Інформаційна картка учасника конкурсу "Учитель року - 2016"
Останнє редагування: 2015-12-04
Автор: Соловей Валентина Каролівна
Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних освітянських виданнях
Інформаційна картка учасника конкурсу
«Учитель року»
1. |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Соловей Валентина Каролівна |
2. |
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
Вінницький державний педагогічний університет, 2003 рік, вчитель англійської мови в початкових класах Вінницький державний педагогічний університет, 2011 рік, вчитель української мови та літератури, англійської мови та зарубіжної літератури |
3. |
Педагогічний стаж роботи
|
11 років |
4. |
Місце роботи(найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради» |
5. |
Посада |
Вчитель англійської мови |
6. |
Кваліфікаційна категорія |
Спеціаліст І кваліфікаційної категорії |
7. |
Звання |
- |
8. |
Класи, в яких викладаєте |
3-ті, 4-ті, 5-ті |
9. |
Посилання на власний Інтернет-ресурс |
http:// valentynasolovei.blogspot.com/ |
10. |
Педагогічне кредо |
|
"Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими ." (О.Уайльд) |
||
11. |
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте ( обсяг – до однієї сторінки) |
|
Англійська мова, як і будь яка інша мова, має величезні можливості для розвитку особистості та творчого мислення учнів, тому що без мислення немає мовлення. А вивчаючи мову в штучних умовах доводиться міркувати і про те, як ти мислиш, тобто мислити критично. Мистецтво володіння мовою включає вміння слухати, читати, спілкуватися та писати. Розвиток мовних навичок можна стимулювати різноманітними засобами. Перш за все це використання різних інноваційних методик та технологій, яких дуже багато і вибір яких залежить від вчителя. Особливо гостро ця проблема стоїть у початковій школі, оскільки в дитини даної вікової категорії ще тільки починають формуватися психічні процеси, що відповідають за розвиток прострового уявлення, критичного та абстрактного мислення. Іншомовна діяльність як новий спосіб спілкування молодшого школяра потребує створення позитивної мотивації, яка є одним із найважливіших психологічних факторів успішного вивчення іноземної мови і ключовим питанням організації навчання та розвитку молодих школярів. Головна мета навчання іноземної мови в початковій школі – формування в учнів комунікативної компетенції. Успішне навчання дітей молодшого шкільного віку неможливе без врахування психофізичних особливостей. Наука не стоїть на місці тому на своїх уроках використовую Інтернет ресурси, залучаю учнів до створення простих проектів з використанням можливостей комп’ютера, а саме:
Обов’язковим видом діяльності на уроці в початкових класах є використання ігор, ігрових ситуацій та розвивальних вправ, таких як:
Діти стають в коло. Вчитель стає в центрі і показує по черзі сховані іграшки в коробці промовляючи: “I have got a grey mouse”. Учень до якого він звертається повинен погодитися чи не погодитись: “Yes, you have got/No, you haven’t got”. Але іноді вчитель помиляється і називає не той колір іграшки “I’ve got a green fox”. Учень, що помиляється вибуває з гри.
wear, wash, brush, eat, drink, take, cake. Та багато іншого цікавого матеріалу. З метою розвитку інтересу до вивчення мови та навичків аудіювання та мовлення, вміння розуміти різні мовленнєві ситуації також використовуються автентичні тексти відеоматеріали: пісні, римівки та короткі мультфільми в початковій школі; тексти для читання та навчальні фільми в середніх та старших класах. Багато цікавого для своєї роботи почерпнула з роботи колег по школі, які теж у своїй роботі використовують всі вище згадані форми роботи. Для того, щоб вдоскналювати форми та методи розвитку учнів засобами англійської мови цікаво, було б запропонувати дітям під’єднання до різноманітних учнівських проектів, які також сприяють формуванню у них навичок критичного, толерантного, творчого мислення та активної громадянської позиції. |
||
16 |
Автопортрет учасника « Я-педагог і особистість»
|
|
Як казав письменник та літературний критик В. Бєлінський:«Учень ніколи не перевершить учителя, якщо бачить у ньому зразок, а не суперника». Тому основною метою моєї педагогічної діяльності є реалізація кожної дитини як особистості. Головне завдання, яке я ставлю перед собою - допомагати учням зрозуміти, що вивчення мови може бути цікавим. Заохочую їх повірити в себе і в свої сили. У своїй роботі я використовую різні форми роботи: з усім класом, у творчих групах, парах, індивідуальна робота кожного учня. Доцільним вважаю використання комплексу традиційних і нетрадиційних методів навчання, зокрема таких як різні види бесід, ігор, інсценізацій, проектну роботу тощо. Для того, щоб активізувати діяльність учнів, пробудити їх пізнавальний інтерес, застосовую один із прийомів сучасних технологій навчання – елементи діяльнісного підхіду при вивченні іноземної мови. Проводячи уроки, враховую індивідуальні можливості кожної дитини. Намагаюсь створити на уроці сприятливі умови для дитячої активності, застосовую дидактичні ігри, використовую різні види наочності та автентичні матеріали для слухання. Робота в групах - важливий етап уроку також, оскільки учні виконують поставлені для групи завдання, створюють свою частину роботи, відчувають свою важливість і відповідальність за результат. Обов’язковою умовою реалізації основних функцій навчання з англійської мови є формування пізнавальної діяльності учнів. Активно залучаю учнів до участі в конкурсах та олімпіадах, позакласних заходах з предмету. І як наслідок своєї діяльності отримую від учнів повагу, зацікавленість моїм предметом, яскраві посмішки дітей і, звичайно ж, знання, які допоможуть їм досягти успіхів у житті. |