Ви Гість.

4 варіант

Останнє редагування: 2015-03-10

Автор: Вернигора Василь Васильович

1.Назвати кількість літер  і кількість звуків у кожному слові, поставити наголос.

Поєднання, боюсь, ячмінь, щастя, майор, ящірка.  (1, 5 б.)

2.Вставити пропущені букви (або апостроф). Із виділеними словами скласти речення.

В…ликий, сузір…я, знан…я, дев…т…, мовлен…я, мід…ю.  (2 б.)

3.Знайти спільнокореневі слова, виписати їх в окремі колонки. Виділити у словах корінь, основу і закінчення.

Літо, літак, відліт, літр, літній, літати, влітку.  (1,5 б.)

4.Дібрати до слів з пропущеними буквами спільнокореневі так, щоб ненаголошені е, и стали наголошеними.

Т…плиця, в…сокий, ш…вця, р…бро, сп…котний, впл…вати, ч…рговий. 

(2 б.)

5.Зробити звуко-буквенний аналіз слова ящірка. (1,5 б.)

6.Визначити частини мови у запропонованих реченнях.

Розцвіла вона весною біля хати. Я не міг відірвати очей від квітучої вишні. Зараз теж квітне вишня, теж гудуть бджоли, сяє сонце й щебечуть пташки.  (2 б.)

7.Списати, розкриваючи дужки. Визначити дієвідміну дієслів.

(Не) нагнувшись, гриба (не) знайдеш. Без сокири (не) тесляр, без голки (не) кравець.  (1,5 б.)

 

 

Активні користувачі за останні 15 хвилин: