Інформаційна картка "Учитель року 2016"Юденко В.І
Останнє редагування: 2015-12-04
Автор: Юденко Вікторія Іванівна
Інформаційна картка учасника
1. |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Юденко Вікторія Іванівна |
2. |
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
Вінницький державний педагогічнийінститут «Учитель англійської та німецької мов» |
3. |
Педагогічний стаж роботи
|
20 років |
4. |
Місце роботи(найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Заклад «НВК:ЗОШ I – III ступенів – гімназія №2 Вінницької міської ради» |
5. |
Посада |
вчитель англійської мови |
6. |
Кваліфікаційна категорія |
вища |
7. |
Звання |
Старший вчитель |
8. |
Класи, в яких викладаєте |
4Б, 7Б, 8Б, 10 класи |
9. |
Посилання на власний Інтернет-ресурс |
http://vik190.wix.com/blogviktoriayudenko |
10. |
Моє педагогічне кредо Моє творче кредо: «Who dares to teach must never cease to learn» John Lotton Dana Учитель повинен завзято старатись, любити дітей, знань своїх не цуратись. Робити все творчо, чудово і легко, Віддатись роботі, бо це — недаремно. |
|
11. |
Інноваційні форми роботи та технології. Мета моєї педагогічної діяльності – допомогти дитині розкрити свої здібності , допомогти самореалізації в особистому та професійному житті, забезпечити загальнокультурний розвиток та озброїти вмінням вчитися. В основі навчання іноземним мовам сьогодні лежить комунікативний підхід. Намагаючись йти в ногу з часом, пріоритетними принципами вважаю : комунікативну спрямованість , особистісну орієнтацію , автономію учня та взаємопов’язане навчання вмінь . Спираючись на принципи модульно-розвиваючого навчання, запроваджую інтерактивні методи та прийоми , які дають змогу організувати процес навчання на основі проблемного підходу до засвоєння знань та виступати в ролі консультанта-координатора. Інтерактивні технології навчання сприяють формуванню комунікативної компетентності школярів. Застосовую такі форми діяльності як: - різні види ігор(рольові , імітаційні ); - технології роботи в парах та групах; - кооперативні методи (ротаційні трійки , карусель); - колективно-групове навчання ( мікрофон, незакінчені речення, ситуативне моделювання, симуляції); - дискусія та дебати; - урок – прес конференція; - урок – ток – шоу Отже , школи є осередком для розкриття творчих можливостей учнів та учителів, задоволення їх особистих та суспільних інтересів. Втілення цієї мети можливе, якщо оволодіти методикою, що стимулює конструктивно - критичне мислення активними методами та технологіями навчання. Інтерактивні методи захоплюють учнів, пробуджують у них інтерес та мотивацію, навчають самостійного мислення та дій, готують до самостійного життя за допомогою створення реально – життєвих ситуацій . Ефективність і сила впливу на емоції і свідомість учнів залежить від умінь та стилю роботи конкретного вчителя . |
|
12. |
Автопортрет « Я-педагог і особистість» «Займайся улюбленою справою – у твоєму календарі не буде робочих днів» Життя – книга…Розповідь, яка складається з неймовірних сюжетів та фіналів. Кожна сторінка – частинка душі, частинка дуже важливого, що називається «розумним, вічним і добрим». Багато років тому я зайшла в клас для того, щоб навчати. Я дорослішала разом з учнями та набувала досвіду. З роками зрозуміла: не можна навчити, якщо ти сам не здатен вчитися. Що таке урок? Це цілих 45 хвилин безперервного обміну знаннями, уміннями, інформацією, енергетикою, почуттями та емоціями. Невже навчання – це лише передача та отримання знань? Звичайно, НІ! Будь-які знання будуть не потрібні без їх реалізації в житті. Я навчилась не просто планувати свої уроки, а моделювати саму систему знань й умінь моїх учнів: «Англійська для життя». Враховуючи cучасні освітні тенденції методики викладання англійської, я працюю над інтерактивними та проектними технологіями особистісно-орієнтованого навчання. На мою думку, ці методи є дуже актуальними нині, оскільки вони передбачають моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Інтерактивні та проектні технології ефективно сприяють створенню соціально-комунікативної атмосфери на уроках та є засобом ефективного формування життєвих компетентностей. Особисто для мене — це прагнення знайти розумний баланс між академічними і прагматичними знаннями, уміннями й навичками. Завдяки таким сучасним технологіям учні вчаться бути демократичними, критично мислити, приймати продумані рішення, а отже, відбувається постійна співпраця всіх учнів у процесі уроку. При цьому учень і вчитель — рівноправні, тобто знають, уміють і здійснюють свою діяльність разом, чудово розуміючи, що вони роблять і для чого. Сучасний вчитель повинен використовувати такі методи і технології у своїй практиці, щоб учням було цікаво вивчати англійську мову, і це здавалось ненав’язливим. На мою думку, педагогічна діяльність спрямована не на реалізацію особистих амбіцій, а на розвиток учнів. Я постійно працюю над собою, щоб відповідати дитячим критеріям. Участь у цьому конкурсі – це ще один крок до гармонії із собою та навколишнім світом. Учитель – це не ПРОФЕСІЯ , це стиль життя. |