечної поведінки з тваринами, решта відповідають «Ти молодець!».

4.   Прощання

Давайте встанемо, візьмемось за руки і промовимо такі слова «Тварини – наші друзі».

 

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: