4 варіант
Останнє редагування: 2015-03-10
Автор: Вернигора Василь Васильович
1.Назвати кількість літер і кількість звуків у кожному слові, поставити наголос.
Поєднання, боюсь, ячмінь, щастя, майор, ящірка. (1, 5 б.)
2.Вставити пропущені букви (або апостроф). Із виділеними словами скласти речення.
В…ликий, сузір…я, знан…я, дев…т…, мовлен…я, мід…ю. (2 б.)
3.Знайти спільнокореневі слова, виписати їх в окремі колонки. Виділити у словах корінь, основу і закінчення.
Літо, літак, відліт, літр, літній, літати, влітку. (1,5 б.)
4.Дібрати до слів з пропущеними буквами спільнокореневі так, щоб ненаголошені е, и стали наголошеними.
Т…плиця, в…сокий, ш…вця, р…бро, сп…котний, впл…вати, ч…рговий.
(2 б.)
5.Зробити звуко-буквенний аналіз слова ящірка. (1,5 б.)
6.Визначити частини мови у запропонованих реченнях.
Розцвіла вона весною біля хати. Я не міг відірвати очей від квітучої вишні. Зараз теж квітне вишня, теж гудуть бджоли, сяє сонце й щебечуть пташки. (2 б.)
7.Списати, розкриваючи дужки. Визначити дієвідміну дієслів.
(Не) нагнувшись, гриба (не) знайдеш. Без сокири (не) тесляр, без голки (не) кравець. (1,5 б.)