Ви Гість.

3 варіант

Останнє редагування: 2015-03-10

Автор: Вернигора Василь Васильович

1.Визначити кількість літер і звуків у запропонованих словах, поділити їх на склади, поставити наголоси.

Джміль, знання, Україна, об’їздити, віджити, ящик.  (1,5 б.)

2.Вставити пропущені букви (або апостроф). Із виділеними словами скласти речення.

Д…ректор, в…рболіз…,навчан...я, з…їзд, над…яр…я, відповід…ю.  (2 б.)

3.Знайти спільнокореневі слова, виписати їх в окремі колонки. Виділити у словах корінь, основу і закінчення.

Вода, водити, листяний, підводний, листочок, водій, водичка.  (1,5 б.)

4.Дібрати до слів з пропущеними буквами спільнокореневі так, щоб ненаголошені е, и стали наголошеними.

С…рпневий, з…лений, н…зенький, т…жневий, в…шневий, в…есло, ст…жина, л…пневий.  (2 б.)

5.Зробити звуко-буквенний аналіз слова низенько.  (1,5 б.)

6.Визначити частини мови у запропонованих реченнях.

Багато я чув про журкотливі струмки, але ніхто мені не казав, що вони журкочуть. Ось чисте джерело, що пробивається з-під великого каменя; сяду лишень біля нього й послухаю, про що він базікає.  (2 б.)

7.Списати , розкриваючи дужки. Визначити дієвідміну дієслів.

(Не) навчишся плавати, поки у вухо води (не) набереш. (Не) кажи (не) вмію, а кажи навчуся!  (1, 5 б.)

 

 

 

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: