Навчально-методичний посібник
У методичній посібнику подано матеріали з досвіду роботи вчителя української мови та літератури Довгорук Н.А. Вінницької загальноосвітньої школи – колегіуму № 29 щодо проведення уроків української літератури у 8 класі. Запропоновані розробки уроків допомагають сучасному вчителю формувати в учнів певні життєві компетентності ,а також всебічно розвивати особистість.
Упровадження досвіду спрямоване на практичне розв'язання актуальних проблем сучасної шкільної освіти в умовах розвитку НУШ: - формування в учнів компетентності загальнокультурної грамотності; - готовності та здатності особистості досягти найвищих вершин у життєдіяльності; -усебічної та оптимальної самореалізації творчого потенціалу; - розвиток умінь прогнозувати наслідки своїх дій та свідомо приймати життєво важливі рішення. Практична реалізація досвіду засвідчила, що навчальна діяльність уроках української літератури покликана не просто дати людині суму знань, умінь і навичок, а й удосконалити особистість, допомогти їй досягнути вершин фізичного, духовного, морального та розвитку. Виховувати любов до рідного слова, почуття гідності та патріотизму. Мета і результат такого навчання – цілісний розвиток людини, яка зростає. Це можливо під час застосування навчальних технологій якісно нового рівня, що забезпечує успіх і високі досягнення в навчанні кожного учня. Рекомендовано вчителям української мови і літератури для використання в практиці роботи.
Posibnik-_Dovgoruk_N-A-_Shkola_29_qprp1r.pdf (743.18 Kb)
Зберегти файл