Ви Гість.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Останнє редагування: 2015-02-12

Автор: Щорс Вадим Володимирович

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1.       Адамчук Л. Л. Експрес-бюлетень з фахової інформації для соціальних педагогів. / Л. Л. Адамчук. // Психологічна газета. — 2009. — № 22 (142). — С. 4-11.
  2. Бех І. Д. Виховання особистості: Навч.-метод. посіб.: [y 2 кн.]. - К.: Либідь, 2003.  - Кн. 1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади – 2003. – 278 с.
  3. Василенко О. М. Соціально-педагогічні умови адаптації молодших школярів з особливими потребами до навчання в загальноосвітній школі : дис… канд. пед. наук : 13.00.05 / Василенко О. М. – Хмельницький, 2010 – 192 с.
  4.       Волошина О. В. Інклюзивна освіта як педагогічна проблема. / О.В. Волошина. // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: зб. наук. праць. — Випуск 31. / редкол. : В. І. Шахов (голова) та ін. — Вінниця : Планер, 2010. — С. 166-170.
  5. Всесвітня програма дій відносно інвалідів від 3 грудня 1982 року : [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://www.blind.org.ua/Folder_with_laws/International/Vsesvitnya_programa _diy.txt / (дата звернення: 19.01.2010).
  6. Декларация о правах инвалидов // Права інвалідів в Україні. – К. : Сфера, 2002. – С.13–14.
  7. Декларація про права розумово відсталих осіб : [прийнята 26-ою сесією ООН 20 грудня 1971 р.] : [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://cyclop.com.ua/content/view/1032/58/1/11/ (дата звернення: 20.06.2009).
  8. Колупаєва А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи : монографія / А. Колупаєва. – К. : Саміт–Книга, 2009. – 272 с. – (Серія «Інклюзивна освіта»). – С. 5–16
  9. Конвенція про права дитини. – К. : Столиця, 1998. – 514 с.
  10.  Пальчевський С. С. Соціальна педагогіка : [навчальний посібник] / С. С. Пальчевський. – К. : Кондор, 2005. – 560 с.
  11. Права Людини в Україні. Інформаційний портал Харківської правозахисної групи. – [Електрон. ресурс]. – Режим доступу: http://khpg.org.index.php?id=1186678220
  12. Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання // Постанова Кабінету міністрів України від 01 жовтня 2010 року. № 912 : [Електрон. ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/9189.
  13. Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на 2009-2012 роки : наказ Міністерства освіти і науки № 855 від 11.09.2009 р. [Електрон. ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/4828 (дата звернення: 18.02.2012 р.).
  14. Робота соціального педагога в закладах освіти : [конспект лекцій для студентів спеціальності «Соціальна педагогіка та практична психологія»] / Л. П. Сокольська. – Хмельницький : ХНУ, 2006. – 98 с.
  15. Саламанська декларація: про принципи, політику і практичну діяльність у сфері освіти осіб з особливими потребами : [прийнята Всесвітньою конференцією з питань освіти осіб з особливими потребами : доступність і якість]. – К., 2000. – 21 с.
  16. Содержание работы социального педагога в образовательном учреждении / Л. Никитина // Воспитание школьников. – 2001. – N 1. – С. 31–33.
  17. Стандартные правила обеспечения равных возможностей для инвалидов // Права інвалідів в Україні. – К. : Сфера, 2002. – 357 с.
  18.       Столяренко О. В. Гуманізація і гуманітаризація освіти на шляху духовного розвитку особистості. / О. В. Столяренко. // Рідна школа. — 2002. — № 3. — С. 19-22.
  19.       Столяренко О. В. Традиції формування ціннісного ставлення до людини у виховних моделях соціуму. / О. В. Столяренко. // Рідна школа. — 2005. — № 6. — С. 25-29.
  20. Ткачук О., Дідик Л. Діти з особливими освітніми потребами: діагностика і шляхи розвитку // Завуч. – 2013. - №16 (514). – С. 8-12
  21. Холковська І. Л.Технологія діяльності соціального педагога : курс лекцій. / І. Л. Холковська. — Вінниця : ВПДУ, 2005. — 247 с.
  22.    .  Хорошайло О. С. Виховання морально-духовних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями : автореф. дис. на здобуття канд. пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / О. С. Хорошайло. — Луганськ, 2008. — 32 с.
  23. Черняева Т. И.Социальная реабилитация «нетепичных» детей [Электронный ресурс]  / Т. И. Черняева. — Режим доступа : http://www.isras.ru/files/file/socis/2005-6/chernyaeva_soc_rehabi.pdf
  24. Шульга В. В. Соціальний педагог у загальноосвітньому навчальному закладі : [методичні рекомендації] / В. В. Шульга. – К. : Ніка-Центр, 2004. – 124 с.
  25. Ярская-Смирнова Е. Р. Инклюзивное образование детей-инвалидов : [Електрон. ресурс] / Е. Р. Ярская-Смирнова, И. И. Лошакова // Социологичесские исследования. – 2003. – № 5. – С. 100–106. – Режим доступу : http://www.ecsocman.edu.ru/socis/msg/201639.html (дата обращения: 08.04.2010).
  26. Ярская-Смирнова Е. Р. Социальная работа с инвалидами / Е. Р. Ярская-Смирнова, 3. К. Наберушкина. – СПб. : Питер, 2004. – С. 190.
  27. Kofoedsskole.dk | соціальної реабілітації. [Електрон. ресурс]. — Режим доступа : http://international.kofoedsskole.dk/about/ukrainian.aspx
Активні користувачі за останні 15 хвилин: