Ви Гість.

Складання таблиці множення числа 2

Останнє редагування: 2015-02-27

Автор: Чайка Віктор Віталійович

 

2 клас

Математика

 

Тема  уроку.  Складання  таблиці  множення  числа  2.

Мета  уроку.  Скласти   разом  з  дітьми  таблицю  множення  числа  2,  допомогти  дітям  вивчити  її. Розвивати  образне  мислення,  пам'ять, зв'язне  мовлення, увагу, спостережливість. Виховувати  інтерес  до  математики.

Обладнання.   Підручник  М.Богдановича  « Математика.  2 клас» (2012 року видання),  картки  з  зображенням  тварин ,  малюнки  для  складання  історій  про   тварин,  що  асоціюються  з  цифрами,  таблиця  «Множення», картки  для  усних  вправ.

 Тип  уроку.   Засвоєння  нових  знань,  умінь  і   навичок.

                                                          

 Хід  уроку

 1.Організація  класу.

Створення  позитивного  настрою  у  дітей.

          -  Діти,  ви  зараз  приготувалися  до  уроку   математики, Сьогодні  ми  будемо  фантазувати,  тому  зараз  створимо  собі  настрій  на  урок, щоб  успішно  вивчити  новий  матеріал.

          -  Уявіть, що  ви - яскраве  сонечко, лагідно  посміхаєтесь  людям,  посилаєте  їм  свої  теплі  промені  і  зичите  «Доброго  дня».

  -  І  так ,  ми  розпочинаємо   роботу.

2.   Актуалізація   опорних   знань.

    -   Яку  нову   дію  ми  вивчили  на  попередніх  уроках? ( Множення)

    -  Що  таке  множення? ( Додавання   однакових  доданків)

    -  Чи  можна  замінити  дію  додавання  множенням  і  навпаки?

    -  Замініть  множенням:

3+3+3+3+3                 2+2+2             7+7+7+7        

-Замініть  додаванням:

 2 • 4           6 •  3           8 •  5          3  • 4

3. Усний рахунок.

1.   Робота з картками на дошці.

2.  Гра  « Сплети  мереживо»

5 + 5 + 5+…….                  до  30

2 + 2+2 +……                  до   20  

4 + 4 + 4..…                  до   20          

 4.  Повідомлення  теми  і  мети   уроку.

  -  Чи  швидко  вам  вдавалося   виконувати  додавання   декількох доданків? ( Ні )

  -  Ось  сьогодні  ми  навчимось   це  робити  швидше.  Для  цього  треба  скласти   таблицю  і  вивчити  її. А допоможуть  нам  історії ,  які  трапилися  з  тваринами.

 5.  Вивчення   нового   матеріалу.

       1)  Гра  « На  яку  цифру  схожа  тварина»

                       2 – гусочка

                       3 -  верблюд

                       4 -  жирафа

                       5 -  кенгуру

                       6 -  равлик

                       7 -  крокодил

                       8 -  змія

                       9 -  кит

        2)  Слухання  історій  про  пригоди  цих  тварин  і  складання  таблиці.

    -  В  цих  історіях  тварини  виступають  в  ролі  множників,  а  результат  історії, що  трапилася  з  ними -  добуток.

 2  •  2  =  4

        Зустрілася  гусочка ( 2 )  з  своєю  подружкою  ( 2) ,  і відправилися вони у чудовий математичний круїз на прекрасні біло-вітрильній яхті (4)  до країни Множення.

2   •  3  =  6

Як тільки корабель пристав до пристані  гусочка  ( 2 )  пішла  в  гості  до друга  верблюда ( 3) . Вони  гралися  в  саду  і  знайшли  мішок  з  грошима (6)

2   •  4  =  8

Від радості гусочка  ( 2)  летіла  так  швидко в банк, щоб сховати знайдені збереження,  що  не  помітила   жирафу ( 4)  і  врізалася  в  неї. Жирафа  ледве  встигла  підхопити  гуску. З  тих  пір   вони  товаришують,  а  на  пам'ять про  зустріч  жирафа  подарувала  гусочці  окуляри (8), щоб  вона  краще  бачила.

2   •  5  =  10

Гуска  (2)  прибуваючи в країну Множення завжди зустрічається  з  кенгуру ( 5 ). Вони люблять  змагатися в тому ,  хто  краще  поцілить  стрілою( 1 )  в  ціль (0)   

2   •  6  =  12

Граючись з кенгуру гусочка  (2)  відчула,  що  хтось  повзе  у  неї  по  лапі. Це   був  равлик (6). Він  вибачився  і  сказав,  що  дуже  поспішає. Гуска  допомогла  йому  встигнути  до  літака (1) , де на нього чекала її подружка гуска (2), з якою равлик збирався летіти у далеку країну Ділення.

  2  •  7  =  14

Гусочка (2)  ну просто не могла не відвідати  крокодила (7)  в нього якраз був   день  народження. Вони  розважались  і  задували  свічку( 1)  на  торті ( 4 )

2  •  8  =  16

Гусочка (2)  була  добра  і  дружила з  усіма тваринами , але  змію (8)    завжди  обходила  стороною.  Та  й   змія  її  недолюблювала.  І  все  з-за  того, що  колись вони не  поділили  на  дереві (1)  останню  грушу (6)

2   •  9  =  18

Відвідавши всіх друзів  гуска (2) стомилася і захотіла покупатися в морі. Вона  запливла  далеко  від  берега  і  злякалась.  Раптом  з  води  з'явився  кит (9).  Він  запропонував  гусочці  з  вітерцем  промчатись  до  берега.  Спустив їй драбину (1), і  його  хвіст  запрацював  як  гвинт (8).

От такі пригоди мала наша приятелька гуска, і цим самим допомогла нам скласти і частково запямятати таблицю множення на 2.

3)    Гра  «Пригадай»

-  Діти  пригадують  історії, записують  таблицю  множення   числа  2

6.Закріплення  знань, умінь і навичок

 1)  Робота  в  парах.  Перевірка  знання  таблиці  множення  числа  2.

 2)   Розв'язування  задач 

·        Маса короля 2 кг. Яка маса шести таких кролів?

·        У великому мішку 4 кг борошна, а в малому на 2кг менше. Скільки кілограмів борошна в 9 маленьких мішках?

7.  Підсумок  уроку.

      -  Що  нового  дізналися  на  уроці?  (  Склали  і  вивчили  таблицю  множення  числа  2)

       -  Для  чого  ми  це  робили? ( Щоб  швидко  рахувати  і  раціонально  використовувати  час  на  уроці.)

       -  Що  допомогло  вам  швидко  запам'ятати  таблицю?

       -  Який  настрій  у  вас  після  уроку?

8.  Домашнє  завдання.

  Розповісти  батькам  пригоди  Гусочки.

      

 

                                         

Активні користувачі за останні 15 хвилин: